Jump to content

AUDI 80 B4


boiancho

Recommended Posts

Здравеите колеги от известно време се каня да видя кое е релето на прозорците тъи като левият прозорец се отваря надоло с едно кратно натискане на бутона исе затваря със задържане на бутона. Десният деиства само със задържане на бутона.

дотук добре намерих въпросното реле с № 363иго извадих изчезна управлението на лявата врата.отворих въпросното реле и вътре имаше няколко студени споики запоихги и говърнах на мястото.Итук е вече интересният момент левият прозорец работи както преди десният също със задържане.Но двигателя не се гаси след като си го запалил въртиш ключа и го вадиш но двигател равоти отворих вратата да сляза да дигна капака за да го огася някакси и тои взе че огасна.Повторих номера затворена врата паля двигател работи въртя ключа продължава да равоти отварям вратата гасне.На отворена врата си гаснее от ключа.Какво има объркване имали някои идея

На релето пише: 4AO 959 257 UH2 12V SIEMENS 79FA404 със 10 извода http://www.humanspeakers.com/audi/images/window-switch2.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е бил проблема, че да се наложи да пипаш релето? Стъклата фабрично работят по този начин по който си описал. Лявото с еднократно натискане сваля и със задържане качва. Дясно сваля и качва само със задържане. Проблем в релето не си имал 100%, но с интервенцията, която си приложил е възможно да си го поскапал. Работата е там, че релето продължава да дава управление на стъклата дори при затворена, дори след изваден ключ, но при отворена врата управлението на стъклата се прекратява и вече не са активни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най лесно ще разбереш да ли е там причината като извадиш релето . Има релета монтирани 92 г. при тях на запален двг стъклото се дига нагоре с едно натискане както и надолу.Вероятно взема сигнал от управлението на мотора и като си презапоявал да си запоил и тази писта,релето може и да не е същото но проводника най вероятно е изтеглен до релето.Отвори релето и там кадето си запоявал с помпичка за калай изтегли калая и гледай какво си засегнал.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя прозорец ( шофьорския ) се вдига и сваля с едно натискане на бутона , когато колата е на контакт или запалена , както е обяснил колегата по горе . Ако не е на контакт колата , с едно натискане слиза до долу , обаче нагоре трябва да го държа постоянно натиснато .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с реле 363 няма как да се получи номера като отвориш вратата да остават активни прозорците.За целта ти трябва същото реле,но с номер 343 и ще се получи това което искаш,а именно да оствата активни когато отвориш вратата без да си на контакт или със запален двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги аз имам малко по странен проблем.Свалям дясното стъкло и после не мога да го вдигна ??Някои да помага. :zustimm:

Нее от копчетата защото и от двете копчета се сваля но и от двете копчета не може да се качи.

Редактирано от Georgi Dragnev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти пак си провери дали дали стига напрежение до тях

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти пак си провери дали дали стига напрежение до тях

Колега щом се свалят значи има напревение. А ако ли не как да го проверя това напревение ? А го прави само дясното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни си бутоните защото си мисля,че май беха свързани помежду си,а другото което може да видиш е релето (343 или 363) дали няма някой студена спойка или за жичка която може да е прекъсната и да не може да дава сигнал за вдигането на прозореца.ето ти и снимки на релето какво представлява от вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни си бутоните защото си мисля,че май беха свързани помежду си,а другото което може да видиш е релето (343 или 363) дали няма някой студена спойка или за жичка която може да е прекъсната и да не може да дава сигнал за вдигането на прозореца.ето ти и снимки на релето какво представлява от вътре

Благодаря ти колега ще го погледна.А и да кажа друго,когато се напомпам на копчето много пъти за затваряне го затваря,по веднъж не иска трябва много пъти да го цъкам за да се затвори. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може и там да ти е проблема а не в релето,но ако си го махнал го прегледай за някой студена спойка за всеки случай :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е за всички прозорци тогава вижте как се държи то в моят случаи. Днес успях да го снимам.

Тъи съм го купил от автокъща. Дали има объркана инсталация не знам аз не съм пипал за сега.

Не мога да къча видео клипа? Как мога да ви го покажа помогнете!

Редактирано от boiancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако го има някаде другаде качено дай само линк.При мен също са 4 ел ,но ми се случи нито на горе нито на долу и 4-те :flehan: смъкнах въпросното реле (363 което замених с 343)и се оказа студена спойка.Незнам дали при теб не ги е слагал някой като допълнителна екстра или са оригинални,но дай да видим пък може и да може да помогнем :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги някои знае ли номера на релето за перките на радиатора,което се намира под волана.Колата е Б4 1z и при тръгване на вентилаторите се чува прецъркване под таблото.Търсих из целия форум но не намерих точна схема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оттам се чува прещракване и тръгват перките.Колата е с две перки два мотора и климатик.Под волана има два реда релета.Горе от ляво надясно 219,някав предпазител,214,213,217.На долния ред има две големи 342 и 363.Последното е за ел. стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега ще го погледна.А и да кажа друго,когато се напомпам на копчето много пъти за затваряне го затваря,по веднъж не иска трябва много пъти да го цъкам за да се затвори. <_<

Колега, 100% ти гарантирам ( от личен опит), че ти се е прецакало копчето(контактната система за вдигането на прозореца - нагоряла пъпка, или окислено) за вдигане на прозореца, което се намира на централната конзола.Захранването минава първо през копчето на централната конзола и отива към копчето на самата врата и от там към моторчето.Затова не ти работи и от копчето на самия прозорец - просто не стига напрежение до там.Подготви се с малко шкурка, контактен спрей, малко търпение и около 20 минутки.

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...