Jump to content

ПРОБЛЕМ КЛИМАТРОНИК


Recommended Posts

Здравейте колеги, прибрах се от София на климатик работеше супер. Паркирах колата и на другия ден , паля и да пусна климатика , няма никой компресора вобще нетръгва! Звездичката светка , но компресора не иска да тръгне. Прегледах предпазителите (бушоните) всички са наред! Днес опитах пак да го пусна , но звездичката не иска да светне само премигне като през зимата ! Дайте съвет какво да направа за да открия проблема ? И къде е релето на климатроника ?

От 2 дена ходя по майстори и всеки вика че има работа да дойта другата седмица ! В тия жеги не се търпи!

МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !

:bia:;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Аз пак имам някаква загуба на фреон когато спря климатика мирише на влага много лошо.И до края ан лятото няма фреон вече .Ако нещо знаеш за проблема ,Благодаря ти предварително . Относно твоя проблем не сам имал още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мирише на влага колега след като го изгасиш или като го пуснеш не ти ли е за смяна филтъра на купето ... виждал ли си го скоро в какво състояние е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, прибрах се от София на климатик работеше супер. :bia::hilezh:

Колега, преди време, бях купил от колега от форума управлението на климатроника / на моят му се разтекоха дисплеите/. Сложих "новият" всичко точно, звездички си светват гаснат, САМО, че не иска да тръгне компресора. Сложих пак моето управление и всичко си заспа. така, че има вероятност да имаш проблем с управлението си :respekt:

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Аз пак имам някаква загуба на фреон когато спря климатика мирише на влага много лошо.И до края ан лятото няма фреон вече .

Всеки самоуважаващ се техник по климатици, които пълни с фреон колите, при всяко пълнене е задължен да погледне за течове и да ги отстрани..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, :o , в системата нямаше фреон , напълних 700гр, след 24, часа имаше 180гр, след обстоен преглед на всички тръби до радиаточето на купето , нямаше и капка да изпуска от никаде! -> предполагам се сещате -> смяна на радиаторчето на купето, за 4 часа бях стигнал до него, купих го 2-ра употреба и за 8 часа всичко беше зглобено обратоно (2-дена) :) помежду другото отстраних още 2-3 дреболии :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...