Милен Тенев Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Колеги имам проблем с парното.Духа едвам едвам топло.. и мисля че надува системата. Неработи както трябва. Ако може някои да ми каже от какво е. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Как реши, че надува? Маркучите камък ли са? Капачката ОК ли е? Губиш ли антифриз? Има ли локви в краката отпред? Клапите проверявани ли са? Температурата на двигателя каква е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милен Тенев Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 губих антифриз по едно време но престегнах скобите колкото мога и за ся мисля че спря. Капачката е ОК. Няма вода в краката и се едно и сашто парно има при каквато и температура да е ... дигал сам го н а място до 95-100 градуса и няма разлика в парното. От какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) Нещата отиват към запушено радиаторче.Сменя се с ново и задължително промивка на цялата система с вода. Редактирано 29 Януари 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Пробвай да обезвьздушиш системата Не разчитай много на това, че се обезвьздушава сама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милен Тенев Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Пробвах... но или несам я обездушил напално или е от друго проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grindcore Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 аз имам същия проблем. сменях казанче и подозирам, че "майстора" не вързал както трябва клапи, не е уплътнявал, промивка не си спомням да прави на системата... при мен духа, но хладко, и на дълъг път направо студено все едно,че вкарвам директно външен въздух. при мен са клапи. но, виж, при теб може и да ти е запушено казанчето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) също проблем може да е;1.неизправен термостат(на дълъг път ДВГ не достига работна температура,съответно няма топло)2.настройка на вентилатора на степени 3;4; в температурен диапазон(околна темп.) -1 и надолу няма как да сварва...2а.комбинацията от двете е убийствена Редактирано 29 Януари 2011 от kiril mitev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_PoLiCaQ_84 Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 аз имам същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 губих антифриз по едно време но престегнах скобите колкото мога и за ся мисля че спря. Капачката е ОК. Няма вода в краката и се едно и сашто парно има при каквато и температура да е ... дигал сам го н а място до 95-100 градуса и няма разлика в парното. От какво може да е ? Ако имаш въздух, вирни муцуната на колата някъде на баир и я дръж с отворена капачка на разширителния съд. Ако хвърля балончета от ДОЛНИЯ маркуч на разширителния съд имаш въздух. По каква причина не се наемам да казвам, защото може да не е само една. Другия вариянт е да запалиш колата, да напълниш разширителния съд до горе и да я оставиш да пусне перките. Така би трябвало да се обезвъздуши и да метне малко през съда. Третия е да отвиеш изходящия маркуч на работещ мотор, който излиза от радиаторчето на парното и да изчакаш да почне да пръска само охладителна течност плътна струя. Това обаче е малко опасно, защото можеш да се попариш много лошо. Действай с парцали и внимателно. Ако нищо от това не даде резултат имаш проблеми или с клапите, или с радиаторчето. И в двата случая ще се наложи демонтиране на таблото на автомобила, така че най-добре да се приготвиш да си претапицираш клапите и да смениш радиаторчето. Ако ти е сдухала гарнитура маркучите ще да са камък твърди, а при изправна ситуация би трябвало да можеш на загрял мотор да ги стиснеш поне на 1/3-та от обема им. Пробвай като за начало с обезвъздушаването и после ще го мислим. Има и още хора от форума, които ще ти дадат по-конкретни насоки след някоя от пробите, които ще направиш преди да почнеш да ръсиш пара. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване