Jump to content

Може ли да се почистят инжектори на мех.инжекция


bambuleo

Recommended Posts

Казаха ми че това е невъзможно(не става с ултразвук) и спасението е само нови.Някой пробвал ли е нещо,знае ли за някакъв начин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че това е невъзможно(не става с ултразвук) и спасението е само нови.Някой пробвал ли е нещо,знае ли за някакъв начин ?

по добре не пробвай 4е става олеле майко смяна с нови

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че ти написах съвсем адекватен отговор по въпроса с дюзите,както и другите колеги са ти отговорили в предишната ти тема.Какви други отговори очакваш?Отговора е един-нови дюзи.Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че това е невъзможно(не става с ултразвук) и спасението е само нови.Някой пробвал ли е нещо,знае ли за някакъв начин ?

Аз си ги почистих с ултразвукова китайска ваничка.30 минути вибрираха и сега пръскат добре.Бяха запушени,защото карам само на газ

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета , а какъв е този ръчен стенд? А за колегата ВЕЛЧЕВ просто да му благодаря за разбирането и да му кажа , че тази тема съм е пуснал не че очаквам нещо по различно,а за да може повече хора да се включат в дискусията !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиз за дизели.

Трябва да са ти приятели и да те пуснат ти да си църкаш с него, защото отнема доста време и усилия....

И после пак ще отиде на магазина за нови дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става колега.Пробвал съм.Дюзата е капсолована и не може да се отвори и да се смени разпръсквача както при дизела примерно.Тя отваря само чрез налягане,а не с електрически импулс.Имам познат,който има стенд за бензинови дюзи,но там се закачат само електрически дюзи.Стенда имитира работата на дюзата и тя отваря и така се почиства с ултразвук.Освен това стенда мери в милисекунди количеството на горивото преминаващо през дюзата(така ми обясни той) и може да се настройва всички дюзи да пръскат еднакво.Гледам колата от подписа ти е компетишън с мотор 2.0 16В.Аз съм със същия мотор и дюзите ни са еднакви.Ако наистина имаш проблем с тях........няма оправяне.Само нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвано на дюзи за SD мотор от 1987г.

Явно дюзите бяха замърсени, защото ефект имаше.

Държа да отбележа обаче, че колата никога не беше карана на газ.

Та не знам до колко скофтени дюзи биха се оправили от процедурата.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямам газ и не съм имал.И няма да имам.Но не можахме да оправим дюзите да работят както трябва.И купих нови.Мисля,че дюзите ни са различни от SD мотора.Предното ми Ауди беше с DZ мотор пак без газ.Дюзите му са като на SD,но там нямах проблеми.Зависи колко е износена механично самата дюза.

Между другото пробвах и с присадка на Бардал за почистване на дюзи.Ефекта беше докато изгоря бензина с присадката.После всичко се върна по старому.И.......нови дюзи.Сега е о'кей.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола също не се кара на газ.А Велчев най - добре е да се пробва и най-важното да имам готовност за нови.

Каква е тази присадка на Бардал и SD мотора с мех. инжекция ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SD мотора е 115к.с. механична инжекция.

А присадката е за почистване на дюзи.Сипва се в резервоара с около15л. бензин и караш така.

Обаче може да има и обратен ефект.Ще вдигне всички утайки в резервоара и може да прецака бензиновата помпа или най малкото да задръсти горивния филтър.Аз след присадката смених горивния филтър въпреки,че го бях сменял преди няма и 1000км.Бензина,който изтече от самия филтър беше с кафяв цвят.Сам си направи извода какво има в резервоара.

А за дюзите нищо не пречи да се пробва.По-зле няма да стане отколкото е в момента.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма ли някъде стенд за мех.дюзи специално и примерно да се проверят дали впръскват всичките еднакво и след това да се регулират ако се наложи и да се изчистят.Какво се оказва в крайна сметка,че мех.инжекция е трудна за разбиране и у нас няма майстори , така ли е или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последно ти казвам колега:механичните дюзи не подлежат на ремонт,реглаж и там още каквото и да е.

Механичната инжекция не е толкова трудна за ремонт.Просто този,който я ремонтира трябва да знае кое какво е по системата,за какво служи и как трабва да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дюзи са вероятно една съчма с пружинка.

Чистенето би трябвало да е с ацетон и кореселин под налягане.Ако не е износена пружинката. И разбита дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма ли някъде стенд за мех.дюзи специално и примерно да се проверят дали впръскват всичките еднакво и след това да се регулират ако се наложи и да се изчистят.Какво се оказва в крайна сметка,че мех.инжекция е трудна за разбиране и у нас няма майстори , така ли е или греша?

Сам треа да си го направиш (стенда) :stupid: Но първо трябва да си сигурен че, има налягане и дебит на бензина,там секвите ну клапани и регулатори са ОК вадиш си дюзите и мериш количеството за 1ца време до 10% разлика е допустимо ако е повече сменяш местата на дюзите и разбираш дали е от тях или от разпределителя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Ето решение на проблема с механичните дюзиhttp://audibg.com/forum/index.php?s=4a84a448d0c8449cff6cefd8017edc8f&showtopic=168838&hl=

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...