Bra1nSicK Публикувано 10 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2011 По принцип знам, че сега зимата е нормално от ауспуха на колата да излиза пушек, заради по-ниските температури навън и не го намирах за странно докато не стана това днес. Карам си на магистралата с 100 и решавам да изпреваря един пред мен при което натискам газта за да ускоря до 140. Забелязах, че зад мен колата не се вижда от пушек, който е излязъл от ауспусите ми. Малко след това ми излезе знак на дисплея, който не знам какво значи. Беше с някакви точки...Естествено веднага отбих и спрях, изгасих двигателя и запалих наново. Карах 5-10 мин и лампата светна отново. Отново спрях, изгасих двигателя и пак потеглих. Лампата не е светвала повече, но някакси сменянето на предавките е странно. Оборотите седят м/у 1000-2000 и вдигна ли 80-90 км веднага отива на 6 скорост. Може ли да ми дадете някакъв списък с тези знаци за повреда, за да разберя какво значи, някой има ли идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2011 Пробвай да опишеш как изглеждаше картинката на грешката ?Светят ли на таблото скоростите (на средния дисплей) с червен фон, т.е. скоростите да са в авариен режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 10 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2011 Запушен DPF. Изкарай я малко извън града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 10 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2011 (Редактирано) Да, погледнах в книжката и пише, че тази картинка означава "Diesel Partikel Filter", но понеже не разбирам от немски не мога да прочета всичко. Предполагам се отнася за горивните филтри... Не знам сега как ще е по-добре като я карам извънградско да и давам повече газ да се прочисти или... най-добре да ида на сервиз...П.С. Скоростите P N D S винаги са били отбелязани на екранчето с бели букви на червен фон. Докато съм на D цифрите за това на коя предавка съм 1,2,3... са без фон. Редактирано 10 Януари 2011 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2011 Покарай я извънградско над 2500 оборота поне 15 минути и ще се зачисти...А иначе 3.0 ТДИ може да се пусне в ръчен режим на регенерация, стига колата да е загряла добре.. трябва VAGCOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 10 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2011 Ами утре така или иначе ми се налага да съм извън града. Имам около 100 км извънградско. Ще я покарам така както каза, пък ще видим какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 11 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2011 Трябва и малко тежък крак където може 140/160 за 3.0 двигател не е проблем за да прочистиш филтъра карал си преди това доста градско явно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 14 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 (Редактирано) Абе карах я яко извънградско около 1-2 часа може би. От София до Враца и след това около Враца. На спорт до 170-180, ръчно сменях скоростите чак на 3-4 хил. оборота. Но все още си пуши. Явно няма да се оправи проблема само с яко каране извънградско. В сервиза ми казаха, че кондензаторите, което всъщност е проблема, струват по 2-3 хилки парчето. Което ще рече, че за двата трябва да фръкнат 5-6000 лева. А това няма как да стане... Редактирано 14 Януари 2011 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 (Редактирано) За да се изчисти не трябва да я ръчкаш, а трябва да държи постоянно сравнително високи обороти - 2500 до 3 000Правилния начин е минаваш в ръчен режим, забиваш и една 4-та скорост и поддържаш обороти... и така 15 минути Качи се на магистралата за Пловдив и малко преди Ихтиман ще си се отпушил... въртиш обратен и ако имаш още съмнения, правиш същото и обратно към София. Най-важнот е да не ти падат оборотите защото ти пада температурата в генерацията и DPF-a и изгарянето на саждите не се случва, т.е. ако те забави трафика, сваляш на трета .....Или отиваш в сервиз, преди това си подгрял добре колата, май температурата във филтрите трябва да е над 250 градуса, ръчната да е включена и се пуска force регенерация. Тя колата прави същото - вдига към 3 000 оборота и ги държи пине 15-20 минути, може и над 30 ... отзад е страшна смрадА в тоя сервиз, където искат да ти сменят DPF-a може вече и да не ходиш Редактирано 14 Януари 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 18 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 (Редактирано) Много ясно, че няма да ида. Какво ходя в такива сервизи, един ми казва едно, друг казва, че даже не било от DPF-a, ами от дюзите на двигателя.... запазил съм си час в Порше да видим те какво ще кажат.Как може да е от дюзите като ми светеше лампата за DPF... Редактирано 18 Януари 2011 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 Теоретично може DPF-a да ти се запушва по-бързо от неработеща добре дюза.... или от не добре работещо стъпково моторче Изобщо варианти бол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 18 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 Сигурно ще е нещо друго, защото като е на P и работи двигателя на едно място, колата трепери, а преди не беше така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Значи оказа се възможно най-гадни проблем, който може да бъде. От ауди казаха, че от неправилната работа на дюзите парченца от свещите са попаднали в цилиндрите. Като 6-тия цилиндър почти няма компресия. решението било смяна на блока на двигателя. Не ме питайте за цената, която ми предложиха...... Просто не знам какво да правя сега.. :| Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) Тия филтри са голяма напаст (поне в България). Напоследък модата е да се премахват. Карането извънградско ще ти реши проблема временно, после пак същата работа. Редактирано 21 Януари 2011 от KGK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Просто не знам какво да правя сега.. :|Колега отиди и при Мишо от Враня(форумния майстор) да си каже мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) Значи оказа се възможно най-гадни проблем, който може да бъде. От ауди казаха, че от неправилната работа на дюзите парченца от свещите са попаднали в цилиндрите. Като 6-тия цилиндър почти няма компресия. решението било смяна на блока на двигателя. Не ме питайте за цената, която ми предложиха...... Просто не знам какво да правя сега.. :|Пак ми се струва, че са ти разказали приказка - аз не знам от "неправилна" работа на дюза да се чупи подгряваща свещ....Подгряващите свещи се трошат при опит за смяна, ако са много стари - запичат се здраво и няма отвиване. Може някой преди време да е опитвал да я смени, тя да се е откъснала и тогава да е паднала парче. Или просто да са скапали резбата в главата (пак при опит за смяна), да са правили втулка и да са навили новата свещ. С времето материала на втулката не издържа, пука се и започва да ти духа мотора покрай подгревната свещ и воала - нямаш компресия.Ходи при Мишо, както ти е препоръчал колегата и отворете мотора да видите какъв е истинския проблем - главата се отхлупва за няма 2-3 часа, двигателя не се вади от коша. Ако се е случило нещо подобно на описаното от мен ще ти трябва нова (втора ръка) глава, комплект болтове и гарнитура за глава, гарнитура за задния капак ~ 1000 - 1200 лв. (без труда) и си обратно в движение за нула време.... Редактирано 21 Януари 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) Сега съм я оставил на един Пепи, близо до Враждебна се намира сервиза, казаха ми, че е добър. И той ще си каже мнението да видим какъв е проблема. Като му я закарах и той много се очуди как от дюзите е станало това отчупване на свещта.А от Порше как са видяли тези парченца в цилиндрите като оставих колата в 11 часа и я взех в 13:30? Не е възможно да са отворили и да са затворили след това мотора за такова време... Редактирано 21 Януари 2011 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) Ами възможно е само свещта да са видели, че е не е наред. А колко ти искат за нов блок?Теоретично може DPF-a да ти се запушва по-бързо от неработеща добре дюза.... или от не добре работещо стъпково моторче Изобщо варианти бол И новите варели ли имат стъпково моторче бе, ужас... Редактирано 21 Януари 2011 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) Е имат моторче, но не в смилсъла на "онова" стъпково И имат 2 (по едно на всяка глава) - с тях се управляват втория ред клапани на смукателните колектори, т.е. като не работи не стига въздух във високите, прави повечко сажди и може да се зацапва ДПФ-а по-бързоКакто се разбра обаче, при колегата проблема я някакъв друг, защото колата тресе на празен ход и са му казали, че няма компресия на 6-ти цилиндър. Та машинките на смукателните колектори бяха набедени незаслужено ... Редактирано 21 Януари 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) За информация. Цената на 6 дюзи и блок на двигателя в Порше запад е 20240 лв.... Редактирано 21 Януари 2011 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 За информация. Цената на 6 дюзи и блок на двигателя в Порше запад е 20240 лв....Нема такава иконка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Значи оказа се възможно най-гадни проблем, който може да бъде. От ауди казаха, че от неправилната работа на дюзите парченца от свещите са попаднали в цилиндрите. Като 6-тия цилиндър почти няма компресия. решението било смяна на блока на двигателя. Не ме питайте за цената, която ми предложиха...... Просто не знам какво да правя сега.. :|Аз не разбирам от дизели ама какво общо имат дюзите с подгревните свещи. Сигурен ли си, че си разбрал правилно какво са ти казали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Абсолютно. Достатъчно пъти го повториха. Питах ги и дали са сигурни, че това е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoj Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Колеги, имали някакво обслужване на този DPF,някаква профилактика/при пежо се наливаше някаква фап-течност/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Колеги, имали някакво обслужване на този DPF,някаква профилактика/при пежо се наливаше някаква фап-течност/?Колегата по-горе го е описал:Покарай я извънградско над 2500 оборота поне 15 минути и ще се зачисти...А иначе 3.0 ТДИ може да се пусне в ръчен режим на регенерация, стига колата да е загряла добре.. трябва VAGCOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване