Jump to content

Дебитомер


Ivcho Pivcho

Recommended Posts

Това, което пишеш, че мериш налягането на помпата 6.2атм при работещ двигател ли ти даде?

Извадих щуцера,който е за маркуча,отиващ към двигателя с болт 17 в горната част на помпата,на негово място завих манометър,защото случайно резбата съвпадна.Налягането го показа,само като дам на контакт,не съм въртял на стартер

Поне съм спокоен , че помпата работи и няма запушени дюзи

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Запушил си помпата с манометъра - т.е. към главата на инжекциона не е отивал бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушил си помпата с манометъра - т.е. към главата на инжекциона не е отивал бензин?

Да,но това беше наобяд,не бях прочел по-горния ти пост,на който си описал по-точно начина.И това ще направя.Но като гледам как хвърчи бензин през дюзите,не мисля,че е ниско налягането.Ще го проверя.Благодаря за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такова замерване, което си направил налягането е над 10атм, да не говорим, че може да изгори помпата. Най-сигурно е да видиш налягането при работещ двигател - тогава трябва да е над 6атм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде да го намаля.Забелязах , че клапата ми е доста пропаднала и ще трябва да я повдигна,като надигна нагоре малката ламаринка, на която стъпва

Започваш да развиваш винта докато не се получи свободен ход от около милиметър. И тогава регулираш на запален автомобил съответно колата трябва да е загряла.

Най лесно се регулира на газ анализатор но за там сондата трябва да работи перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ви е писнало от моите въпроси,но бихте ли помогнали,като ми напишете къде точно трябвна да закача манометъра.Използвал съм снимка на Цанко от темата за ремонт на главата на дебитомера за АСЕ мотор.Благодаря предварително

998103744142395031315340155jOgJbvQwt3OiBw9LlkcT.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ви е писнало от моите въпроси,но бихте ли помогнали,като ми напишете къде точно трябвна да закача манометъра.Използвал съм снимка на Цанко от темата за ремонт на главата на дебитомера за АСЕ мотор.Благодаря предварително

998103744142395031315340155jOgJbvQwt3OiBw9LlkcT.JPG

Какво точно искаш да мериш?

http://www.blindhorse.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=29

Ако нещо не разбереш питай.

http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=224769

Редактирано от Караиванов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането на бензиновата помпа можеш да премериш като свържеш манометър на главата на инжекциона на изхода за старт-дюзата - откачаш нейния щуцер и там слагаш манометъра. Палиш двигателя, манометъра трябва да отчита над 6атм и да не пада налягането при форсиране
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам че знаеш коя е старт дюзата там може да закачиш манометъра или на тапата която е над потенциометъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На главата на инжекциона отгоре има едно уширение, което завършва странично в щуцер - там е закачена старт-дюзата. Отвиваш щуцера (с ключе 14 е само той) и там навиваш манометъра. Палиш двигателя или ако не пали "окъсяваш" релето на помпата на инжекциона за да върти непрекъснато като дадеш "контакт" и гледаш какво налягане показва. Просто на снимката не е означено това място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес размених дюзите на 1 и 2 цилиндър и от дюзата на първия не пръскаше никакво гориво.Сменях дюзи,същата работа, за 1 цил няма бенз.Запалих двигателя и на 3000 оборота развих щуцера за 1 цил.Имаше налягане на бензин,но по малко в сравнение с другите щуцери.Оставих я на празен ход , около 300 оборота държеше и развих отново щуцера за 1 цилиндър-няма никаква промяна,развих за друг цилиндър и угасна.Проблемът ще излезе някъде в дебитомера.Яд ме е че точно в този момент трябва да се случи това нещо,дано да се открие проблема и да се отстрани.Двигателя до 2000 обороти прекъсва,но над 3000 се изфурсирва и отива на 4500 без проблем.Извадих дюзата на 1 цилиндър докато работи двигателя и капна една малка капчица бензин.Филтъра е сменян скоро,пък и от другите дюзи хвърчи бензинец. :zustimm:

PS:Къде е най удачно да се закачи манометър да се замери какво налягане прави бензиновата помпата?

Ако може да се намеся с малко инфо и аз.При мен проблема беше подобен- или няма бенгин на изходите към дюзите или е мн. малко. За да премериш налягането на помпата отвърташ маркуча със стоманената оплетка, която влиза в ижекциона и завиваш манометъра. Даваш на контакт и манометъра трябва да ти покаже 8-10 бара. Като изключи помпата обаче, налягането пак трябва да е толкова, ако падне веднага значи клапана на помпата не държи. Вариантите са два: или сменяш помпата или слагаш един клапан(от дизел за обратната нафта)между изхода на помпата и кондензатора на налягане. Друго замерване на налягания - на изходите от дюзите налягането трябва да е еднакво - равиваш манометъра и палиш колата и отчиташ налягане в различните режими и така с 4 изхода - ако не е еднакво в различните режими на работа има запушване или неравномерно износване на пружините(клапаните) в ижекциона. Диференциалното налягане мериш на тапата обозначена със стрелка на главата на инжекциона. Работното налягането от 6,1-6,5 бара мериш на изхода за 5 дюза. Разликите между наляганията трябва да е 0,5 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не можах да намеря накрайник,който да влиза в отвориге,които ви препоръчахте,успях да го завия на мястото където е ГОЛЯМАТА червена стрелка на снимката.Налягането беше над 6 атмосфери,но като изключа помпата,веднага пада на 0.Може би клапана в помпата не работи и връща горивото в резервоара.На бензин не работи изобщо, а гориво има да се окъпеш.

7835244504695851601315414697fNfZKXouUUPROotYvxTR.JPG

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е регулирай сместа през реглажния шестограм на дебитомера както съм ти писал по-горе - сама няма да се регулира :zustimm:. Просто много си навил шестограма и плунжера пуска много гориво към дюзите, затова не работи на бензин.

Налягането ти пада веднага като спреш контакта защото горивото изтича през дюзите :hilezh:, няма начин да го задържи.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм,мерси,ще направя регулажа утре и ще пиша,но мисля да сложа еднопосочен клапан за бензина,както ти направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен засега възвратния клапан работи екстра - сутрин пали от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането със шестограма ще е почти невъзможно на бензин.Няма как да стои на празен ход.Спуснах я по надолнище и превключих на бенз и включих помпата.За секунди се изстреля и заби муцуна,движех се на 3 ск с 60 км/ч.Започва пръщене гърмене в ауспуха,сигурно съм го напълнил с бензин и се възпламенява.Когато изключа помпата,пак се изстрелва и забива муцуна.Обръщам на газ,всичко е ОК. :zustimm: Струва ми се че хода на клапата е малък.На празен ход на газ гасне,на винта на шестограма сигурно му се зави свят,колкото и да го въртя,клапата не помръдва :hilezh: .Ако някой има снимки на разглобен дебитомер или механизма на клапата,ако може да ги качи.В момента махнах клапата на дебитомера и си държи нормално 1000 оборота на газ.Или има някакъв проблем в лостовата система на клапата или вече и за незнам.

Прилагам едни снимки , на които ако може да ми кажете правилно ли е поставена пластината,която подпира мембраната.И изобщо има ли нещо правилно сложено.

10225717323051593111315420067a1Xt9ufEf89pteawgq2n.JPG

185458816016226674151315420085LlkjW9KtixdJxlRNNPp9.JPG

1666464667181007285713154200977BqeFDOF6r6ilEwqluqp.JPG

10212605156132517981315420110TpYZOwk8WcxBdvaiKHH2.JPG

5220947988278437331315420128vSiL77MHpWqekpIJmW3h.JPG

10526128811965780671315420150g9W8m2MdGKVsM8WxZSnR.JPG

Ако зная,че някой ще оправи това нещо, щях да се обърна към него,но вече нито времето ми го позволява/отпуската свърши/,нито доверието към майсторите.

Доколкото знам горивото,което трябва да се разпръсква от дюзите трябва да е като мъгла, а моите пръскат като пароструйка.Сигурно чистенето с коресалин ги е прецакало и затова се давят двигателя. :gruebel: .Има налягане, има бензин,има ток.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е истината

http://iamdiagnost.narod.ru/KE_jetronic/KE_Mechanical.html

Багодарение на колегата Караиванов и указанията на VBI/Вальо/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането със шестограма ще е почти невъзможно на бензин.Няма как да стои на празен ход...

Затова ти писах първоначалния реглаж да го извършиш докато работи на ГАЗ, така ще е достъпен реглажния винт за сместа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там където си закачал манометъра няма нищо да измериш. Разпределителя има точно определени места където се извършват замерванията мери се долна и горна камера. Но това замерване се осъществява когато колата я на караш да работи на бензин днес ако имам настроение ще ти направя снимки на моята кое къде се закача. Също така със закрит манометър можеш да мериш на колко изтърва регулатора на налягането и какво налягане прави бензиновата помпа. Това което виждам от снимките положението на клапата е добро затова недей да кривиш никакви пластини.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го разбрах,просто не можах да намеря щуцери за тези изходи и затова замервах онзи с червената стрелка на горната снимка,само на него съвпадаше резбата,както и изхода на помпата.Отивам да търся.Благодаря!

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го разбрах,просто не можах да намеря щуцери за тези изходи и затова замервах онзи с червената стрелка на горната снимка,само на него съвпадаше резбата,както и изхода на помпата.Отивам да търся.Благодаря!

http://www.youtube.com/watch?v=zHyJtgwskfA

http://www.youtube.com/watch?v=4FhW_DLclAw&feature=related

Ако имаш някакви затруднения питай.

post-2844-0-98679600-1315501360_thumb.jp

post-2844-0-75886600-1315501366_thumb.jp

post-2844-0-49629500-1315501377_thumb.jp

post-2844-0-75534200-1315501386_thumb.jp

post-2844-0-92564000-1315501392_thumb.jp

post-2844-0-88806500-1315501398_thumb.jp

post-2844-0-24190300-1315501405_thumb.jp

post-2844-0-37093900-1315501411_thumb.jp

post-2844-0-07891100-1315501417_thumb.jp

post-2844-0-29685300-1315501429_thumb.jp

post-2844-0-90540200-1315501437_thumb.jp

post-2844-0-47942300-1315501446_thumb.jp

post-2844-0-52032300-1315501455_thumb.jp

post-2844-0-21014200-1315501463_thumb.jp

post-2844-0-68752500-1315501471_thumb.jp

post-2844-0-02228100-1315501481_thumb.jp

Редактирано от Караиванов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам думи.Усетих че на бензин прекъсва, но като настъпя педала на газта докрай,се изстрелва :huh: и така на няколко пъти.Според мен има недостиг на въздух,щом няма празен ход,а с отворени дроселови клапи докрай на високи обороти,над 3500-4000 оборота работи добре.Махнах гофрирания маркуч и забелязах,че хода на клапата е малък-може би половин пръст нагоре :lol: .Нещо вътре подпираше, но можах да разбера какво. Половин час чупих пръсти и накрая развих надясно шестограма докрай,докато винтчето падне и какво да видя-някаква трескичка заседнала на кантарчето и си направила приятно за нея местенце :lol::D .Цели дни обикалях мислех,чудих се и накрая по нощите на подвижна лампа открих идиотщината,която ме изтормози толкова дълго време.Сега сложих винта на шестограма и се прибрах.Какво прави онази идиотщина там-незнам-знам само , че отвора за шестограма ми е доста голям,защото лично при мен нямаше дупка и се наложи преди време да разпробиваме с дрелка.Имам съмнения в едни хлапета пред блока,че имат пръст в тази работа, защото я бях оставил с вдигнат капак и хапвах в страни,а хлапетата /5-6 годишни/ се кефиха на желязото под капака :D .Един съсед си вадеше клечки от ключалките..Сега остана да се направи настройка със шестограма.Благодаря на всички завниманието и за помощта,която ми направихте :D !

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...