Jump to content

Голям харч на масло


Recommended Posts

Здравейте,

Историята е следната. Преди много време се пресе маслото и се наложи да се направи промивка на двигателя. Тази цялата работа стана в един много скапан сервиз, след което почна да харчи нечувани количества масло - 1 литър на около 200-300 км. Карах си така за малко и после смених гумичките, защото отзад излизаше доста син дим. След смяната се промени само едно нещо. Когато колата се кара много спокойно(до 3000 оборота) харча на масло е нищожен. Когато оба4е се кара над 160 км/ч или над 3000 оборота гори пак яко масло. В момента съм с 5в50. Почнах да доливам 10в40 но след като долях 2 литра за около 500 км резултата е същия. Колата работи много тихо и компресията е на макс. Страшно бързо въври просто нямам думи. Оборотите си ги държи. Течове няма, беше прегледана 2 пъти. Моля дайте някакво предположение от какво може да гълта масло като се дава пълна газ, а иначе почти да не гори.

Благодаря предварително.

Колата е АУДИ 100, 94г., 2000 кубика, 16 клапана на 175 000 км., 103 киловата се води май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом си сменил гумичките и продължава да гори работата е ясна най-вероятно са сигменти. Това с компресията е субективно тъй като ако няма счупени сигмент а са само износени то маслото уплътнява достатъчно за да вдигне компресията, същото важи и за вървенето, дори съм чувал че една кола когато започне да гори масло заради сигменти върви доста добре заради повишената компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колегата Пиф за твое съжаление е прав.

Според мен имаш износване на сегментите,а и водачите на клапаните трябва да се сменят.

Цената на сегментите варира от 55до 165лв комплекта.

Водачите струват около 45лв :respekt:

Редактирано от arabiata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали има шанс да се пооправи малко ако се сложи минерално масло ? Много хвалят едно на Castrol 15W50, ако се сложи такова дали ще има ефект ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Стани, не се ли оправи твоят кораб? :flehan: Земи закарай колата при някой читав майстор да ти каже за кво гори масло, вместо да сменяш всичко наред. Макар че след като си сменил и гумичките и продължава да си хапва, то не останаха много варианти. :respekt:

П.С. - С по-гъсто масло няма да се реши проблемът, най-много да се позамаже!

Редактирано от Бате Весо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не са запушени маслоотвеждащите отвори в буталата при т.нар. промивка е те па на! само тогава няма да има харч в ниските обороти а на високите като се вдигне налягането маслообиращия сегмент не смогва да го извади от цилиндъра-няма откъде...

иначе план Б е гумички на буталата за нови... :respekt::flehan:

абе и тако и вако ще се отваря маторът-тва е ясно инак нема да го биде. :flehan:

Редактирано от vaskoto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Весо нема спасение. Навсякъде почват да казват че може да е от много неща и че трябва да остане там колата един два дена.

Васко твойте идея е просто гениална :D Има ли начин да се отпушат тези работи или въобще посъветвай какво да кажа като отида в някой сервиз. Много съм доволен от този Картроник до затвора. Ако знам точно какво искам там ще могат да го оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи пич аз карам служебен като твоя мотор ауди 100 ace мотор/140ps/ и проблема е същия, то така я взехме де , комресията е 13-13,5 , сменихме гумичките но проблема си е същия окол литър на 2000-2500км, а сегментите не са чак толкова скъпи около 40-45лв/малле/ на бутало.успех с ремонта , дано да е сполучлив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се плаши,българските сегменти са около 60лв,гар.глава 30лв капак клапани и картер 20лв и 150лв работа.

Колата трябва да замърка!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменяш сегментите не се занимавай с българските за да не правиш същата процедура 2-ри път след това.Не са хубави.Препоръчвам ти Geotze ако се стигне до там прати ми едно лично и ще те информирам с цените.Мился че ще мога да ти ги предложа към 34лв цена за теб на цилиндър.Но поне ще си сигурен че проблеми с това повече няма да имаш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора благодаря за съветите. Значи сега започнахме да слагаме някаква добавка в цилиндрите за оплътнение и да ви кажа има доста добър ефект. Трябвало 3 пъти да се сложи на всеки 100 км. След 2рия път почти спря да харчи масло. След като сложа съботата сега за трети път ще я издуя колата на максимум до пловдив. Ако се е оправила веднага ще пиша. Ако не започвам да проучвам нещата за сегментите.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с добавките защото само за момент оправяш нещата а при следващата смяна на масла задъжително без добавка за да не запушиш маслените магистрали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D zDRASTI.STE TI DAM EDIN SUVET.VURHU KAPAKA NA KLAPANITE IMASH EDNO CAZANCHE OT PLASTMASA OKOLO 10CM V DIAMETUR,SLUGI ZA OTVEGDANE NE MASLENITE IZPARENIA OT CARTERA.V NEGO VUTRE IMA EDNA MREGA KOIATO SUS SIGURNOST E ZAPUSHENA .SUVETA E ,,IZKORENI IA,, I AKO E VUZMOGMO IA ZAMENI.. :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има този проблем. Преди 20 000 км издухах гарнитура на главата и понежа така и така ще се прави ремонт реших да сменя сегментите, гуми4ки на клапаните, семеринги и биелни лагери защото бяха понадрани. Майстора ми каза, че и цилиндрите са надрани и трябва да сменям буталата, но хубави бутала за моя двигател няма в България, само ментета по около 30 лв. Оригинални бутала от Германия, за основен ремонт, са около 800 лв. На следващия дан трябваше да се качвам на кораба - това работя - и му казах да я затваря така пък после ше видим. В крайна сметка не беше измерил дали износването е в допуските и се надявах да греши. За мое най-голямо съжаление установих че харча си остана и то както преди, само при каране с над 3000 об/мин. - извънградско.

В момента, понеже не ми се дават повече пари точно за този двигател, сериозно съм се замислил да пробвам с някоя добавка. Доколкото съм рабрл от информацията в нета при моя проблем би трябвало да ползвам нещо, което създава допълнителен слой по цилиндрите. Например Универсалният Модификатор или нещо от сорта. Неприятното при изпозването на последните е, че правят по-труден ремонта след това, разбирай по-скъп.

Ако харешваш колицата си по-добре се замисли дали да не пробваш първо с ремот. Ако само маслото и е проблем след това ще знаеш, че колата ти е в перфектно състояние и можеш да разчиташ на нея.

Дано да се реши проблема само със сегменти, но се подготви с време и финанси за нещо по-сериозно.

Всъщност горният пост може и да свъши работа, ако точно съм го разбрал. Може ли някой да го разясни по-подробно.

Късмет :hilezh:

Ремонта на моя двигател го виждам за около 2000 лв. и просто не ми се дават като знам, че е блъскана, няма климатик, почти никакви екстри. Купих я преди година и половина за 5800 лв., и докато се усетя вкарах в ня оше толкова за гуми, консумативи, майстори и какво ли още не.

Редактирано от Cocteau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Хора значи след слагането на добавка не само че нищо не се промени с харча на маслото, а даже и почна да ми придърпва на ниски обороти. Просто с тия добавки трябва много да се внимава. Ще пиша като има друго развитие ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен ми гореше, около 1.5л. на 10000 км, Сложих неква добавка от ОМВ и спря. Но това пак е нищо в сравнение на гвоя разход!!! Казват, че турбината немало начин да не дърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същото ауди имотора ми е същия...мога да кажа, 4е смених сигменти,смених два пъти вода4и и гуми4ки...сипвах добавка на марс моторс.......но на високи обороти пак хар4и масло.....така 4е извода ми е 4е този мотор е несполу4лив и само трябва да се молим да хар4и по малко масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич-трябва да се извадят буталата...

с две думи-мотора на двора...

Колкото и да не ти се ще бате, така или иначе ще се стигне до това, така, че не си оскъпявай ремонта с глупости от рода на добавки и т.н. за да не се окаже както винаги, че евтиното излиза по-скъпо и да съжаляваш горчиво за това. Още повече това от цитата който използвам го казва не кой да е, а човек който до колкото съм чувал е един от малкото най-добри майстори на АУДИ. Успех с ремонта и дано да ти се размине леко след добавката.

P.S.Добавките са създадени не за да се оправи колата, а да може с помощта на дадена добавка да се стигне до най-близкия сервиз, а за тази цел са си много добри, но за ремонт не стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...