vladirysia Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Термометъра на таблото ми показва 27 градуса на контакт, без да е в движение. В интернет видях че температурата е 18 градуса, а на колегата термометъра му показва че в момента е 19 градуса. Следователно не ми показва правилно температурата. Интересува ме какъв може да е проблема и къде се намира датчика. На климатроника ми показва същата температура каквато е и на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvalev Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Точно днес не е най-подходящия ден да мислиш дали ти показва вярно. С тези температурни аномалии... Моята тази сутрин показваше 26.5 С. В 8:30 сутринта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Датчика се намира на решетката под регистрационния номер(като вдигнеш капака, поглеждаш пред радиаторите и ще го видиш закачен на решетката под бронята). Зачисти му контактите и тези на буксата, която се включва в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 (Редактирано) Закачен (или откачен) отдолу под предната броня. Трябва да го видиш, ако с лице към автомобила погледнеш отдолу вдясно (при свалена кора). Редактирано 10 Ноември 2010 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Ако е нагрята от слънцето е нормално да показва повече. Ти виж в движение колко е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 То греенето е от мотора, не от слънцето. На мен редовно докато потегля лятото си ми показва 40-50 градуса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikirunev Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 То греенето е от мотора, не от слънцето. На мен редовно докато потегля лятото си ми показва 40-50 градуса...Е добре де,ама не мисля че е нормално това!Дали няма нещо което да го изолира от топлината на двигателя щом е покрай него.Интересно място е измислено.На французите пък е в долната част на ляво огледало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Ти покара ли я колата след това? Беше ли я карал преди това? Мисля, че е напълно възможно да ти е показвало и 30 градуса днес, ако е била загряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 В ръководството на колата си го пише:На неподвижном автомобиле или при движении с очень малой скоростью индикация температуры может быть несколько выше фактической температуры вследствие излучаемого двигателем тепла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikirunev Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 (Редактирано) Това обяснява всичко,аз лично мисля да се огледам утре за по-практично място на датчика а някой да каже кой канал е за този датчик на клината? Редактирано 10 Ноември 2010 от nikirunev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 11 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2010 Колата я карам сутрин в 9 часа около 5 км градско, след това за обедната почивка съшо така, така че няма как да е загряла. Ще погледна датчика !Благодаря! А канала за външна температура на въздуха е 55 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikirunev Публикувано 11 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2010 Такаааааааааааааааааа,там където разбрах че трябва да е датчика (пред големият радиатор)имам кабел с два многожилни извода,но нищо повече.Интересното е ,че на таблото ми отчита някаква температура и съм склонен да кажа ,че според по-горе написаното в постовете е вярна.Не можах ли да намеря това ,което търсех или нещо друго е станало?На 55 канал ми изписва от дясно 1 ,а от ляво някакви невероятни стойности.Грешка ли имам?На кабел ли да я качвам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 12 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2010 55 канал е за Audi C4 ти ако си с C5 може и да ти е на друг канал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikirunev Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 Здравейте отново колеги,ще подновя темата защото си е живо продължение.Така и не разбрах къде да го намеря този датчик на моята С5,но пък и това не е толкова важно .....до днесНаправо ме утрепа показанието на таблито,като през няколко градоса за около минута падна до -50!Така и остана до като се прибрах.Някакви идеи защо полудя това нещо ,а и някакви насоки къде да го търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Прекъснал е датчика или куплунга му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikirunev Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Прекъснал е датчика или куплунга му.Това добре,ама къде да го търся тази пущиня ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Решетката под бронята отпред - трябва да е закачен в средата (ако не е паднал долу). Намираш го и мериш - или е окислен куплунга и няма верига или самия датчик е повреден (мериш го с мултицед). Не ми се вярва да имаш проблем с кабелите по самата ел. инсталация . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PiMPi Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Или някой който е карал колата преди теб му е намерил място някъде където е сметнал, че е правилно !? Имал съм и такъв случай !! Иначе оригинално се намира точно зад решетката под номера - пред радиатора ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikirunev Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване