boiancho Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Здравеите колеги от известно време се каня да видя кое е релето на прозорците тъи като левият прозорец се отваря надоло с едно кратно натискане на бутона исе затваря със задържане на бутона. Десният деиства само със задържане на бутона.дотук добре намерих въпросното реле с № 363иго извадих изчезна управлението на лявата врата.отворих въпросното реле и вътре имаше няколко студени споики запоихги и говърнах на мястото.Итук е вече интересният момент левият прозорец работи както преди десният също със задържане.Но двигателя не се гаси след като си го запалил въртиш ключа и го вадиш но двигател равоти отворих вратата да сляза да дигна капака за да го огася някакси и тои взе че огасна.Повторих номера затворена врата паля двигател работи въртя ключа продължава да равоти отварям вратата гасне.На отворена врата си гаснее от ключа.Какво има объркване имали някои идея На релето пише: 4AO 959 257 UH2 12V SIEMENS 79FA404 със 10 извода http://www.humanspeakers.com/audi/images/window-switch2.gif Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 А какъв е бил проблема, че да се наложи да пипаш релето? Стъклата фабрично работят по този начин по който си описал. Лявото с еднократно натискане сваля и със задържане качва. Дясно сваля и качва само със задържане. Проблем в релето не си имал 100%, но с интервенцията, която си приложил е възможно да си го поскапал. Работата е там, че релето продължава да дава управление на стъклата дори при затворена, дори след изваден ключ, но при отворена врата управлението на стъклата се прекратява и вече не са активни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 (Редактирано) Колега най лесно ще разбереш да ли е там причината като извадиш релето . Има релета монтирани 92 г. при тях на запален двг стъклото се дига нагоре с едно натискане както и надолу.Вероятно взема сигнал от управлението на мотора и като си презапоявал да си запоил и тази писта,релето може и да не е същото но проводника най вероятно е изтеглен до релето.Отвори релето и там кадето си запоявал с помпичка за калай изтегли калая и гледай какво си засегнал. Редактирано 24 Януари 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Моя прозорец ( шофьорския ) се вдига и сваля с едно натискане на бутона , когато колата е на контакт или запалена , както е обяснил колегата по горе . Ако не е на контакт колата , с едно натискане слиза до долу , обаче нагоре трябва да го държа постоянно натиснато . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Колега с реле 363 няма как да се получи номера като отвориш вратата да остават активни прозорците.За целта ти трябва същото реле,но с номер 343 и ще се получи това което искаш,а именно да оствата активни когато отвориш вратата без да си на контакт или със запален двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Dragnev Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 (Редактирано) Колеги аз имам малко по странен проблем.Свалям дясното стъкло и после не мога да го вдигна ??Някои да помага. Нее от копчетата защото и от двете копчета се сваля но и от двете копчета не може да се качи. Редактирано 2 Февруари 2011 от Georgi Dragnev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 (Редактирано) ти пак си провери дали дали стига напрежение до тях Редактирано 2 Февруари 2011 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Dragnev Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 ти пак си провери дали дали стига напрежение до тяхКолега щом се свалят значи има напревение. А ако ли не как да го проверя това напревение ? А го прави само дясното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 погледни си бутоните защото си мисля,че май беха свързани помежду си,а другото което може да видиш е релето (343 или 363) дали няма някой студена спойка или за жичка която може да е прекъсната и да не може да дава сигнал за вдигането на прозореца.ето ти и снимки на релето какво представлява от вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiancho Публикувано 2 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 Колега това реле 363 не е ли само за лявата врата прозореца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 това реле управлява прозорците ако ще и 4 да са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Dragnev Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 погледни си бутоните защото си мисля,че май беха свързани помежду си,а другото което може да видиш е релето (343 или 363) дали няма някой студена спойка или за жичка която може да е прекъсната и да не може да дава сигнал за вдигането на прозореца.ето ти и снимки на релето какво представлява от вътреБлагодаря ти колега ще го погледна.А и да кажа друго,когато се напомпам на копчето много пъти за затваряне го затваря,по веднъж не иска трябва много пъти да го цъкам за да се затвори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 Ами може и там да ти е проблема а не в релето,но ако си го махнал го прегледай за някой студена спойка за всеки случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiancho Публикувано 3 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 (Редактирано) Като е за всички прозорци тогава вижте как се държи то в моят случаи. Днес успях да го снимам.Тъи съм го купил от автокъща. Дали има объркана инсталация не знам аз не съм пипал за сега.Не мога да къча видео клипа? Как мога да ви го покажа помогнете! Редактирано 3 Февруари 2011 от boiancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 Ами ако го има някаде другаде качено дай само линк.При мен също са 4 ел ,но ми се случи нито на горе нито на долу и 4-те смъкнах въпросното реле (363 което замених с 343)и се оказа студена спойка.Незнам дали при теб не ги е слагал някой като допълнителна екстра или са оригинални,но дай да видим пък може и да може да помогнем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiankata Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Колеги някои знае ли номера на релето за перките на радиатора,което се намира под волана.Колата е Б4 1z и при тръгване на вентилаторите се чува прецъркване под таблото.Търсих из целия форум но не намерих точна схема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Релето на перките сигурен ли си, че е под волана? Аз не мисля така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiankata Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Да оттам се чува прещракване и тръгват перките.Колата е с две перки два мотора и климатик.Под волана има два реда релета.Горе от ляво надясно 219,някав предпазител,214,213,217.На долния ред има две големи 342 и 363.Последното е за ел. стъклата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 (Редактирано) Редактирано 19 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trepacho Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Благодаря ти колега ще го погледна.А и да кажа друго,когато се напомпам на копчето много пъти за затваряне го затваря,по веднъж не иска трябва много пъти да го цъкам за да се затвори. Колега, 100% ти гарантирам ( от личен опит), че ти се е прецакало копчето(контактната система за вдигането на прозореца - нагоряла пъпка, или окислено) за вдигане на прозореца, което се намира на централната конзола.Захранването минава първо през копчето на централната конзола и отива към копчето на самата врата и от там към моторчето.Затова не ти работи и от копчето на самия прозорец - просто не стига напрежение до там.Подготви се с малко шкурка, контактен спрей, малко търпение и около 20 минутки. Поздрави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване