Jump to content

Адаптация на климатроника, кодове?


toshkov81

Recommended Posts

Като се замисля за тях не знам дали има отделни клапи или са вързани към централната:lupe: защото по реда на логиката те си духат постояно при мене,няма от къде да ги спра.А тези клапи са на най гадното място-централната конзола отзаде,под таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка никой не каза къде се влиза с ваг ком за да се адаптират клапи и изчистят грешки. На мен не ми мига климатроника, но смених управлението на климатроника и искам да видя как са данните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да можеш да се похвалиш с работещ подгрев на седалките вече? Иначе по въпроса след малко ще проверя и ще пиша.

П.С.

Audi A6 (4B) Heating/Air Conditioning (from MY 2002)

Basic Setting

Note: The basic setting needs to be performed, when the climatronic control module (J255) or a motor have been replaced.
 

[Select]
[08 - Heating/Air Conditioning]
[Basic Settings - 04]
Group 000
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
The basic setting takes approximately 60 seconds.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Това е за след 2002 година ще потърся и за другите. Поздрави!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога, да, перфектно работещ при това. Смених салона и още веднъж блока, защото сложих освен подгрева и двоен дин. 

 Иначе ти благодаря, моята е междинка и може да е по този начин, а може и да е като старите преди фейса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема да го пробвам утре, мисля си, че няма нужда, ама не пречи да го проверя, защото съм взел климатроника от душегубче (6 цилиндъра, а аз съм миксер с 4 ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройки май нема,но има адаптация кодинг и тест на охладителната система и клапите за друго не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, KCV написа:

Първо трябва да прекодираш

Е сега ме застреля :( къде, как, уж сега не мига и го намирам за доста адекватен, ама все пак малко инфо няма да ми е излишно ? :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, James написа:

Е сега ме застреля :( къде, как, уж сега не мига и го намирам за доста адекватен, ама все пак малко инфо няма да ми е излишно ? :lupe:

Audi A6 (4B) Heating/Air Conditioning (through MY 2001)

Coding

  • 00?xx: Country
    • 0 = Rest of World (RoW)
    • 1 = Nort American Region (NAR)
    • 2 = Japan (JP)
  • 00x?x: Engine (Cylinder)
    • 4 = 4-Cylinder Engine
    • 6 = 6-Cylinder Engine
    • 8 = 8-Cylinder Engine
  • 00xx?: Vehicle & Engine (Type)
    • 0 = Gasoline Engine with Left-Hand-Drive (LHD)
    • 1 = Gasoline Engine with Right-Hand-Drive (RHD)
    • 3 = Diesel Engine with Left-Hand-Drive (LHD)
    • 4 = Diesel Engine with Right-Hand-Drive (RHD

 

 

Кодът ти трябва да е 00043, а след 2002

 

Audi A6 (4B) Heating/Air Conditioning (from MY 2002)

Coding

  • 0?xxx: Heated Windshield
    • 0 = Heated Windshield not installed
    • 1 = Heated Windshield installed
  • 0x?xx: Compressor Type
    • 0 = Compressor with A/C Clutch (N25)
    • 1 = Compressor with A/C Compressor Regulator Valve (N280)
  • 0xx?x: Country
    • 0 = Rest of World (RoW)
    • 1 = Nort American Region (NAR)
    • 2 = Japan (JP)
  • 0xxx?: Vehicle & Engine
    • 0 = Gasoline Engine with Left-Hand-Drive (LHD)
    • 1 = Gasoline Engine with Right-Hand-Drive (RHD)
    • 3 = Diesel Engine with Left-Hand-Drive (LHD)
    • 4 = Diesel Engine with Right-Hand-Drive (RHD)

Тук ще трябва да поналучкам за да ти кажа точния код който да въведеш, но ти ще се справиш, сигурен съм! Всичко зависи от оборудването на колата ти. Първата цифра по подразбиране - 0. Втората цифра, ако не се лъжа трябва да е за подгрева на пръскалките на стъклото - съответно 0 - без, 1 - със инсталиран подгрев. Третата е доста важна. Тук трябва да провериш с какъв тип компресор си, дали със магнитен съединител (при това положение тук трябва да поставиш 0) или постоянно зацепен с клапан за налягане както е при мен (тук слагаш 1). Следващите 2 са ти ясни - 0 за Rest ot the World и 3 за Diesel Engine with Left-Hand-Drive.

 

П.С. Ако имаш проблем с разпознаването на компресора може да попиташ всеки който се занимава с пълнене на климатици, както и във всеки сервиз предполагам нищо няма да им коства или ако пък ти искат някакви пари за това ми пиши на лично и ще ти кажа/покажа как изглежда такъв с клапан, че да не разводнявам темата прекалено много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% сигурен, но си мисля дали втората цифра не е за подгряване на самото предно стъкло, а не за пръскалките....мисля, че всички С5-ци имат подгрев на пръскалките. Може и да бъркам. От друга страна пък, не съм виждал С5-ца с подгрев на предния джам...:unsure:. Иначе евала за разяснението :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.11.2017 г. at 8:02, Vasil Sharinov написа:

Ако има и за моделите преди 2002 и ги качиш ще в супер

За съжаление не открих инфо в сайта на ross-tech, но ако правилно съм разбрал това което пише в ELSA разликата при тези преди 2002 година е,че там се избира група 001, а не на 000 и се дава [GO] в Basic settings. Цифрите в полетата (мисля че бяха 6 на брой) започват да се променят докато накрая всички показват 000. това предполага,че настройката е готова, но за всеки случай изчакайте 30 секунди за по-сигурно. Излизате с  [Done, Go Back] и [Close Controller, Go Back - 06] и с това адаптацията е завършена. В ELSA процедурата е описана, но за V.A.S. и не я разбирам напълно, а и рискувам да объркам и останалите ползватели на VSDS,но в общи линии трябва да е това. Ако греша нека по запознатите да ме поправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората цифра е за подгрев на предния джам,иначе всички май имат на пръскалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, прекодирах на 00040, защото беше на 00063. Демек минах от 6 на 4 цилинцъра и от дизел на бензин. После обучих клапите успешно на 001 в basic settings и всичко е 6 точки. Благодаря на всички за помощта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...