bambuleo Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Казаха ми че това е невъзможно(не става с ултразвук) и спасението е само нови.Някой пробвал ли е нещо,знае ли за някакъв начин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Казаха ми че това е невъзможно(не става с ултразвук) и спасението е само нови.Някой пробвал ли е нещо,знае ли за някакъв начин ?по добре не пробвай 4е става олеле майко смяна с нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Мисля,че ти написах съвсем адекватен отговор по въпроса с дюзите,както и другите колеги са ти отговорили в предишната ти тема.Какви други отговори очакваш?Отговора е един-нови дюзи.Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Ръчен стенд за дюзи + газ за горене, коресилин и био дизел, след 40-50 литра може и да се изчистят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 (Редактирано) Казаха ми че това е невъзможно(не става с ултразвук) и спасението е само нови.Някой пробвал ли е нещо,знае ли за някакъв начин ?Аз си ги почистих с ултразвукова китайска ваничка.30 минути вибрираха и сега пръскат добре.Бяха запушени,защото карам само на газ Редактирано 14 Октомври 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Благодаря момчета , а какъв е този ръчен стенд? А за колегата ВЕЛЧЕВ просто да му благодаря за разбирането и да му кажа , че тази тема съм е пуснал не че очаквам нещо по различно,а за да може повече хора да се включат в дискусията !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 http://www.rbbg-partner.com/catalog/units/...200704_main.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Колега това нещо от къде може да се намери? Има ли го някой? И точно за такива инжектори ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Сервиз за дизели.Трябва да са ти приятели и да те пуснат ти да си църкаш с него, защото отнема доста време и усилия.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Сервиз за дизели.Трябва да са ти приятели и да те пуснат ти да си църкаш с него, защото отнема доста време и усилия....И после пак ще отиде на магазина за нови дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 А има ли ефект от цялата работа ? Пробвал ли си го , и вие ли сте с мех. инжекция ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Не става колега.Пробвал съм.Дюзата е капсолована и не може да се отвори и да се смени разпръсквача както при дизела примерно.Тя отваря само чрез налягане,а не с електрически импулс.Имам познат,който има стенд за бензинови дюзи,но там се закачат само електрически дюзи.Стенда имитира работата на дюзата и тя отваря и така се почиства с ултразвук.Освен това стенда мери в милисекунди количеството на горивото преминаващо през дюзата(така ми обясни той) и може да се настройва всички дюзи да пръскат еднакво.Гледам колата от подписа ти е компетишън с мотор 2.0 16В.Аз съм със същия мотор и дюзите ни са еднакви.Ако наистина имаш проблем с тях........няма оправяне.Само нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 (Редактирано) Пробвано на дюзи за SD мотор от 1987г.Явно дюзите бяха замърсени, защото ефект имаше.Държа да отбележа обаче, че колата никога не беше карана на газ.Та не знам до колко скофтени дюзи биха се оправили от процедурата. Редактирано 15 Октомври 2010 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 (Редактирано) Аз също нямам газ и не съм имал.И няма да имам.Но не можахме да оправим дюзите да работят както трябва.И купих нови.Мисля,че дюзите ни са различни от SD мотора.Предното ми Ауди беше с DZ мотор пак без газ.Дюзите му са като на SD,но там нямах проблеми.Зависи колко е износена механично самата дюза.Между другото пробвах и с присадка на Бардал за почистване на дюзи.Ефекта беше докато изгоря бензина с присадката.После всичко се върна по старому.И.......нови дюзи.Сега е о'кей. Редактирано 15 Октомври 2010 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Моята кола също не се кара на газ.А Велчев най - добре е да се пробва и най-важното да имам готовност за нови.Каква е тази присадка на Бардал и SD мотора с мех. инжекция ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Да мех. KE-Jetronic 2.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 (Редактирано) SD мотора е 115к.с. механична инжекция.А присадката е за почистване на дюзи.Сипва се в резервоара с около15л. бензин и караш така.Обаче може да има и обратен ефект.Ще вдигне всички утайки в резервоара и може да прецака бензиновата помпа или най малкото да задръсти горивния филтър.Аз след присадката смених горивния филтър въпреки,че го бях сменял преди няма и 1000км.Бензина,който изтече от самия филтър беше с кафяв цвят.Сам си направи извода какво има в резервоара.А за дюзите нищо не пречи да се пробва.По-зле няма да стане отколкото е в момента. Редактирано 15 Октомври 2010 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 15 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Колеги няма ли някъде стенд за мех.дюзи специално и примерно да се проверят дали впръскват всичките еднакво и след това да се регулират ако се наложи и да се изчистят.Какво се оказва в крайна сметка,че мех.инжекция е трудна за разбиране и у нас няма майстори , така ли е или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 За последно ти казвам колега:механичните дюзи не подлежат на ремонт,реглаж и там още каквото и да е.Механичната инжекция не е толкова трудна за ремонт.Просто този,който я ремонтира трябва да знае кое какво е по системата,за какво служи и как трабва да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Ама тези, които знаят това точно, не останаха много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Тия дюзи са вероятно една съчма с пружинка.Чистенето би трябвало да е с ацетон и кореселин под налягане.Ако не е износена пружинката. И разбита дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Колеги няма ли някъде стенд за мех.дюзи специално и примерно да се проверят дали впръскват всичките еднакво и след това да се регулират ако се наложи и да се изчистят.Какво се оказва в крайна сметка,че мех.инжекция е трудна за разбиране и у нас няма майстори , така ли е или греша?Сам треа да си го направиш (стенда) Но първо трябва да си сигурен че, има налягане и дебит на бензина,там секвите ну клапани и регулатори са ОК вадиш си дюзите и мериш количеството за 1ца време до 10% разлика е допустимо ако е повече сменяш местата на дюзите и разбираш дали е от тях или от разпределителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 (Редактирано) Ето решение на проблема с механичните дюзиhttp://audibg.com/forum/index.php?s=4a84a448d0c8449cff6cefd8017edc8f&showtopic=168838&hl= Редактирано 27 Декември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване