ghostdog Публикувано 11 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2010 Някой знае ли, дали алтернатор от 2.5TDI V6, ще стане на 1.8Т?Имам чувството, че алтернатора на колата ми(А6 1.8Т) заминава, а имам чисто нов от 2.5TDI V6, ползван по-малко от година, та се чудя дали този от дизела ще може да се монтира на бензиновата кола, ако някой е правил подобно нещо ще съм благодарен на малко информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2010 http://www.neoriginal.ru/cat/audi/group/ka...od/12/year/1997Виж в раздел електрооборудване, мисля, че са идентични, разликата е в захващането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2010 Някой знае ли, дали алтернатор от 2.5TDI V6, ще стане на 1.8Т?Имам чувството, че алтернатора на колата ми(А6 1.8Т) заминава, а имам чисто нов от 2.5TDI V6, ползван по-малко от година, та се чудя дали този от дизела ще може да се монтира на бензиновата кола, ако някой е правил подобно нещо ще съм благодарен на малко информация.Не е ли по добре са си обслужиш твоето? Четки, почистване, лагери и евентуално нов реле регулатор. Що трябва да се ядосваш с побългаряване на другия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2010 (Редактирано) две причини:- платих го една торба пари от порше, предпочитам ако е проблем само в захващането и не е много сериозен да си го направя, а на стария да му бия шута- намислил съм да направя нещо за зимата което има по-височка консумация и някакси по-големият алтернатор ще ми дойде по-добревъпросите са два, ако успея да оправя захващането, има ли разлика в ремъци, обороти на алтернатора и тн Редактирано 11 Октомври 2010 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 Евентуално шайбата да е различна, което обаче се решава много бързо с гедоре и 22 камък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 ммм добреимам и друг въпросколата ми прави 2 неща които не си ги обяснявам:- на работещ двигател като свалям или качвам някой прозорец ми мърда доста стелката на акумулатора (от над 14в пада до към 13) след като се качи или свали прозореца веднага се връща в нормално положение, като мръдне стрелката и двигателя си променя оборотите, това норлано ли е?- за 5-6 месеца ми се е случило 3-4 пъти (на топъл, студен двигател, в движение и на едно място), както си работи колата мигват ми фаровете веднъж, пада ми пак напрежението на акумулатора и после пак се качва, става веднъж за около секунда, немога да го обясня точно, на М5 Е39 ми се е случвало когато единият цилиндър прекъсва, но там колата присецва, при мен не, само ми мигват фаровете и се променя за секунда работата на двигателя и пада напрежението на акумулатора, грешки няма набити, освен редовната на едната ламбда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 12 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 Това че мотора си променя оборотите при включване на големи консуматори е нормално-със всеки нов товар , който включваш деистваш като спирачка на вала на алтернатора,оттам и на мотора,но регулаторите на горивната помпа и този на алтернатора реагират на товара първият с увеличена доза гориво на впръскване , а вторият с увеличаване на възбуждането на алтернатора и така......естествено има известна инертност на реакцията на регулаторите,което е едва забележимо....Не би трябвало обаче задействането на моторите на ел. стъклата по отделно да предизвикват такъв пад на напрежението,какъвто описваш...всеки от тях дърпа по около 15А при най-тежки условия , като замръзнали стъкла и уплътнения зимата например.....прегледай и механично нещо да не ги тормози ....Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 ами няма проблем, гледах ги стъклата, това го прави и лятото в 30-40 градуса и сега, стъклата си се качват плавно без видими проблеми или пречки, водачите са здрави, прави го дори ако стъклото е затворено и натисна копчето да затвори стъклото, пак мърда напрежението и леко ми мигват фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 12 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 ами няма проблем, гледах ги стъклата, това го прави и лятото в 30-40 градуса и сега, стъклата си се качват плавно без видими проблеми или пречки, водачите са здрави, прави го дори ако стъклото е затворено и натисна копчето да затвори стъклото, пак мърда напрежението и леко ми мигват фароветеПри фаровете има ли допълнителна намеса,тунинг,ксенон,биксенон,баласти защо ще мигат при колебание на напрежението надолу? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 с ксенон са, никакви тунинг намеси, то напрежението пада надолу и то доста осезаемо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 ами акумулатора е на няма и една година, купен е миналата зима - януари или февруари, монбат или нещо от сорта, според теб само от акумулатора ли ги прави тези простотии, защото ако е така просто ще си взема един нов и да спра да мисля за глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 (Редактирано) няма нищо монтирано допълнително, колата е със заводската аларма и музиката е заводска, ще проверя клемите и масата, аз сега се сетих, като пусна климатика и започва пак да пада напрежението, след около 1 час работа е близо до 12в, не че го ползвам често, но и това е проблем, незнам дали е възможно да са свързани....... иначе като не е палена 2-3-4 дена, като влезна в колата си седи на 12в или една идея под 12в ако не е карана повече от 3 дена, стрелките са клибрирани, но незнам до колко мога да им вярвамП.П. гледах ги алтернаторите, ако съм разчел правилно каталога, разликата при бензиновият е една поредна цифра, ако дизеловият завършва на 5, бензиновият е 6 Редактирано 12 Октомври 2010 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 миси много, на първо време ще проверя масите и клемите, след това ще пиша пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 алтернатора тотално умря, вчера като си карах и ми светна лампата на акумулатора, да се надяваме, че "проблемите" които имам са от него, днес ще се разбере дали този от 2.5 ще стане на 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 (Редактирано) така дилемата приключиако някой случайно се интересува, алтернатор от 2.5TDI V6 става на 1.8Т, само трябва да им се разменят шайбите Редактирано 20 Октомври 2010 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 А по принцип как я разви тая шайба, как я застопори да не превърта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 ако някой случайно се интересува, алтернатор от 2.5TDI V6 става на 1.8Т, само трябва да им се разменят шайбитеЗначи съм бил прав.... А по принцип как я разви тая шайба, как я застопори да не превърта?Евентуално шайбата да е различна, което обаче се решава много бързо с гедоре и 22 камък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 ... как я застопори да не превърта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 А по принцип как я разви тая шайба, как я застопори да не превърта?ами не съм я развивал аз, закарахме ги двата алтернатора на един пич на раковска дето се занимава с алтернатори, той го направи и той каза, че няма да е проблем, балиго..... не съм я карал още колата, само баща ми я кара вчера, но според него всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 а колко струва на раковска да се обслужи един алтернатор - там каквото му е необходимо, четки, оси и т.н.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 никаква идея нямам, познати са ми, аз там където ходих не плащам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 моята кола и без това е в сервиза в момента, като разбера колко струва, ще споделя с всички... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 9 Април Доклад Share Публикувано 9 Април На 20.10.2010 г. at 16:49, ghostdog написа: така дилемата приключи ако някой случайно се интересува, алтернатор от 2.5TDI V6 става на 1.8Т, само трябва да им се разменят шайбите А кодовете на двигателите какви са и кои години ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване