Jump to content

Тампони за макферсон на 80-ка от ЕМ КОМПЛЕКТ


tanuco

Recommended Posts

Хм,какво излиза.....за да има качество си требе у Сакар Ауто...или?rolleyes.gif

Имам потропване аз на пасажерската страна и е по скоро долуdry.gif та съм закупил биалетка,като я сменя ако не изчезне ще отиваме на мак тампоните

Мак тампони- Тампони на Стив Джобс hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два варианта на тези тампони, производство на Лемфъордер - стандартен и усилен. Стандартния е 20 лв/бр, усиления е 40 лв/бр.

Стандартния се прави у Бразилия, усиления - в Европа. Вие си правите сметката, кой да си купите.

Рувил си е кофти производсво и не си струват 18те лв. Има и Сваг усилени по 13 лв. Маркирани със зелено, колко ще изкарат - Бог знае.

20% отстъпка на всеки модел. За усилените на Лемфьордер - предварителна поръчка. Около месец се чака, ако ги нямаме на склад.

Както казва оная кака Този отговор чаках ,не търсех повод за спор или нещо подобно .Впечатление за биалетки и да препоръчаш нещо,имаш ли магазин някаде ,че от ляво е още оригинал поне така каза специалиста.От дясно имаше тампони за смяна и на носача и горе и биалетка, след две години каране у нас,смених и от ляво тампони но биалетката оставих . Май сгреших с тампоните от ляво не трябваше да ги сменям а и майстора каза ако искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва оная кака Този отговор чаках ,не търсех повод за спор или нещо подобно .Впечатление за биалетки и да препоръчаш нещо,имаш ли магазин някаде ,че от ляво е още оригинал поне така каза специалиста.От дясно имаше тампони за смяна и на носача и горе и биалетка, след две години каране у нас,смених и от ляво тампони но биалетката оставих . Май сгреших с тампоните от ляво не трябваше да ги сменям а и майстора каза ако искаш.

Пиши ми лично или на скайпа или на тел. Имаме електронен магазин, в момента се тества, скоро ще го пуснем.

СВАГ го дадох само като пример, какво мога да доставя, мога и Рувил, но не го препоръчвам. Най-добре усилени на лемфьордер, ма са цифра.

Доставяме и оригинални части през собствен канал от Германия, така че не е необходимо да ходите в Сакар. Даваме и прилични отстъпки на оригиналните части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, проблема е в лагера на тампона, но още не се е разхлопал много. Междувремено си взех тампони Лемфьордер от бразилските от КОКО_C4....цената е добра, но няма да я коментирам. Не съм ги сложил още на колата. Видимо обаче има разлика в самия лагер и височината на тампона. Мисля, че ще са добри. Вероятно ще са същите , които и колегата gsb предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука си напълно прав - от моите са :bia: На моето 80 съм с такива и отпред, и отзад. Нямам проблеми. А са на 5 г предните и на 3 задните. Вероятно ако ги сменя с нови да се повдигне колата с някой мм и нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, проблема е в лагера на тампона, но още не се е разхлопал много. Междувремено си взех тампони Лемфьордер от бразилските от КОКО_C4....цената е добра, но няма да я коментирам. Не съм ги сложил още на колата. Видимо обаче има разлика в самия лагер и височината на тампона. Мисля, че ще са добри. Вероятно ще са същите , които и колегата gsb предлага.

3-4 месеца съм с същите от КОКО и не са мръднали.А цената доста под споменатите по горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рувил си е кофти производсво и не си струват 18те лв. Има и Сваг усилени по 13 лв. Маркирани със зелено, колко ще изкарат - Бог знае.

Сваг карат колкото Рувила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3-4 месеца съм с същите от КОКО и не са мръднали.А цената доста под споменатите по горе.

Цената си е толкова, а може да не си отбелязал отстъпката, която съм споменал под цените, дали ще ги вземеш от Коко или от мен е същото - отстъпката е еднаква.

Свага не го рекламирам, просто съм дал цена. За тая цена - толкова, какво да го коментираме.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, говори в километри, че за 4 месеца може да минеш и 10 000 и 50 000 км. А и по какви пътища. За мен истината е лемфьордер. Ама никой не ще да дава толкова пари за едни тампони. От друга страна хората са склонни да дават по много пъти пари за труд за едно и също. Странна работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Относно тампоните,аз си купих от Порше цената е бомбастична 60лв.парчето оказаха се БОГЕ 8А0 412 355А ,досега съм със лемфьордер изкараха 10 000км.и се разтропаха.Като ги сменя ще постна мнение.Производител-GERMANY,имам чувството че са по масивни.

post-46479-0-84821300-1297511821_thumb.j

Редактирано от NAIS IDIOT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А старите Лемфьордер от къде си ги купувал и на каква цена ? Междувремено аз вече карам с тези от КОКО_С4 , но още не съм навъртял километри за да видим колко ще карат. За сега естествено са добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А старите Лемфьордер от къде си ги купувал и на каква цена ? Междувремено аз вече карам с тези от КОКО_С4 , но още не съм навъртял километри за да видим колко ще карат. За сега естествено са добре.

Oт AУТО ПЛЮС не си спомням колко бяха не повече от 35лв на бройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво състояние бяха лемфьордските след 10 000км, та ги смени?

Кое им се разби?

Тия богета с набити лагерчета ли бяха или ти ги слага в тампона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво състояние бяха лемфьордските след 10 000км, та ги смени?

Кое им се разби?

Тия богета с набити лагерчета ли бяха или ти ги слага в тампона?

Лагерчетата са разбити т.е. причуква от тях,още не съм ги сменил предстои ми това мероприятие.Богетата си бяха с лагерите набити ,фабрично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...от Порше ...оказаха се БОГЕ 8А0 412 355А ...

Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.

post-51818-0-74240500-1297546106_thumb.j

post-51818-0-99713800-1297546118_thumb.j

post-51818-0-02218800-1297546130_thumb.j

post-51818-0-83952000-1297546134_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИЗВОД....

От масовите магазини тампоните от 13 и 35 лв. карат между 5-10 000 км.....според конкретната пьтна мрежа в даден град и от стила на шофЕра.

Моля се тези на Кокича да изкарат доста повече.....след 10 000 км. ще пиша за ефекта :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.

Комплекта с лагерчето е 8А0 412 323 D.

brand: BOGE

87-261-R

Repair Kit, suspension strut

EAN:

4010305059449

UPC:

708609135931

article country restrictions

not valid for: France

country-specific article data

article status: No longer available [01/03/2010]

packing unit: 1

criteria

Per axle: 2

Fitting Position: Front Axle, Left and right

picture

http://webcat-services.zf.com/se230_image/0014DL040.gif

BIG

parts list

87-261-A ( Suspension Strut Support Bearing / 1 pieces )

87-083-L ( Friction Bearing, suspension strut support mounting / 1 pieces )

replacement for/substituted by

87-079-A

87-261-R 88-787-A

ZF Services compare numbers

SACHS

802 159

manufacturer compare numbers

AUDI

8A0 412 323 B

8A0 412 323 D

VOLKSWAGEN

8A0 412 323 B

8A0 412 323 D

Само тампона е 8А0 412 355А

part info

brand: BOGE

87-261-A

Suspension Strut Support Bearing

EAN:

4010305036938

UPC:

708609184113

article country restrictions

not valid for: France, Portugal, Spain

country-specific article data

article status: No longer available [28/11/2009]

packing unit: 1

criteria

Per axle: 2

Alt. Rep. Kit: 87-261-R

Fitting Position: Front Axle, Left and right

without ball bearing

picture

http://webcat-services.zf.com/se230_image/0014DL039.gif

BIG

in parts list

87-261-R ( Repair Kit, suspension strut / 1 pieces )

replacement for/substituted by

87-261-A 88-787-A

ZF Services compare numbers

BOGE

2-30-005383-01

LEMF?RDER

10337

SACHS

802 163

manufacturer compare numbers

AUDI

8A0 412 355 A

VOLKSWAGEN

8A0 412 355 A

http://webcat-services.zf.com/index.asp?SPR=4

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.

Информацията е точна.Интересното е че на самите тампони пише 8А0 412 355А,а на бар кода който платих е 8А0 412 323D ,лагерчетата си бяха на мястото не бяха отделно.

Тези тампони (оригинални), са само един номер - 8А0 412 323 D. От 1979 до 1996 година. За предно и за куатро. За всички мотори, даже и RS2.

Информацията е точна.Интересното е че на самите тампони пише 8А0 412 355А,а на бар кода който платих е 8А0 412 323D ,лагерчетата си бяха на мястото не бяха отделно.

post-46479-0-92257500-1297579236_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8А0 412 355А - това е вътрешнофирмен номер на самия тампон. Само на тампона. Без лагера.

Не се предлага от Ауди, което не пречи да се предлага от други фирми.

Имаше едно време и друг номер (811412323C), но беше заменен със сегашния. Стария тампона беше по висок. Не по-здрав. За по лоши пътища (heavy-duty suspension) не ползват друг тампон, а други прахозащитници, шок тампони, горната тарелка на пружината и една шайба. И една допълнителна пластмасова чашка. Както разбирасе различни пружини и амортисьори. Но тампоните си остават еднакви.

post-51818-0-07697300-1297601824_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...