EmRaH4oO Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колеги денят ми днес беше отделен за подготвянето на колата за зимата.след обстоен преглед установих че антифриза ми е за смяна (пробвах го в фризера.)искам сам да си направя процедурата,но си няма изобщо на представа как да стане.знам че ттрябва да го източа (но от къде) и на какъв двигател, да го промния някак си (незнам как и с какво) лед това да сипя новия антифриз.някой от вас ако я знае процедурата или я правил нека ме осветли.гледах темата на колегата Вилик но при него е за б3 и като гледам не разбрах как да стане на моятапоздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Значи за пълно източване на системата трябва да отвъртиш една пробка която се намира в предната част на радиатора под бронята. На доста гадно място е и работата е пипкава без да се сваля бронята. Значи като застанеш срещу колата в долната част на бронята от ляво и дясно има 2 декоративни решетки. Сваляш тази която е откъм шофьорската страна. Тая решетка е на щифтове и трябва да си поиграеш докато я изкараш. Принципно се издърпва, внимавай да не счупиш щифтовете. Поразгледай и ще разбереш как да я свалиш. Та като я свалиш и погледнеш под нея на долния край на радиатора ще видиш едно пластмасово кранче. Развиваш го и от там точиш целия антифриз. Това е най-ниската точка на охладителната система. Има пробка и на водната помпа, но ако се точи само от нея не излиза всичко. Принципно трябва да се точи и от двете места едновременно ако не искаш да остане абсолютно нищо от стария антифриз, но според мен няма нужда да се вманиачаваш толкова Когато точиш антифриза колата трябва да е в хоризонтално положение, капачката на казанчето да е свалена и да е загряла за да е отворен термостата, така че внимавай да не се изгориш.За промивка не знам и аз се чудя с какво да я направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колега благодаря ти много.Няма да ми е никакъв проблем да сваля цялата броня понеже съм го правил и преди.значи и аз мисля да не се мъча за цялостно източване а от това кранче което казваш.само ме притеснява едно нещо,а то е че колата е със син антифриз от както съм я купил е така и аз все такъв съм доливал.за да го сменя на червен ще е доста работа-въответно и финанси незнам колко струва тази течност за чистенето на охладителната система ама не ми се вярва да е малко.а за пречистването колега ето ти темата на колегата вилик описано е всичко подробно. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Няма нужда да сваляш бронята. Малко е неудобно през дупката на решетката, но не е кой знае какъв проблем. Ако имаш възможност не е зле да минеш на червен антифриз. Ако минаваш на червен антифриз ти препоръчвам да източиш всичко като отвориш и двете пробки. За тази на водната помпа ще трябва да свалиш кората под мотора и като погледнеш отдолу на водната помпа ще я видиш. И съответно да промиеш добре с вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxmobile Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 дали няма да е по-лесно да пробваш с тръбичка и помпичка за изпомпване, понеже антифриза е отровен, колкото и да е сладък на вкус. ако има възможност и не успееш да се справиш с пробките, внимавай да пуснеш нивото на маркучето по-долу от изпомпваната течност. НЕ ВСМУКВАЙТЕ НИКОГА!!!по същото маркуче можеш да спуснеш и новия антифриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 2 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 днес смених антифриза колеги.нямаше нищо трудно.свалих бронята,пуснах от кранчето да изтече квото изтече,духнах от отвора на казанчето за да излезе ако има нещо.след ова си измих казанчето едно хубаво с оцет едра сол и гореща вода.направих промивка на системата дирекно с маркуча от едната страна и да изтече от кранчето.след това напълних с вода няколко пъти системата и чаках да загрее до 90 градуса след което пусках водата от кранчето.и накрая си направих сместа от антифриза с дестилираната вода и пак същия начин. общо взето нямах никакви проблеми.дано не съм сбъркал нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Малко късно по въпроса колега, но най лесно е да свалиш термостата. Има една планка под него която се отвива много лесно след това 2 болта които държат термостата. Развиваш ги леко и от там го източваш. От там мога да кажа, че става най-лесно и бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 5 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 колеги с моята кола всичко е ОК вече.но ще имам един друг въпрос към вас.след като баща ми видя че се справих с мойта и взе да настоява да му сменя антифриза и на неговата,та въпроса е от къде да източа антифриза на Пасат Б3 (1989г) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 Долния маркуч на радиатора, ако не ти се занимава да сваляш термостати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 5 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 благодаря колега мисля този уикенд да го оправя и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts