petkoff_inc. Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 (Редактирано) Здравейте, Касае се за В4, АСЕ, АВАНТ. От няколко дни ми прави мн. неприятен проблем. Някой път при подаване на газ, оборотите рязко падат (като че остава без гориво, а такова има) и двигателя не може да се изфорсира. Така глъхне около няколко секунди и после се оправя. Забелязал съм, че това го прави обикновено между 2К и 4К оборота. След това с часове няма проблем и на някой светофар, тръгвайки предницата заорава и започва да се движи все едно на 1 цилиндър. Иначе, когато проблема не се проявява, колата се движи перфектно и двигателя има ряз. Ще мога чак в сряда да я закарам на майстор и затова подпитах тук - там, но от дистанция ми казват, че проблема е или горивен или електрически (като че ли трети вариант може да има ). Струва ми се, че може да е някой датчик, но знае ли се?! Колеги, ако някой е имал такъв проблем или знае от какво може да бъде, моля нека помогне със съвет.P.S. Колата е с наскоро сменен горивен филтър.P.S.2 Преди 3 години имах проблем с фотоелемента, който се намира под палеца на делкото (датчика на Хол ако се не лъжа), но тогава закърпихме положението. Дали е възможно да е от него?Благодаря предварително на всички отзовали се!!! Редактирано 29 Октомври 2010 от petkoff_inc. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 ...датчика на Хол ако се не лъжа), но тогава закърпихме положението. Дали е възможно да е от него?Много е възможно причината за лошата работа на двигателя отново да е в датчика на Хол. Имах абсолютно същите симптоми и се оправяше временно като в движение изключа от контакт и дам на контакт. Сега вече с нов датчик на Хол нямам проблеми. Защо не го закачиш на VAG Com да видиш какви грешки има? Мисля, че ще ти помогне доста за бързото намиране на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 пък и ламбда сондата да погледнеш няма да сбъркаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Причините може да са няколко, и с гадаене няма да стане.Трябва да се измерят двете налягяния на горивото,ламбдата я откачи за да я елеминираш като вариант,и накрая датчик на Хол.Има случай от износен потенциометър електронния блок да прекратява подаването на гориво чрез елекрохидравличния регулатор затова по време на пробата му изключи куплунга.Направиги тези неща и ще разбереш къде е работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 На VAG KOM няма да изкара нищо ами върви на майстор с някой добра апаратура да ти каже дали холовия ти прави проблем.И да знаеш че е около 60 кинта а прекъснели колата няма палене.Другото което също може да ти прави проблем е потенциометъра на дебитомера (VAF sensor) ако са му изтъркани пистите.Аз го имах този проблем с тоя потенциометър,като откачих буксата и колата полудя ама гореше като ламя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Аз проблема с моя датчик на Хол го открих с Ваг Ком-а. Излезе тази грешка: 30-00 - Open or Short to B+00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 абе незнам ама на ACE-то до сега поне 3-4 пъти съм пробвал тадори и на колега на колата и на мойта и на неговата освен ABS нищо не засече в това число и двигателя а до колкото знам тея грешки се търсят с диод и в ауто дата ина таблица кой код каква грешка е само дето не съм в час как става точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 (Редактирано) P.S.2 Преди 3 години имах проблем с фотоелемента, който се намира под палеца на делкото (датчика на Хол ако се не лъжа), но тогава закърпихме положението. Дали е възможно да е от него?Ако си удължавал кабелчета или си правил запояване,по добре го сменяй.Аз правих тези интервенции,докато веднъж ми угасна пред блока.Не можа да запали,като отворих датчика на хол,буксата ми се разпадна в ръцете,вече беше опечена,сложих нов датчик и нямах проблем-60 лв.Просто незнам какво щях да правя, ако ми се беше случило на път при условие че предния ден обикалях доста извънграда и когато не можах да запаля,също щях да излизам извънграда-май наистина има Господ Редактирано 31 Октомври 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkoff_inc. Публикувано 31 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 (Редактирано) Ако си удължавал кабелчета или си правил запояване,по добре го сменяй.Аз правих тези интервенции,докато веднъж ми угасна пред блока.Не можа да запали,като отворих датчика на хол,буксата ми се разпадна в ръцете,вече беше опечена,сложих нов датчик и нямах проблем-60 лв.Просто незнам какво щях да правя, ако ми се беше случило на път при условие че предния ден обикалях доста извънграда и когато не можах да запаля,също щях да излизам извънграда-май наистина има ГосподДа, колега, наистина си прав. Преди три години, пластмасовата букса, отстрани на делкото се беше счупила и един от кабелите се беше скасъл. Наистина съм запоявал и изолирал кабелите. Наистина колата спря и отказа да запали. Добре, че бях в града. Ще го проверя още сега. Редактирано 31 Октомври 2010 от petkoff_inc. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkoff_inc. Публикувано 6 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 Интересноооо...... все още не съм закарал колата на майстор, но ми казаха, че проблемът може да е от някакъв клапан за горивото (т.е. много гориво = дави двигателя). Наистина от около 5-6 месеца колата започна сутрин и по принцип, когато е студена трудно да пали, а след като запали мирише много на бензин, т.е. като при задавяне. Ако някой знае, моля да ме осветли по въпроса к'ъв е тоя клапан.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 7 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2010 точно него ми оправиха вчера.намира се точно зад октопода.ама това не можеш да го оправиш вкъщи трябва майстор-диагностик за да следи изгорелите газове,стойностите трябва да са 0,5-0,6 а не като при мен 12,7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo_y Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 Здравейте, къде се намира бензиновия филтър на B4 2.0E v16 ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 (Редактирано) Здравейте, къде се намира бензиновия филтър на B4 2.0E v16 ACEОтдолу на купето до задната дясна гума. Редактирано 4 Февруари 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване