integrale45 Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Това, което пишеш, че мериш налягането на помпата 6.2атм при работещ двигател ли ти даде? Извадих щуцера,който е за маркуча,отиващ към двигателя с болт 17 в горната част на помпата,на негово място завих манометър,защото случайно резбата съвпадна.Налягането го показа,само като дам на контакт,не съм въртял на стартерПоне съм спокоен , че помпата работи и няма запушени дюзи Редактирано 6 Септември 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Запушил си помпата с манометъра - т.е. към главата на инжекциона не е отивал бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Запушил си помпата с манометъра - т.е. към главата на инжекциона не е отивал бензин?Да,но това беше наобяд,не бях прочел по-горния ти пост,на който си описал по-точно начина.И това ще направя.Но като гледам как хвърчи бензин през дюзите,не мисля,че е ниско налягането.Ще го проверя.Благодаря за съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 При такова замерване, което си направил налягането е над 10атм, да не говорим, че може да изгори помпата. Най-сигурно е да видиш налягането при работещ двигател - тогава трябва да е над 6атм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Откъде да го намаля.Забелязах , че клапата ми е доста пропаднала и ще трябва да я повдигна,като надигна нагоре малката ламаринка, на която стъпваЗапочваш да развиваш винта докато не се получи свободен ход от около милиметър. И тогава регулираш на запален автомобил съответно колата трябва да е загряла.Най лесно се регулира на газ анализатор но за там сондата трябва да работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Може би ви е писнало от моите въпроси,но бихте ли помогнали,като ми напишете къде точно трябвна да закача манометъра.Използвал съм снимка на Цанко от темата за ремонт на главата на дебитомера за АСЕ мотор.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Може би ви е писнало от моите въпроси,но бихте ли помогнали,като ми напишете къде точно трябвна да закача манометъра.Използвал съм снимка на Цанко от темата за ремонт на главата на дебитомера за АСЕ мотор.Благодаря предварителноКакво точно искаш да мериш?http://www.blindhorse.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=29Ако нещо не разбереш питай.http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=224769 Редактирано 6 Септември 2011 от Караиванов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Налягането на бензиновата помпа можеш да премериш като свържеш манометър на главата на инжекциона на изхода за старт-дюзата - откачаш нейния щуцер и там слагаш манометъра. Палиш двигателя, манометъра трябва да отчита над 6атм и да не пада налягането при форсиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Смятам че знаеш коя е старт дюзата там може да закачиш манометъра или на тапата която е над потенциометъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 На главата на инжекциона отгоре има едно уширение, което завършва странично в щуцер - там е закачена старт-дюзата. Отвиваш щуцера (с ключе 14 е само той) и там навиваш манометъра. Палиш двигателя или ако не пали "окъсяваш" релето на помпата на инжекциона за да върти непрекъснато като дадеш "контакт" и гледаш какво налягане показва. Просто на снимката не е означено това място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel4o Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 колеги и аз да питам на 1.8 JN мотора къде се намира дебитомера и как може да се зачисти евентуално!!!??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian990 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Днес размених дюзите на 1 и 2 цилиндър и от дюзата на първия не пръскаше никакво гориво.Сменях дюзи,същата работа, за 1 цил няма бенз.Запалих двигателя и на 3000 оборота развих щуцера за 1 цил.Имаше налягане на бензин,но по малко в сравнение с другите щуцери.Оставих я на празен ход , около 300 оборота държеше и развих отново щуцера за 1 цилиндър-няма никаква промяна,развих за друг цилиндър и угасна.Проблемът ще излезе някъде в дебитомера.Яд ме е че точно в този момент трябва да се случи това нещо,дано да се открие проблема и да се отстрани.Двигателя до 2000 обороти прекъсва,но над 3000 се изфурсирва и отива на 4500 без проблем.Извадих дюзата на 1 цилиндър докато работи двигателя и капна една малка капчица бензин.Филтъра е сменян скоро,пък и от другите дюзи хвърчи бензинец. PS:Къде е най удачно да се закачи манометър да се замери какво налягане прави бензиновата помпата?Ако може да се намеся с малко инфо и аз.При мен проблема беше подобен- или няма бенгин на изходите към дюзите или е мн. малко. За да премериш налягането на помпата отвърташ маркуча със стоманената оплетка, която влиза в ижекциона и завиваш манометъра. Даваш на контакт и манометъра трябва да ти покаже 8-10 бара. Като изключи помпата обаче, налягането пак трябва да е толкова, ако падне веднага значи клапана на помпата не държи. Вариантите са два: или сменяш помпата или слагаш един клапан(от дизел за обратната нафта)между изхода на помпата и кондензатора на налягане. Друго замерване на налягания - на изходите от дюзите налягането трябва да е еднакво - равиваш манометъра и палиш колата и отчиташ налягане в различните режими и така с 4 изхода - ако не е еднакво в различните режими на работа има запушване или неравномерно износване на пружините(клапаните) в ижекциона. Диференциалното налягане мериш на тапата обозначена със стрелка на главата на инжекциона. Работното налягането от 6,1-6,5 бара мериш на изхода за 5 дюза. Разликите между наляганията трябва да е 0,5 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Тъй като не можах да намеря накрайник,който да влиза в отвориге,които ви препоръчахте,успях да го завия на мястото където е ГОЛЯМАТА червена стрелка на снимката.Налягането беше над 6 атмосфери,но като изключа помпата,веднага пада на 0.Може би клапана в помпата не работи и връща горивото в резервоара.На бензин не работи изобщо, а гориво има да се окъпеш. Редактирано 7 Септември 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Е регулирай сместа през реглажния шестограм на дебитомера както съм ти писал по-горе - сама няма да се регулира . Просто много си навил шестограма и плунжера пуска много гориво към дюзите, затова не работи на бензин.Налягането ти пада веднага като спреш контакта защото горивото изтича през дюзите , няма начин да го задържи. Редактирано 7 Септември 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Мхм,мерси,ще направя регулажа утре и ще пиша,но мисля да сложа еднопосочен клапан за бензина,както ти направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 При мен засега възвратния клапан работи екстра - сутрин пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Регулирането със шестограма ще е почти невъзможно на бензин.Няма как да стои на празен ход.Спуснах я по надолнище и превключих на бенз и включих помпата.За секунди се изстреля и заби муцуна,движех се на 3 ск с 60 км/ч.Започва пръщене гърмене в ауспуха,сигурно съм го напълнил с бензин и се възпламенява.Когато изключа помпата,пак се изстрелва и забива муцуна.Обръщам на газ,всичко е ОК. Струва ми се че хода на клапата е малък.На празен ход на газ гасне,на винта на шестограма сигурно му се зави свят,колкото и да го въртя,клапата не помръдва .Ако някой има снимки на разглобен дебитомер или механизма на клапата,ако може да ги качи.В момента махнах клапата на дебитомера и си държи нормално 1000 оборота на газ.Или има някакъв проблем в лостовата система на клапата или вече и за незнам.Прилагам едни снимки , на които ако може да ми кажете правилно ли е поставена пластината,която подпира мембраната.И изобщо има ли нещо правилно сложено.Ако зная,че някой ще оправи това нещо, щях да се обърна към него,но вече нито времето ми го позволява/отпуската свърши/,нито доверието към майсторите.Доколкото знам горивото,което трябва да се разпръсква от дюзите трябва да е като мъгла, а моите пръскат като пароструйка.Сигурно чистенето с коресалин ги е прецакало и затова се давят двигателя. .Има налягане, има бензин,има ток. Редактирано 7 Септември 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Тук е истината http://iamdiagnost.narod.ru/KE_jetronic/KE_Mechanical.htmlБагодарение на колегата Караиванов и указанията на VBI/Вальо/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Регулирането със шестограма ще е почти невъзможно на бензин.Няма как да стои на празен ход...Затова ти писах първоначалния реглаж да го извършиш докато работи на ГАЗ, така ще е достъпен реглажния винт за сместа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 (Редактирано) Там където си закачал манометъра няма нищо да измериш. Разпределителя има точно определени места където се извършват замерванията мери се долна и горна камера. Но това замерване се осъществява когато колата я на караш да работи на бензин днес ако имам настроение ще ти направя снимки на моята кое къде се закача. Също така със закрит манометър можеш да мериш на колко изтърва регулатора на налягането и какво налягане прави бензиновата помпа. Това което виждам от снимките положението на клапата е добро затова недей да кривиш никакви пластини. Редактирано 31 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Точно така се замерва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 (Редактирано) Това го разбрах,просто не можах да намеря щуцери за тези изходи и затова замервах онзи с червената стрелка на горната снимка,само на него съвпадаше резбата,както и изхода на помпата.Отивам да търся.Благодаря! Редактирано 8 Септември 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 (Редактирано) Това го разбрах,просто не можах да намеря щуцери за тези изходи и затова замервах онзи с червената стрелка на горната снимка,само на него съвпадаше резбата,както и изхода на помпата.Отивам да търся.Благодаря!http://www.youtube.com/watch?v=zHyJtgwskfAhttp://www.youtube.com/watch?v=4FhW_DLclAw&feature=relatedАко имаш някакви затруднения питай. Редактирано 8 Септември 2011 от Караиванов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 (Редактирано) Нямам думи.Усетих че на бензин прекъсва, но като настъпя педала на газта докрай,се изстрелва и така на няколко пъти.Според мен има недостиг на въздух,щом няма празен ход,а с отворени дроселови клапи докрай на високи обороти,над 3500-4000 оборота работи добре.Махнах гофрирания маркуч и забелязах,че хода на клапата е малък-може би половин пръст нагоре .Нещо вътре подпираше, но можах да разбера какво. Половин час чупих пръсти и накрая развих надясно шестограма докрай,докато винтчето падне и какво да видя-някаква трескичка заседнала на кантарчето и си направила приятно за нея местенце .Цели дни обикалях мислех,чудих се и накрая по нощите на подвижна лампа открих идиотщината,която ме изтормози толкова дълго време.Сега сложих винта на шестограма и се прибрах.Какво прави онази идиотщина там-незнам-знам само , че отвора за шестограма ми е доста голям,защото лично при мен нямаше дупка и се наложи преди време да разпробиваме с дрелка.Имам съмнения в едни хлапета пред блока,че имат пръст в тази работа, защото я бях оставил с вдигнат капак и хапвах в страни,а хлапетата /5-6 годишни/ се кефиха на желязото под капака .Един съсед си вадеше клечки от ключалките..Сега остана да се направи настройка със шестограма.Благодаря на всички завниманието и за помощта,която ми направихте ! Редактирано 8 Септември 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване