Fenix Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 Искам помощ от знаещите. Колата ми е А4 1.9.ТДИ 1996г. 110к.с.. Двигателят работи перфектно когато е студен, на загрее ли нормално, турбото не работи, или поне не е така, като трябва. Как мислите ...от къде може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Обясни по-подробно на кое му казваш "не както трябва"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Потърси из форума,обикновенно за проблем на турбото все за някакава клапа се говореше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fenix Публикувано 14 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Обясни по-подробно на кое му казваш "не както трябва"?←Обяснявам : при увеличение на скоростта, както се наема изведнъж двигателя спира да дърпа и имам чувството, че някой ме дърпа назад, след което остава да работи така както обикновен дизел (разбирай няма тяга). Това е само когато двигателя вече е загрял до работна температура. При студен си дърпа на поразия....направо ми залепва гърба за облегалката. Може би трябва да кажа, че катализатора е махнат и на негово място има само една права тръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v5t Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 (Редактирано) Ти сигурен ли си, че е турбото? Щото то обикновено или работи или не. Провери ли дали не смуче въздух от някъде? А тръбите и маркучетата около резервоара как са? Да си я мил скоро, в студа? Като спре да върви тичаи отзад и отвори резервоара, ако смукне въздух е ясно!Миналата седмица си бих главата с един пасат4 ТДИ, същата работа като тебе. Неще и неще, покараш малко и край! Беше задръстена вентилацията на резервоара, горкият мотор неможеше да си вземе гориво колкото му е нужно. А понеже нямаше време за глупости сега колата пътува неиде из европа със стара капачка /на резервоара/ с финна дупка. /страшна технология дано не видят от VAG/. Врътни едно кръгче без капачка. Аиде наздравееее Редактирано 14 Февруари 2006 от v5t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Със един парцал за капачка на резервара само внимаваи екои да не го палне като факла....)))А сериозно ако е турбото мисля че има два клапана един на топлия въздух които отива в аспуха и един на студения на студената страна на турбото. И ако не се лъжа обикновенно от саждите и темподобни в аспуха запецва клапан4ето на топлата страна на турбото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Колега проверил ли си дали няма записани грешки на компютъра на колата? При такова поведение както си описал според мен някой датчик дава грешен сигнал тоест ще е отбелязано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irc84 Публикувано 17 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2006 Баща ми имаше същия проблем с неговия пасат 4 преди 1 седмица и се оказа че се е откачил някъв датчик дет дава информация за горивото което отивакъм мотора и колата наистина вървеше все едно няма турбо.Сега го закачихме изчистихме грешката от компа и е пушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts