Данаил Петров Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Колеги,за съжаление от известно време съм с един, единствен ключ. Искам да си направя дубликат, като за целта да използвам ключ от B7. Въпросите ми са няколко:1. До колкото знам, B7 също работи на 315mhz и трябва просто да се настрои с VAG-COM2. Възможно ли е да препрограмирам имобилайзер чипа, който се намира вътре в самия ключ? Говоря за това чипче. Разполагам с SKC кодовете на автомобила, но така и не разбрах - възможно ли е този чип да се ПРЕ-програмира, или да си купувам въпросните от линка (които се водят "virgin" и подлежат на пре-програмиране)3. Знае ли някой, дали тази част на ключа, върху която са lock/unlock копчетата - дали пасва на ключ от B7? Т.е. възможно ли е да се подмени _САМО_ платката, със онази от стария ключ, като се добави и имобилайзера?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunder Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Ако твоята кола е Ауди А4 Б6,то тя няма нищо общо откъм алармена и иммобилайзерна част със Ауди А4 Б7,така че не се набутвай купувайки си нещо неизползваемо за теб.Отделно честота 315мегахерца е за Америка и т.н. за Европа за твоят модел ти трябва дистанционно работещо на 433,92мегахерца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 11 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Ако твоята кола е Ауди А4 Б6,то тя няма нищо общо откъм алармена и иммобилайзерна част със Ауди А4 Б7,така че не се набутвай купувайки си нещо неизползваемо за теб.Отделно честота 315мегахерца е за Америка и т.н. за Европа за твоят модел ти трябва дистанционно работещо на 433,92мегахерца.Здрасти колега. Виждам, че съм писал малко глупости по това време на нощта! Прав си за алармената система, но това беше по-скоро в страни от темата. Интересува ме конкретно имобилайзера, и какво точно трябва да направя, за да имам втори, обучен ключ. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Прочита се пин кода на таблото със спец кабел и софтуер(вагтахо 3.5, с по-ниска версия не става) или механично чрез разглобяване на таблото и прочитане директно от паметта и декодиране на пин-а. След това с този пин код и вагтахо се обучава ключа към имо-то, а след това алармата си я обучаваш само с ключа и колата без принадлежности ! Проблема е с прочитането на въпросния пин код, ако с това се справиш другото е лесно....стига да имаш вагтахо де ! Аз си купин вагтахо 2.5....за да направя същото. имам 2-рии ключ и исках да си го направя резервен. Обаче с вагтахо 2.5 НЕ МОЖЕ да се чете пин-а поне от моето табло, а то е Бош Крипто...и нещо си там ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 11 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 (Редактирано) Колега, благодаря за отговора.От него обаче ми изкачат още няколко въпроса:1. От коя точно памет за почита пин кода? Това не е ли въпросният SKC (Security Key Code)? Ако е това - то аз разполагам с него. Виси на един пластмасов ключ заедно с няколко номера.2. Какво имаш предвид, когато казваш:След това с този пин код и вагтахо се обучава ключа към имо-тоСпоред мен, имобилайзерът трябва да се "обучи", за да бъде разпознат от ЕКУ-то. А това обучаване, до колкото знам, съдържа VIN-а + ключ (пин).3. Възможно ли е имобилайзер (визирам малкото чипче в ключа) обучен за един автомобил - да бъде ПРЕ-конфигуриран (обучен) за друг автомобил?Поздрави! Редактирано 11 Декември 2010 от Данаил Петров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunder Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Възможно е,ако чипа не е заключен,а той 99,9% е заключен.Ако държиш да си обучиш ключа сам,пиши ми Л.С. ще ти дам тел. и ще ти обясня какво точно трябва да направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunder Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 ... имам 2-рии ключ и исках да си го направя резервен...Колега ако само ПИН кода те спира да си направиш сам резервен ключ,заповядай ще ти извадя кода,само искам да гледам как го обучаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Няма ли вариант да се разглоби ключа и да се премести чипа(това малкото,приличащо на оризче) в другия ключ ?Ключ от американка със сигурност ли не може да се пригоди да работи нормално ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunder Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Варианти има всякакви,също така много неща могат да се преправят и да се пригодят да работят,въпросът е ще стане ли на 100% като оригиналното,и най вече цената на крайният продукт ще се различава ли от цената на оригинален такъв?Иначе ако имаш работещ към твоята кола чип,и го сложиш в друг ключ(какъвто и да е ключ) то другият ключ ще пали твоята кола(ако механичната му част е нарязана като твоята). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Да използвам темата на колегата .Сменял съм таблото и му имам кода (четирицифрения). Въпросът е с този код мога ли да обуча който и да е ключ (IMO2) към моята кола ? (А3 '98) Защото с този код обучих моя си ключ към това табло. И за колко мога да си намеря някаква ампула, която да ми върши работа, че тази в момента на другия ключ е по-нова генераци и със сигурност няма да ми свърши работа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunder Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Можеш,да кода е един и същ.Ампула можеш да си намериш на много места,ако не си намериш кажи ще ти помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Ето какво казват и колегите от Америка. В темата съм включил няколко доста интересни линка, свързани с ключовете. До колкото разбирам след всичко прочетено по темата, вариантите са два. Единият е да си намеря ключ от B7, който работи на 433mhz и да подменя чипчето в ключа, другият е просто да си купя ключ за B6, който да адаптирам (и да му сменя самия ключ, разбира се ) към моето ЕКУ. Благодаря на всички отзовали се Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 Колеги, гледам, че темата е старичка но все пак да питам. Моята кола е А4 1995г. Интересува ме каква версия на Vag Tacko трябва да използвам, че да си прочета пин кода на имобилайзера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване