Fitil4o Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Хм,какво излиза.....за да има качество си требе у Сакар Ауто...или?Имам потропване аз на пасажерската страна и е по скоро долу та съм закупил биалетка,като я сменя ако не изчезне ще отиваме на мак тампонитеМак тампони- Тампони на Стив Джобс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Има и Сваг усилени по 13 лв. Определено нестават на моята колата изкараха 2 седмици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Има два варианта на тези тампони, производство на Лемфъордер - стандартен и усилен. Стандартния е 20 лв/бр, усиления е 40 лв/бр.Стандартния се прави у Бразилия, усиления - в Европа. Вие си правите сметката, кой да си купите.Рувил си е кофти производсво и не си струват 18те лв. Има и Сваг усилени по 13 лв. Маркирани със зелено, колко ще изкарат - Бог знае.20% отстъпка на всеки модел. За усилените на Лемфьордер - предварителна поръчка. Около месец се чака, ако ги нямаме на склад.Както казва оная кака Този отговор чаках ,не търсех повод за спор или нещо подобно .Впечатление за биалетки и да препоръчаш нещо,имаш ли магазин някаде ,че от ляво е още оригинал поне така каза специалиста.От дясно имаше тампони за смяна и на носача и горе и биалетка, след две години каране у нас,смених и от ляво тампони но биалетката оставих . Май сгреших с тампоните от ляво не трябваше да ги сменям а и майстора каза ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 tanuco в крайна сметка какви си взе и от тях ли се оказа проблема ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Както казва оная кака Този отговор чаках ,не търсех повод за спор или нещо подобно .Впечатление за биалетки и да препоръчаш нещо,имаш ли магазин някаде ,че от ляво е още оригинал поне така каза специалиста.От дясно имаше тампони за смяна и на носача и горе и биалетка, след две години каране у нас,смених и от ляво тампони но биалетката оставих . Май сгреших с тампоните от ляво не трябваше да ги сменям а и майстора каза ако искаш.Пиши ми лично или на скайпа или на тел. Имаме електронен магазин, в момента се тества, скоро ще го пуснем.СВАГ го дадох само като пример, какво мога да доставя, мога и Рувил, но не го препоръчвам. Най-добре усилени на лемфьордер, ма са цифра.Доставяме и оригинални части през собствен канал от Германия, така че не е необходимо да ходите в Сакар. Даваме и прилични отстъпки на оригиналните части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Да, проблема е в лагера на тампона, но още не се е разхлопал много. Междувремено си взех тампони Лемфьордер от бразилските от КОКО_C4....цената е добра, но няма да я коментирам. Не съм ги сложил още на колата. Видимо обаче има разлика в самия лагер и височината на тампона. Мисля, че ще са добри. Вероятно ще са същите , които и колегата gsb предлага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Тука си напълно прав - от моите са На моето 80 съм с такива и отпред, и отзад. Нямам проблеми. А са на 5 г предните и на 3 задните. Вероятно ако ги сменя с нови да се повдигне колата с някой мм и нищо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Да, проблема е в лагера на тампона, но още не се е разхлопал много. Междувремено си взех тампони Лемфьордер от бразилските от КОКО_C4....цената е добра, но няма да я коментирам. Не съм ги сложил още на колата. Видимо обаче има разлика в самия лагер и височината на тампона. Мисля, че ще са добри. Вероятно ще са същите , които и колегата gsb предлага.3-4 месеца съм с същите от КОКО и не са мръднали.А цената доста под споменатите по горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Рувил си е кофти производсво и не си струват 18те лв. Има и Сваг усилени по 13 лв. Маркирани със зелено, колко ще изкарат - Бог знае.Сваг карат колкото Рувила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 (Редактирано) 3-4 месеца съм с същите от КОКО и не са мръднали.А цената доста под споменатите по горе.Цената си е толкова, а може да не си отбелязал отстъпката, която съм споменал под цените, дали ще ги вземеш от Коко или от мен е същото - отстъпката е еднаква. Свага не го рекламирам, просто съм дал цена. За тая цена - толкова, какво да го коментираме. Редактирано 14 Януари 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Има и Сваг усилени по 13 лв. Маркирани със зелено, колко ще изкарат - Бог знае4 месеца при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Брат, говори в километри, че за 4 месеца може да минеш и 10 000 и 50 000 км. А и по какви пътища. За мен истината е лемфьордер. Ама никой не ще да дава толкова пари за едни тампони. От друга страна хората са склонни да дават по много пъти пари за труд за едно и също. Странна работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NAIS IDIOT Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 (Редактирано) Относно тампоните,аз си купих от Порше цената е бомбастична 60лв.парчето оказаха се БОГЕ 8А0 412 355А ,досега съм със лемфьордер изкараха 10 000км.и се разтропаха.Като ги сменя ще постна мнение.Производител-GERMANY,имам чувството че са по масивни. Редактирано 12 Февруари 2011 от NAIS IDIOT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 А старите Лемфьордер от къде си ги купувал и на каква цена ? Междувремено аз вече карам с тези от КОКО_С4 , но още не съм навъртял километри за да видим колко ще карат. За сега естествено са добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NAIS IDIOT Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 А старите Лемфьордер от къде си ги купувал и на каква цена ? Междувремено аз вече карам с тези от КОКО_С4 , но още не съм навъртял километри за да видим колко ще карат. За сега естествено са добре.Oт AУТО ПЛЮС не си спомням колко бяха не повече от 35лв на бройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 В какво състояние бяха лемфьордските след 10 000км, та ги смени?Кое им се разби?Тия богета с набити лагерчета ли бяха или ти ги слага в тампона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NAIS IDIOT Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 В какво състояние бяха лемфьордските след 10 000км, та ги смени?Кое им се разби?Тия богета с набити лагерчета ли бяха или ти ги слага в тампона?Лагерчетата са разбити т.е. причуква от тях,още не съм ги сменил предстои ми това мероприятие.Богетата си бяха с лагерите набити ,фабрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 ...от Порше ...оказаха се БОГЕ 8А0 412 355А ...Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 ИЗВОД....От масовите магазини тампоните от 13 и 35 лв. карат между 5-10 000 км.....според конкретната пьтна мрежа в даден град и от стила на шофЕра.Моля се тези на Кокича да изкарат доста повече.....след 10 000 км. ще пиша за ефекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 (Редактирано) Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.Комплекта с лагерчето е 8А0 412 323 D.brand: BOGE 87-261-RRepair Kit, suspension strutEAN:4010305059449UPC:708609135931 article country restrictions not valid for: France country-specific article data article status: No longer available [01/03/2010]packing unit: 1 criteria Per axle: 2Fitting Position: Front Axle, Left and right picture http://webcat-services.zf.com/se230_image/0014DL040.gif BIG parts list 87-261-A ( Suspension Strut Support Bearing / 1 pieces )87-083-L ( Friction Bearing, suspension strut support mounting / 1 pieces ) replacement for/substituted by 87-079-A 87-261-R 88-787-A ZF Services compare numbers SACHS802 159 manufacturer compare numbers AUDI8A0 412 323 B8A0 412 323 DVOLKSWAGEN8A0 412 323 B8A0 412 323 DСамо тампона е 8А0 412 355А part info brand: BOGE 87-261-ASuspension Strut Support BearingEAN:4010305036938UPC:708609184113 article country restrictions not valid for: France, Portugal, Spain country-specific article data article status: No longer available [28/11/2009]packing unit: 1 criteria Per axle: 2Alt. Rep. Kit: 87-261-RFitting Position: Front Axle, Left and rightwithout ball bearing picture http://webcat-services.zf.com/se230_image/0014DL039.gif BIG in parts list 87-261-R ( Repair Kit, suspension strut / 1 pieces ) replacement for/substituted by 87-261-A 88-787-A ZF Services compare numbers BOGE2-30-005383-01LEMF?RDER10337SACHS802 163 manufacturer compare numbers AUDI8A0 412 355 AVOLKSWAGEN8A0 412 355 Ahttp://webcat-services.zf.com/index.asp?SPR=4 Редактирано 12 Февруари 2011 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NAIS IDIOT Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.Информацията е точна.Интересното е че на самите тампони пише 8А0 412 355А,а на бар кода който платих е 8А0 412 323D ,лагерчетата си бяха на мястото не бяха отделно. Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.Информацията е точна.Интересното е че на самите тампони пише 8А0 412 355А,а на бар кода който платих е 8А0 412 323D ,лагерчетата си бяха на мястото не бяха отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 8А0 412 355А - това е вътрешнофирмен номер на самия тампон. Само на тампона. Без лагера. Не се предлага от Ауди, което не пречи да се предлага от други фирми.Имаше едно време и друг номер (811412323C), но беше заменен със сегашния. Стария тампона беше по висок. Не по-здрав. За по лоши пътища (heavy-duty suspension) не ползват друг тампон, а други прахозащитници, шок тампони, горната тарелка на пружината и една шайба. И една допълнителна пластмасова чашка. Както разбирасе различни пружини и амортисьори. Но тампоните си остават еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване