Jump to content

Ауди 80 1.8s 1989г. проблем с парното


Милен Тенев

Recommended Posts

Колеги имам проблем с парното.Духа едвам едвам топло.. и мисля че надува системата. Неработи както трябва. Ако може някои да ми каже от какво е. Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как реши, че надува? Маркучите камък ли са? Капачката ОК ли е? Губиш ли антифриз? Има ли локви в краката отпред? Клапите проверявани ли са? Температурата на двигателя каква е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

губих антифриз по едно време но престегнах скобите колкото мога и за ся мисля че спря. Капачката е ОК. Няма вода в краката и се едно и сашто парно има при каквато и температура да е ... дигал сам го н а място до 95-100 градуса и няма разлика в парното. От какво може да е ? :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата отиват към запушено радиаторче.Сменя се с ново и задължително промивка на цялата система с вода.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да обезвьздушиш системата

Не разчитай много на това, че се обезвьздушава сама

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам същия проблем. сменях казанче и подозирам, че "майстора" не вързал както трябва клапи, не е уплътнявал, промивка не си спомням да прави на системата... при мен духа, но хладко, и на дълъг път направо студено все едно,че вкарвам директно външен въздух. при мен са клапи. но, виж, при теб може и да ти е запушено казанчето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

също проблем може да е;

1.неизправен термостат(на дълъг път ДВГ не достига работна температура,съответно няма топло)

2.настройка на вентилатора на степени 3;4; в температурен диапазон(околна темп.) -1 и надолу няма как да сварва...

2а.комбинацията от двете е убийствена :)

Редактирано от kiril mitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

губих антифриз по едно време но престегнах скобите колкото мога и за ся мисля че спря. Капачката е ОК. Няма вода в краката и се едно и сашто парно има при каквато и температура да е ... дигал сам го н а място до 95-100 градуса и няма разлика в парното. От какво може да е ? :)

Ако имаш въздух, вирни муцуната на колата някъде на баир и я дръж с отворена капачка на разширителния съд. Ако хвърля балончета от ДОЛНИЯ маркуч на разширителния съд имаш въздух. По каква причина не се наемам да казвам, защото може да не е само една. Другия вариянт е да запалиш колата, да напълниш разширителния съд до горе и да я оставиш да пусне перките. Така би трябвало да се обезвъздуши и да метне малко през съда. Третия е да отвиеш изходящия маркуч на работещ мотор, който излиза от радиаторчето на парното и да изчакаш да почне да пръска само охладителна течност плътна струя. Това обаче е малко опасно, защото можеш да се попариш много лошо. Действай с парцали и внимателно. Ако нищо от това не даде резултат имаш проблеми или с клапите, или с радиаторчето. И в двата случая ще се наложи демонтиране на таблото на автомобила, така че най-добре да се приготвиш да си претапицираш клапите и да смениш радиаторчето. Ако ти е сдухала гарнитура маркучите ще да са камък твърди, а при изправна ситуация би трябвало да можеш на загрял мотор да ги стиснеш поне на 1/3-та от обема им. Пробвай като за начало с обезвъздушаването и после ще го мислим. Има и още хора от форума, които ще ти дадат по-конкретни насоки след някоя от пробите, които ще направиш преди да почнеш да ръсиш пара. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...