Apolon_1 Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Здравейте.Преди няколко месеца откачих акумулатора на А4ката за да слагам ксенон и след закачането му колата трудно държеше ниските обороти и искаше да загасне. След като покарах извесно време се оправи. Вчера след като смених ангренажа, закачих акумулатора колата пак започна да се държи по същия начин. На какво се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Дроселовата ти клапа се адаптира (тоест обучава се) и затова прави така.След 100 200 км ще спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Другия вариант е да се обучи с ВАГ-ком и веднага ще спре това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apolon_1 Публикувано 1 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Другия вариант е да се обучи с ВАГ-ком и веднага ще спре това.Да подозирах ,че ще е нещо подобно. Как се адаптира с VAG-COM-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 С няколко "контакта" не се ли адаптираше по-бързо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 С няколко "контакта" не се ли адаптираше по-бързо?Хм, това не го знаех, ще трябва да пробвам. И при мен след разкачане на акумулатора се получи така, но с каране се пооправи. Интересното е, че от време на време при отпускане на газта оборотите връщайки се към празния ход слизат към 600 за момент, т.е за момент залюлява и се оправя. Може би клапата се нуждае от почистване Само, че на АДР-а дросела е на доста неудобно място и за сега карам така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Дроселовата ти клапа се адаптира (тоест обучава се) и затова прави така.След 100 200 км ще спре.Или по-скоро след 5-10 минути каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morskiq222 Публикувано 3 Април 2011 Доклад Share Публикувано 3 Април 2011 Да подозирах ,че ще е нещо подобно. Как се адаптира с VAG-COM-a?Вариант 1: Влизаш в Engine -> Measuring Blocks -> група 098Там Switch to basic settings и ~30 секунди не пипаш педала на газта докато свърши адаптацията. Вариант 2: ''Забелязах,че всеки път като закача акумулатора и дам на контакт без да паля,клапата се адаптира веднага сама и след това няма проблеми. Aко искате пробвайте.'' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Април 2011 Доклад Share Публикувано 3 Април 2011 Чак да газне ми се вижда прекалено, при мен просто падаха оборотите с около 200 под нормалното при пускане на газта и разбира се малко се колебаят. 20-30км каране и всичко е тип топ отново Не съм сигурен само дали трябва да се адаптира с и без климатик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts