Jump to content

Колата заглъхва


petkoff_inc.

Recommended Posts

Здравейте,

Касае се за В4, АСЕ, АВАНТ. От няколко дни ми прави мн. неприятен проблем. Някой път при подаване на газ, оборотите рязко падат (като че остава без гориво, а такова има) и двигателя не може да се изфорсира. Така глъхне около няколко секунди и после се оправя. Забелязал съм, че това го прави обикновено между 2К и 4К оборота. След това с часове няма проблем и на някой светофар, тръгвайки предницата заорава и започва да се движи все едно на 1 цилиндър. Иначе, когато проблема не се проявява, колата се движи перфектно и двигателя има ряз. Ще мога чак в сряда да я закарам на майстор и затова подпитах тук - там, но от дистанция ми казват, че проблема е или горивен или електрически (като че ли трети вариант може да има :lach:). Струва ми се, че може да е някой датчик, но знае ли се?! Колеги, ако някой е имал такъв проблем или знае от какво може да бъде, моля нека помогне със съвет.

P.S. Колата е с наскоро сменен горивен филтър.

P.S.2 Преди 3 години имах проблем с фотоелемента, който се намира под палеца на делкото (датчика на Хол ако се не лъжа), но тогава закърпихме положението. Дали е възможно да е от него?

Благодаря предварително на всички отзовали се!!!

Редактирано от petkoff_inc.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...датчика на Хол ако се не лъжа), но тогава закърпихме положението. Дали е възможно да е от него?

Много е възможно причината за лошата работа на двигателя отново да е в датчика на Хол. Имах абсолютно същите симптоми и се оправяше временно като в движение изключа от контакт и дам на контакт. Сега вече с нов датчик на Хол нямам проблеми. :lach:

Защо не го закачиш на VAG Com да видиш какви грешки има? Мисля, че ще ти помогне доста за бързото намиране на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините може да са няколко, и с гадаене няма да стане.Трябва да се измерят двете налягяния на горивото,ламбдата я откачи за да я елеминираш като вариант,и накрая датчик на Хол.Има случай от износен потенциометър електронния блок да прекратява подаването на гориво чрез елекрохидравличния регулатор затова по време на пробата му изключи куплунга.Направиги тези неща и ще разбереш къде е работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VAG KOM няма да изкара нищо ами върви на майстор с някой добра апаратура да ти каже дали холовия ти прави проблем.И да знаеш че е около 60 кинта а прекъснели колата няма палене.Другото което също може да ти прави проблем е потенциометъра на дебитомера (VAF sensor) ако са му изтъркани пистите.Аз го имах този проблем с тоя потенциометър,като откачих буксата и колата полудя ама гореше като ламя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблема с моя датчик на Хол го открих с Ваг Ком-а.

Излезе тази грешка: 30-00 - Open or Short to B+

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам ама на ACE-то до сега поне 3-4 пъти съм пробвал тадори и на колега на колата и на мойта и на неговата освен ABS нищо не засече в това число и двигателя а до колкото знам тея грешки се търсят с диод и в ауто дата ина таблица кой код каква грешка е само дето не съм в час как става точно :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S.2 Преди 3 години имах проблем с фотоелемента, който се намира под палеца на делкото (датчика на Хол ако се не лъжа), но тогава закърпихме положението. Дали е възможно да е от него?

Ако си удължавал кабелчета или си правил запояване,по добре го сменяй.Аз правих тези интервенции,докато веднъж ми угасна пред блока.Не можа да запали,като отворих датчика на хол,буксата ми се разпадна в ръцете,вече беше опечена,сложих нов датчик и нямах проблем-60 лв.Просто незнам какво щях да правя, ако ми се беше случило на път при условие че предния ден обикалях доста извънграда и когато не можах да запаля,също щях да излизам извънграда-май наистина има Господ

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си удължавал кабелчета или си правил запояване,по добре го сменяй.Аз правих тези интервенции,докато веднъж ми угасна пред блока.Не можа да запали,като отворих датчика на хол,буксата ми се разпадна в ръцете,вече беше опечена,сложих нов датчик и нямах проблем-60 лв.Просто незнам какво щях да правя, ако ми се беше случило на път при условие че предния ден обикалях доста извънграда и когато не можах да запаля,също щях да излизам извънграда-май наистина има Господ

Да, колега, наистина си прав. Преди три години, пластмасовата букса, отстрани на делкото се беше счупила и един от кабелите се беше скасъл. Наистина съм запоявал и изолирал кабелите. Наистина колата спря и отказа да запали. Добре, че бях в града. Ще го проверя още сега. :respekt:

Редактирано от petkoff_inc.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересноооо...... все още не съм закарал колата на майстор, но ми казаха, че проблемът може да е от някакъв клапан за горивото (т.е. много гориво = дави двигателя). Наистина от около 5-6 месеца колата започна сутрин и по принцип, когато е студена трудно да пали, а след като запали мирише много на бензин, т.е. като при задавяне. Ако някой знае, моля да ме осветли по въпроса к'ъв е тоя клапан.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно него ми оправиха вчера.намира се точно зад октопода.ама това не можеш да го оправиш вкъщи трябва майстор-диагностик за да следи изгорелите газове,стойностите трябва да са 0,5-0,6 а не като при мен 12,7 <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, къде се намира бензиновия филтър на B4 2.0E v16 ACE

Отдолу на купето до задната дясна гума.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...