Jump to content

Горивен филтър


kinjal

Recommended Posts

Колега аз мога да ти дам един съвет - дано приемаш съвети и от не-Wizi :respekt: - моя майстор по принцип се занимава с ремонт и настройка на дизелови помпи, та той ми каза при моя пробег - 25х км годишно - да си сменям филтъра веднъж годишно преди зимата. Нашите филтри освен че събират мръсотия утаяват и водата, и по принцип ако се напълни с много вода се запушва и спира да пуска каквото и да е (тя през зимата и ще замръзне естествено) така че това трябва да ти е още един показател за пълен с вода филтър - водата може да се източи но за веднъж годишно аз мисля че е редно да се смени филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че не реагирах на време, но изчаквах някой компетентен като бат' Stani да се изкаже по въпроса.

За мен горивния филтър се сменя на определени километри, както и останалите филтри по купето, а колегата обясни още по-точно кога точно е редно да се направи това и защо.

Благодаря му за което както и благодаря на теб, че гласуваш екстра доверие и внимание на моите постове!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя горивен филтър на 1,9 тди има нагревател, който има за цел да изпарява водата във филтъра(не знам какъв е твоя дизел) и за това ми взеха 48лв за него :respekt: , но и аз съм на мение, че 25хил са лимит, имайки предвид каква нафта сипваме в българия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя струваше 36 Евро, няма реотани за изпарение и майстора ми от София ме посъветва да си го сменям с масления филтър - както смятам и да правя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сменям с маслото. Както и въздушния и филтъра на купето. Моя струва 25-30лв. В нормалните държави 40-50х. км за горивен филтър и 30х км. за въздушен и на купето може да е нормално, но тук все още е дива Индия и за да избегна максимално влиянието на нашата "прекрасна" нафта и "чисти" пътища така процедирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам дизел Б-4 ТДИ и го сменям на всеки 20 хил. км това е максимума който му дават за смяна може и на 10-15 ако имаш кинти.При дизелите трябва да се сменя по често докато при бензина може и 100 хил. да не сменяш горивен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като говорите мисля че ще започна и аз да го сменям с смяната на летни-зимни гуми. А относно въздушния - много съм доволен от K&N филтъра, изкарва поне 40к км между две почиствания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...