Jump to content

А3 - 1.6, 1.8 или 1.9 TDI


Recommended Posts

Здравейте колеги! Разходих се из форума и видях малко смесени мнения за двигател 1.8(125) и никакви за 1.6(101)

моля да ми кажете + и - на двата двигателя. За тези които ще ми кажат да се хвърлям деректно на 1.9tdi защото е най-добрия .... ок ясно ми е че е така просто нямам пари да го храня + самата кола е по скъпа при покупка.. на бензина искам да сложа газов инжекцион. Повечето мнения които видях са че моторите са много куци,но какво точно разбирате под куци не се наемат ли от 0-100км колко време им трябва дайте малко по подробна информация освен че е куц...

Ако има друга такава тема моля да ми бъде показана (понеже аз не намерих) и тази да бъде изтрита...

Предварително ви благодаря!

а забравих и да попитам колко харчат...

Много ми харесва А3-ката но ако е толкова по добре ли е голф 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо ти самия трябва да определиш какви са ти приоритетите, за какви нужди и цели ще ползваш колата. Какво означава нямам пари да храня ТДИ, че какво има толкова да му храниш. Като направиш една прсоста сметка... начи една читава А3-ка 98-00 година (предполагам за тези модели става дума) е около 5 бона, 5 и нещо и ти като сложиш един газов инжекцион за над 1000лв(пък и смятай на тоя малък багажник като плясниш и една газова бутилка отзад на кво ше стане) като включиш разкарванията по газадажии, настройките и там другите глупости ше ти легне колкото за едно ТДИ. Относно кое е по хубаво А3-ката и Голф4 това е вече е въпрос на вкус. И двете са с еднакви окачвания, идентични двигатели, просто аудито се води по-висок клас кола, защото все пак е ауди :respekt: За ускорението незнам какво ускорение ти трябва толкова, ако ти трябва да се прайш на състезател по хубу си вземи за тия пари някое бмв е36 6-так 150 коня и ускорявай колото си искаш. Аз лично съм карал Голф4 1.6 101 коня дето сички по форумите го изкарват тоя мотор супер куц... еми кво да ти кажа не е чак толкова куц, прилично си върви колата. Това е моето скромно мнение. Пожелавам ти успех в избора и много безавариини километри :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тди-то харчи най-малко и има най-скъпи части. Най-приятен е за каране и има възможност за чип, ако искаш повче мощ.

1.6 - харчи една идея по-малко от 1.8, има най-евтини части, данъка му е в пъти по-малък от другите два.

1.8 - харчи най-много от трите, частите са му по средата, данъка му е най-висок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам A3 1.9 TDI, 110 к.с. и за миг не съм съжалил за покупката. 4 г. ми служи вярно и нито един път не ме е оставила на път. Разхода на гориво е доста приемлив за вървежа и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз от три години карам 1.8 125 к.с. само че на А4.Това което мога да кажа за този мотор е че първоначалното обслужване е около 600 лева с частите и труда.За мен това е един много здрав мотор.За тези три години само сменям консумативи.Сега вярно е че до три хиляди оборота е малко муден,но след това си върви съвсем прилично.А и ти си се насочил към А3,там купето е по-леко.Разхода сега през зимата е около 12-13 литра на 100км.Данъка който плащам е от порядъка на 190 лева.По принцип съм на мнение че всеки двигател измежду трите които си изброил си има своите предимства и недостатъци.Доста теми има из форума,потърси и ще си прецениш кой вариант е най-подходящ за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз от три години карам 1.8 125 к.с. само че на А4.Това което мога да кажа за този мотор е че първоначалното обслужване е около 600 лева с частите и труда.За мен това е един много здрав мотор.За тези три години само сменям консумативи.Сега вярно е че до три хиляди оборота е малко муден,но след това си върви съвсем прилично.А и ти си се насочил към А3,там купето е по-леко.Разхода сега през зимата е около 12-13 литра на 100км.Данъка който плащам е от порядъка на 190 лева.По принцип съм на мнение че всеки двигател измежду трите които си изброил си има своите предимства и недостатъци.Доста теми има из форума,потърси и ще си прецениш кой вариант е най-подходящ за теб.

ADR трябва истински талант да го счупиш.

А пък 1.6 си е пръчка.Аз съм писал в няколко теми за мойте преживявания с тази моторизация и общо казано не си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jan_klod1

Публикувано Днес, 03:30

Колега първо ти самия трябва да определиш какви са ти приоритетите, за какви нужди и цели ще ползваш колата. Какво означава нямам пари да храня ТДИ, че какво има толкова да му храниш. Като направиш една прсоста сметка... начи една читава А3-ка 98-00 година (предполагам за тези модели става дума) е около 5 бона, 5 и нещо и ти като сложиш един газов инжекцион за над 1000лв(пък и смятай на тоя малък багажник като плясниш и една газова бутилка отзад на кво ше стане) като включиш разкарванията по газадажии, настройките и там другите глупости ше ти легне колкото за едно ТДИ. Относно кое е по хубаво А3-ката и Голф4 това е вече е въпрос на вкус. И двете са с еднакви окачвания, идентични двигатели, просто аудито се води по-висок клас кола, защото все пак е ауди За ускорението незнам какво ускорение ти трябва толкова, ако ти трябва да се прайш на състезател по хубу си вземи за тия пари някое бмв е36 6-так 150 коня и ускорявай колото си искаш. Аз лично съм карал Голф4 1.6 101 коня дето сички по форумите го изкарват тоя мотор супер куц... еми кво да ти кажа не е чак толкова куц, прилично си върви колата. Това е моето скромно мнение. Пожелавам ти успех в избора и много безавариини километри

Колега във момента съм студент във ТУ Варна (ттт 1 година) трябва ми за да мога да ходя от Добрич до Варна и за из града но искам когато реша да изпреваря някой пишман шофьор толкова спокооен че да мисли че пътя е на башта му и се влачи или други ербапи които карат бавно и когато решиш да ги изпревариш защото нямаш тяхното спокойствие и време те настъпват газта мислейки се за ебати гъзарите искам във такива моменти да знам че когато натисна газта ще мога да изпреваря що годе по бързо такива идиоти

И другият ми въпрос е за алуминиевите носачи по предницата ... казаха ми че за 2 години със сигурност ще сменя предница... някой от вас запознат ли е със този проблем и колко лв му е излязло решението.

Колкото до Golf4 предпочитам аудито се пак е луксозното изпълонение на VW

Вярно ли е че Ауди са оправили неприятните шумове по купето (от седалки кори на вратите и т.н.)

Нямам намерение да пресъздавам бързи и яростни скороста с която карам извън града е 120 130 и вече по нагоре при изпреварване...

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СА ПУБЛИКУВАЛИ МНЕНИЯТА СИ И НА ТЕЗИ КОИТО ЩЕ ПУБЛИКУВАТ!

Редактирано от Didak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата на А3 не е с такива носачи, за които са ти говорили, така че не се притеснявай от това. И с трите мотора ще можеш да изпреварваш, но при някой ще трябва да го направиш на една предавка по-надолу в сравнение с другия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега във момента съм студент във ТУ Варна (ттт 1 година) трябва ми за да мога да ходя от Добрич до Варна и за из града но искам когато реша да изпреваря някой пишман шофьор толкова спокооен че да мисли че пътя е на башта му и се влачи или други ербапи които карат бавно и когато решиш да ги изпревариш защото нямаш тяхното спокойствие и време те настъпват газта мислейки се за ебати гъзарите искам във такива моменти да знам че когато натисна газта ще мога да изпреваря що годе по бързо такива идиоти

И другият ми въпрос е за алуминиевите носачи по предницата ... казаха ми че за 2 години със сигурност ще сменя предница... някой от вас запознат ли е със този проблем и колко лв му е излязло решението.

Колкото до Golf4 предпочитам аудито се пак е луксозното изпълонение на VW

Вярно ли е че Ауди са оправили неприятните шумове по купето (от седалки кори на вратите и т.н.)

Нямам намерение да пресъздавам бързи и яростни скороста с която карам извън града е 120 130 и вече по нагоре при изпреварване...

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СА ПУБЛИКУВАЛИ МНЕНИЯТА СИ И НА ТЕЗИ КОИТО ЩЕ ПУБЛИКУВАТ!

Kолега аз давам своя глас за 1.9ТДИ, но аз съм пристрастен, тъй като и аз търся точно тоя мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите са казали всияко долу горе 1.6 по добре не го вземай или 1.8 ,1.8т,1.9 тди тва са трите рационални мотори другото не е за предпочитане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш 1.8 се мятай на http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=93724

Колата е карана от мой приятел.Обслужена е преди 3 или 4 месеца.Платена ГО и Каско до 8.2011.Дори ще ти позволи и коментар.Смятам, че е много добра офертата :bia: Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 за тди-то.И аз съм малко при'страстен.Но разхода наистина е добър.

А ти да купуваш газова която не е малко пари и да усложниш колата която така или иначе е стара и не е от "желязо" и се чупи,нема смисъл.Гарантирам ти че ще знаеш по име всички газаджии в района,ако сложиш газова.Бензинката си я карай на бензин особено ако си дал доста пари за нея.Като нема пари за бензин ще ходиш 1 път с колата до Варна,1 път а с автобуса :bia:

Не те разбрах защо не можеш да храниш дизела?!?

прибл. 5-5,5 6 да е на 100 по 5.5* 2.34 лв =12.87 да не споменавам че се намира дизел по 1.5-1.6 лв

газта е 1.32 лв в момента колко очакваш че ще гори ? + над 1000 лв за газова уредба и то при скорост 130 както искаш да караш ,дизела не вдига много разхода при тази скорост даже няма и да забележиш.

Колкото до разходите по ремонти всичко е на късмет и май се уравновесят в крайна сметка.

А за от 0-100 има много саитове с инфо даже и клипове.Успех и дано да случиш на кола.А3 е добра колица.

Редактирано от ivancha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до Golf4 предпочитам аудито се пак е луксозното изпълонение на VW!

Не е задължително, даже е малко вероятно.

1.6 - най-евтин за обслужване, данък, разход. Евтин съединител, евтина газова уредба. Вървене - на тръгване не се усеща колко е слаб, но на горните предавки издиша. Къса скоростна кутия (която при Голф е най-чупливата, при А3 предполагам е същата), малки карета, слаби спирачки, ниско ниво на оборудване.

1.8 - безумно скъп, за това, което предлага.За да върви иска обороти, което означава разход. Една идея по-добро ниво на оборудване, и по-добри спирачки. Иска си газов инжекцион, капризна електроника. Комбинацията с куатро е мъртвец. Шумен на дълъг път.

1.8Т - най-добро от бензините - възможност за топ ниво оборудване.Перфектни спирачки, перфектно вървене (за 150кс :bia:), не е по-скъп за обслужване от 1.8, по-тих, възможност за по-нисък разход. Газовият инжекцион е задължителен, а при наличието на чип даже трябва да е по-скъп от 1000лв :).

1.9Д - изборът на реалиста:). В класа на 1.8Т - т.е. горното важи и за него с малки разлики: Една идея по-скъп за обслужване от 1.8Т, но не иска газова уредба. Шумен на място (А3 е нисък клас кола с лоша шумоизолация), но поносим на дълго. По-лоша динамика - но с чип се оправя.Най-голяма остатъчна стойност. Ако се намери в добро състояние (почти невъзможно) - е най-добрия избор за всекидневна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са казали вариантите.

Аз съм минал през 1.6 и мога да кажа, че не е такъв мъртвец, а на купето на А3 е ОК.

Вариантите са 1.8Т и дизеловият агрегат, като се изключва 1.8, който е безмислен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ТДИ-то. Аз съм над 2г. с 1.9 ТДИ а3 и съм изключително доволен от двигателя. От колата не чак толкова (малка ми е :flipoff:( ) Разхода при леко каране е много нисък, а ако искаш да изпревариш както чета нагоре е лесно(Турбото си е турбо :-))) ) Като разходи съм съгласен, че е скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се надчшам че ще склоня татко за 1.8Т макар и да не ми се вярва понеже преди ми беше тъпа главата и правих простотии за които разбра и не ми се доверчва сега когато наистина правя простотии рядко ама... ще видим благодаря ви за съветите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се надчшам че ще склоня татко за 1.8Т макар и да не ми се вярва понеже преди ми беше тъпа главата и правих простотии за които разбра и не ми се доверчва сега когато наистина правя простотии рядко ама... ще видим благодаря ви за съветите

1.8т е доста по-добро решение вместо 1.8 125 коня - първо ако гониш икономия можеш да го газифицираш и второ с минимални средства можеш да го позасилиш доста ако решиш... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...