Denyo Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Явно проблем със клапите за отзад за друго не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Извинявам се за въпроса но къде се намират тези клапи, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Като се замисля за тях не знам дали има отделни клапи или са вързани към централната защото по реда на логиката те си духат постояно при мене,няма от къде да ги спра.А тези клапи са на най гадното място-централната конзола отзаде,под таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 В крайна сметка никой не каза къде се влиза с ваг ком за да се адаптират клапи и изчистят грешки. На мен не ми мига климатроника, но смених управлението на климатроника и искам да видя как са данните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 (Редактирано) Да не би да можеш да се похвалиш с работещ подгрев на седалките вече? Иначе по въпроса след малко ще проверя и ще пиша. П.С. Audi A6 (4B) Heating/Air Conditioning (from MY 2002) Basic Setting Note: The basic setting needs to be performed, when the climatronic control module (J255) or a motor have been replaced. [Select][08 - Heating/Air Conditioning][Basic Settings - 04] Group 000[Go!] Activate the Basic Setting.[ON/OFF/Next] The basic setting takes approximately 60 seconds.[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Това е за след 2002 година ще потърся и за другите. Поздрави! Редактирано 24 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Мога, да, перфектно работещ при това. Смених салона и още веднъж блока, защото сложих освен подгрева и двоен дин. Иначе ти благодаря, моята е междинка и може да е по този начин, а може и да е като старите преди фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Ако има и за моделите преди 2002 и ги качиш ще в супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Това горе работи и за модели преди фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Ще взема да го пробвам утре, мисля си, че няма нужда, ама не пречи да го проверя, защото съм взел климатроника от душегубче (6 цилиндъра, а аз съм миксер с 4 ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Първо трябва да прекодираш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Колеги немога да намеря линк за някакво видео как се вкарваха кодовете. Ще може ли някой да удари едно рамо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Кои кодове че и аз не можах да разбера точно какво искаш да направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 За настройки на климаъроника, но може и да не съм разбрал нещо найвероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Настройки май нема,но има адаптация кодинг и тест на охладителната система и клапите за друго не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Преди 5 часа, KCV написа: Първо трябва да прекодираш Е сега ме застреля къде, как, уж сега не мига и го намирам за доста адекватен, ама все пак малко инфо няма да ми е излишно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Преди 2 часа, James написа: Е сега ме застреля къде, как, уж сега не мига и го намирам за доста адекватен, ама все пак малко инфо няма да ми е излишно ? Audi A6 (4B) Heating/Air Conditioning (through MY 2001) Coding 00?xx: Country 0 = Rest of World (RoW) 1 = Nort American Region (NAR) 2 = Japan (JP) 00x?x: Engine (Cylinder) 4 = 4-Cylinder Engine 6 = 6-Cylinder Engine 8 = 8-Cylinder Engine 00xx?: Vehicle & Engine (Type) 0 = Gasoline Engine with Left-Hand-Drive (LHD) 1 = Gasoline Engine with Right-Hand-Drive (RHD) 3 = Diesel Engine with Left-Hand-Drive (LHD) 4 = Diesel Engine with Right-Hand-Drive (RHD Кодът ти трябва да е 00043, а след 2002 Audi A6 (4B) Heating/Air Conditioning (from MY 2002) Coding 0?xxx: Heated Windshield 0 = Heated Windshield not installed 1 = Heated Windshield installed 0x?xx: Compressor Type 0 = Compressor with A/C Clutch (N25) 1 = Compressor with A/C Compressor Regulator Valve (N280) 0xx?x: Country 0 = Rest of World (RoW) 1 = Nort American Region (NAR) 2 = Japan (JP) 0xxx?: Vehicle & Engine 0 = Gasoline Engine with Left-Hand-Drive (LHD) 1 = Gasoline Engine with Right-Hand-Drive (RHD) 3 = Diesel Engine with Left-Hand-Drive (LHD) 4 = Diesel Engine with Right-Hand-Drive (RHD) Тук ще трябва да поналучкам за да ти кажа точния код който да въведеш, но ти ще се справиш, сигурен съм! Всичко зависи от оборудването на колата ти. Първата цифра по подразбиране - 0. Втората цифра, ако не се лъжа трябва да е за подгрева на пръскалките на стъклото - съответно 0 - без, 1 - със инсталиран подгрев. Третата е доста важна. Тук трябва да провериш с какъв тип компресор си, дали със магнитен съединител (при това положение тук трябва да поставиш 0) или постоянно зацепен с клапан за налягане както е при мен (тук слагаш 1). Следващите 2 са ти ясни - 0 за Rest ot the World и 3 за Diesel Engine with Left-Hand-Drive. П.С. Ако имаш проблем с разпознаването на компресора може да попиташ всеки който се занимава с пълнене на климатици, както и във всеки сервиз предполагам нищо няма да им коства или ако пък ти искат някакви пари за това ми пиши на лично и ще ти кажа/покажа как изглежда такъв с клапан, че да не разводнявам темата прекалено много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 @katsi86 Колега, огромно благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sharinov Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Не съм 100% сигурен, но си мисля дали втората цифра не е за подгряване на самото предно стъкло, а не за пръскалките....мисля, че всички С5-ци имат подгрев на пръскалките. Може и да бъркам. От друга страна пък, не съм виждал С5-ца с подгрев на предния джам.... Иначе евала за разяснението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Преди 2 часа, James написа: @katsi86 Колега, огромно благодаря ! За нищо колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 На 24.11.2017 г. at 8:02, Vasil Sharinov написа: Ако има и за моделите преди 2002 и ги качиш ще в супер За съжаление не открих инфо в сайта на ross-tech, но ако правилно съм разбрал това което пише в ELSA разликата при тези преди 2002 година е,че там се избира група 001, а не на 000 и се дава [GO] в Basic settings. Цифрите в полетата (мисля че бяха 6 на брой) започват да се променят докато накрая всички показват 000. това предполага,че настройката е готова, но за всеки случай изчакайте 30 секунди за по-сигурно. Излизате с [Done, Go Back] и [Close Controller, Go Back - 06] и с това адаптацията е завършена. В ELSA процедурата е описана, но за V.A.S. и не я разбирам напълно, а и рискувам да объркам и останалите ползватели на VSDS,но в общи линии трябва да е това. Ако греша нека по запознатите да ме поправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Втората цифра е за подгрев на предния джам,иначе всички май имат на пръскалките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Благодаря на всички, прекодирах на 00040, защото беше на 00063. Демек минах от 6 на 4 цилинцъра и от дизел на бензин. После обучих клапите успешно на 001 в basic settings и всичко е 6 точки. Благодаря на всички за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване