Jump to content

19.01.2010 23:00 Бояна


Recommended Posts

Кат се поуправи времето аре да се пуснем,аз ще карам на 1.2бара.-тва се около 320к.с.Колата е 1.8т. давидим дали има разлика след 120-130км.мога да ти гарантирам ,че ще останеш изненадан :arrow: а за 2бара.- ако искаш и до 300 ще се дарпаме,ама незнам къв бинокъл да ти дам. :hilezh:

Не говори простутии, че 4-цил.не варвят и нагоре.

Ти май не го разбра какво е написал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не говори простутии, че 4-цил.не варвят и нагоре.

Не говоря простотии.

Не знам къде го прочете това да съм го написал? Точно обратното съм написъл, че след 130-140км/ч ясно се вижда, коя е по-силната кола с повече коне.

Май изобщо не си прочел внимателно поста, прочети го отново.

Кат се поуправи времето аре да се пуснем,аз ще карам на 1.2бара.-тва се около 320к.с.Колата е 1.8т. давидим дали има разлика след 120-130км.мога да ти гарантирам ,че ще останеш изненадан :arrow: а за 2бара.- ако искаш и до 300 ще се дарпаме,ама незнам къв бинокъл да ти дам. :hilezh:

Като Оправи времето ще се пуснем не ми е проблем стига да дойдеш до София, ама държа да си на 1.2бара, няма смисъл на 2бара да се пробваме там нещата са ясни.

Ти май не го разбра какво е написал.

Абсолютно не е разбрал поста ама карай, нека го прочете още един път внимателно.

Никъде не пише, че 4цил. не вървят, а пише, че след 130-140км/ч демек след 3та скорост ясно се вижда, която кола е по-силна.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а коя е по-пригодна за ежедневка, де се вижда :arrow:

nikoo_1, незнам колко е в момента, при настройката със скапания бензин и с кофти предварения беше 132кв на колела и около 300Нм, но при 2700-2800 оборота... абе по-безшумно дизелче :hilezh:

след това и сложихме omv 100 и пипнахме малко предваренията и още 0.15-0.2бар-а и сега си е по-добре, но един господ знае колко. Като гледам колко се промениха отчитанията на дебитомера, според мен в момента е около 240-250 коня на вала. Сега съм ограничен от температурата в интейка (заводския кулер тотално се предаде след 1.1бар-а), а и инжекторите ми свършиха :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не разбрах тия 240-250 коня с каква турбина са? Писа се за к04 ... после за ГТ28 ... та леко се обърках. 240-250 коня 4х4 на сравнително тежко купе .... това трудно би се преборило с М3ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да с К04 са.. ГТ28 няма никакъв шанс да постигне максимален въртящ момент преди 3800 оборота. Всъщност имам една GT2560R в кашонче още, щото в началото си мислех за нея, но тъй като аз си исках спуул преди 3000 оборота, реших да пробвам с К04-ката.

Иначе аз съм наястно с това, че тази кола не е страшно бърза, просто е много удобна в момента за пътуване :bia:

просто така се получиха нещата че по едно време ми обясняваха луд ли съм, нямал съм шанс срещу новото 330хд, и като се оказа че е обратното ме поканиха да се пробвам с М3.. иначе не съм идиот, дории малката да е, пак е с повече коне и е доста по-лека от моята всекидневна, та с кое да я бия? Дето нико казва единствено със старт от място може и да я изненадам сега на студеното и хлъзгавото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

386cc от Audi TT 225PS.

Но не се заблуждавай от кубиците им.. на В6, кубиците не са това което са на другите коли :bia:

причината се нарича returnless fuel rail

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи аз не сам разбрал нещо,но като се постопли ще се съберем да се видим на по бира,а и някоя дръпка да заформим. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма обратна горивна магистрала за бензина от рейката до резервоара.

Много нови коли са така;

ахам.. и така Курт спестява някое и друго евро от липсата на тръбичката, ама по този начин липсва и барометрична компенсация на налягането в рейката.

а това преведено на български - ако при В5-цата или А3/ТТ и т.н. турбото надуе на 1.3 бара и имаш 3.5бара регулатор на рейката, то налягането в рейката става 4.8бара. При тази ситуация в рейката на В6-цата налягането си остава 3.8бара, ако ще турбото да бичи и на 2бара. Сега виждаш защо едни и същи инжектори при В5 и при В6 ще свършат по различно време (различни коне).

Един инжектор, за да работи що-годе нормално се нуждае от диференциално налягане поне 2 бара, което значи, че ако надуваш В6-ца на повече от 1.8, е нужно да преработиш и горивната система. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи аз не сам разбрал нещо,но като се постопли ще се съберем да се видим на по бира,а и някоя дръпка да заформим. :respekt:

OK,

тамън искам да те питам разни работи и да ти разгледам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахам.. и така Курт спестява някое и друго евро от липсата на тръбичката, ама по този начин липсва и барометрична компенсация на налягането в рейката.

а това преведено на български - ако при В5-цата или А3/ТТ и т.н. турбото надуе на 1.3 бара и имаш 3.5бара регулатор на рейката, то налягането в рейката става 4.8бара. При тази ситуация в рейката на В6-цата налягането си остава 3.8бара, ако ще турбото да бичи и на 2бара. Сега виждаш защо едни и същи инжектори при В5 и при В6 ще свършат по различно време (различни коне).

Един инжектор, за да работи що-годе нормално се нуждае от диференциално налягане поне 2 бара, което значи, че ако надуваш В6-ца на повече от 1.8, е нужно да преработиш и горивната система. :lol:

Ааха...Благодаря за разяснението колега :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...