popov1600 Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Здравейте имам един проблем с аудито скъса се един маркуч за бензина дето върви към инжекциона. Накрая на маркуча има холендър и се закача към тръбата на инжекциона а от другия край е хванат със скоба за метална тръба но скобата е фабрична и няма сваляне. Въпросът ми е как се сваля този маркуч,продават ли се такива защото сега съм без кола не мога да я запаля дори защото започва да тече бензин от маркуча и скъпи ли са тези маркучи. Ето и снимки http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=arx1294501395f.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=klz1294501563o.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=opt1294501656w.jpg Двигателя е 1,6 101коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loopfellaz Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Пиши на колегите more и emsi_audi те сигурно имат в моргите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popov1600 Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Пиши на колегите more и emsi_audi те сигурно имат в моргите.Добре ще им пиша а нови дали се продават тези маркучи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acCesSor Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Колегите продават страшно много аудита(на части),няма начин да нямат! Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loopfellaz Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 (Редактирано) Добре ще им пиша а нови дали се продават тези маркучи?Предполагам, че се продават и нови, но не мога да ти кажа къде или цена. Ако си от София свали ги маркучите и пообиколи по Симеон може да ги има. За най-лесно виж дали няма номера по тези маркучи така шанса да ги откриеш е голям. Редактирано 8 Януари 2011 от loopfellaz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popov1600 Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Предполагам, че се продават и нови, но не мога да ти кажа къде или цена. Ако си от София свали ги маркучите и пообиколи по Симеон може да ги има. За най-лесно виж дали няма номера по тези маркучи така шанса да ги откриеш е голям.Колега има няколко проблема първо не съм от София и второ незная как да го сваля този маркуч... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ernst Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Проблемът с маркуча е, че не виждаш как се сваля другият край, който отива към тръбичката. Ако проследиш тръбичката, ще можеш да намериш гайката, с която е прикрепена. Вземи ги (тръбичката и маркуча) и отиди при магазин, който продава части за AUDI, VW или Шкода. Там ще ти помогнат. Може да пробваш и в AUTO Plus, AUTO 1 и т.н. А най-добре питай колеги от твоята околия... Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Колегите, които прадодават части 2-ра ръка ще ти намерят маркучите. Тъй като от страната на тръбичката маркучите са капсуловани и не могат да се отделят от тръбичката, то един от вариантите в зависимост от това къде е скъсан е:- Ако маркучът е скъсан точно да капсуловката - реже се новия маркуч плътно до капсуловката. Същата на твоя автомобил се изпилва много много внимателно с флекс и после се маха с клещи. Слага се новият маркуч, който трябва да е по-дълъг от твоя и се стяга с 2 скоби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 (Редактирано) Добре,де,тия маркучи не трябва ли заводски да са с метална уплетка-поне на АБК-то са така?Защо при него я няма и каучука е,като кашкавал?Та ADA не работи ли на същите налягания на горивото,като АБК? Редактирано 8 Януари 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 На същото налягане бачка, но моите маркучи нямат оплетка. След като единия протече и го оправих по посочения горе начин, вече си има оплетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ynnotB4 Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 Здрасти колега, маркучите си имат оплетка отвътре. Едно от решенията е следното: С ножовка внимателно махаш маркуча от капсолованата страна. После правиш същото и от другата сътрана. Купуваш маркуч същия диаметър и скоби(от най-скъпите) и поставяш "новите маркучи". Аз така ги смених и двата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popov1600 Публикувано 18 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 Колеги сега пък друг проблем още не мога да сваля маркуча а вече други проблеми има По капачката за наливането на маслото има нещо като грес мръсно бяло едно такова дали е издухала гарнитурата на главата или може да е от друго. Още не мога да сваля тъпия маркуч към инжекциона ако знаете как точно да го сваля моля ви помогнете ми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loopfellaz Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 За това по капачката не бери грижа това е конденз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 Изрязваш с ножовка кернировките и слагаш маркуч за високо налягане - бензиноустойчив(Моя е семперит). Затягаш от двете страни със качествени скоби.Аз и кплегата караме с кива от три години. Ауди 80 2.0 -АБТ и АБК са и двете коли. Внимавай като режеш кернировките да не нараниш тръбата и щуцера.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Що си мисля, че за да не дадете 20 лв. втора ръка оригинален маркуч, може да пламнете като факли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popov1600 Публикувано 19 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Що си мисля, че за да не дадете 20 лв. втора ръка оригинален маркуч, може да пламнете като факли? Колега и 50лв ще дам точно пък затова нещо икономии няма изобщо защото както казваш може да се запали колата а тогава става страшно... Въпросът е че не знаех как да го сваля маркуча но колегите ми казаха ще изчакам да се пооправи времето и ще го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popov1600 Публикувано 2 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 Колеги благодаря на всички за съветите оправих маркуча като срязах скобите и сложих друг маркуч. Този проблем вече е оправен но изникна друг. Оправих маркуча и отивам да паля въртя колата запали форсира се сама до 1500 оборота- нещо нормално когато я паля и вместо да работи гасне. Въртях въртях и на бензин и на газ същата работа помпата бензиновата работи със сигурност бензин има газ има не пали изобщо не дава никакви признаци че ще запали. Акумолатора свърши заредих го слагам го въртя пак паля форсира се и гасне. Според вас от какво може да е. Колата не е палена 2 седмици а може и повече доста време стоя така заради скъсания маркуч и тъкмо когато го смених и викам айде сега ще работи но уви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване