Emanuil Stoev Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Здравеите,януари месец миналата година станах горд собственик на AUDI A4 1.8 TFSI-закупено чисто ново от ПОРШЕ СОФИЯ-ЗАПАД.След последната смяна на масло на 30 000 км. освен следваща смяна на маслото след 15 000 км. ми изписва и сервиз.Питах в порше софия запад дали тогава трябва да сменявам ремък-ангренажен и ролки,а те ми казаха че мотора е с верига и трябва да сменя само пистовия ремък и то на 120 000 км.Бихте ли ми казали дали това найстина е така,защото приемчика доста рови по разни каталози и накрая излезе с това становище,което е добре стига да е вярно.Благодаря предаврително!P.S.иначе колата е уникална и от сервиза съм супер доволен и от служителите на ПОРШЕ СОФИЯ ЗАПАД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Дай поне буквите на мотора.. колко конски сили е?С ремък или верига си мисля, че с частите за първоначално вграждане наистина първото обслужване е на 120 000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emanuil Stoev Публикувано 20 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Дай поне буквите на мотора.. колко конски сили е?С ремък или верига си мисля, че с частите за първоначално вграждане наистина първото обслужване е на 120 000 км160 к.с. е а номера на мотора незнам дали го има на малкия талон,защото големия е в лизинга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 (Редактирано) Мотора е с 2 вериги. С тази мощност кодовете са CABB или CDHB. Имай предвид, че веригите се различават при двата мотора.Виж илюстрацията: Редактирано 20 Ноември 2010 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 потвърждавам. С верига. Браво Кокич Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo__66 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Колеги, моето ауди е също 1,8tfsi само,че 120кс. При него как е решено газоразпределението с ремък или верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Коя година? 160 коня се влага от 2, няма и 3 години вече на А4 ( Б8) , А5 платформа.По скоро ще е 120 киловата, а не коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo__66 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Коя година? 160 коня се влага от 2, няма и 3 години вече на А4 ( Б8) , А5 платформа.По скоро ще е 120 киловата, а не коня1.8tfsi 88kw,120к.с.,колата е на два месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Всички са с верига, новите от 2 год. насам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Любопитно ми е, коя система е по-удачна при този двигател - с ремък или с верига? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване