Jump to content

странен шум


audibs

Recommended Posts

колата е от подписа.Значи когато подам газ колата е на място и я форсирам 2000-3000об. в самото начало се чува нещо като бълбукане с прекъсвания за нчколко секунди,откъм таблото зад волана и после спира.Значи моето предположение е че ми е позапушено радиаторчето на парното и при форсиране налягането на антифриза се увеличава а също и скоростта му и затова се чуват тези бълбукания или припуквания.Ако някой е имал такъв проблем да сподели идеи какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че трябва да обезвъздушиш. Ако си с газова е възможно тая процедура да е по-трудна затова упорствай! Успех.

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми го направи, като ми беше намаляло нивотона антифриза, долях и изчезна. И то го прави, само до дето е студена....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами снощи беше топла 85градуса и пак го правеше.Аз съм с газова ,но го прави и на газ и на бензин.Атова обезвъздушаване не е ли автоматично,ако не как става ръчно това.Антифриз имам достатъчно,но капе от няколко маркуча по малко,да не би от тях да смуче въздух и за това да се чува това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с газова уредба.

Но все едно, ако имаш ниво, е възможно да е въздъх, останал в системата или стеснение (запушване) някъде.

За обезвъздушаването, би трябвало да се самообезвъздушава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При монтиране на газова уредба се нарушава режима за самообезвъздушаване, затова е необходимо да помагаме ръчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш колата и отваряш казанчето и почваш да мачакаш двата маркуча на малкия и на големия кръг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е от подписа.Значи когато подам газ колата е на място и я форсирам 2000-3000об. в самото начало се чува нещо като бълбукане с прекъсвания за нчколко секунди,откъм таблото зад волана и после спира.Значи моето предположение е че ми е позапушено радиаторчето на парното и при форсиране налягането на антифриза се увеличава а също и скоростта му и затова се чуват тези бълбукания или припуквания.Ако някой е имал такъв проблем да сподели идеи какво може да е?

задължително отсрани теча,защото като истива смуче въздух,и идва един момент когато се получава въздушна тапа,от личен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес на топла кола натегнах до край всички скоби на маркучите и уж засега се оправи май,ама ще видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, днес колата загря до 95 - 100 градуса, което е абсолютно нетипично за нея. По принцип малко преди 90 се включва перката с новия датчик, който сложих преди месец, но днес не се включваше изобщо. Свързах с проводник клемите на датчика и перката завъртя. Помислих, че трябва да е датчика, щом не включва вентилатора, обаче пипайки датчика и радиатора около него - просто беше леко топло нищо повече. И как да се включи тогава... Пипнах тръбата в горната част на радиатора - гореща. Пипам долната - студена. Не трябва ли първо долната да загрее и след това горната? Интересува ме дали ви намирисва на термостат?

Иначе в движение колата сваля температурата

Пиша в тази тема за да не създавам нова, знам че има много, но по принцип и аз имам този проблем с бълбукането зад волана.

1,6 АДА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес колата загря до 95 - 100 градуса, което е абсолютно нетипично за нея. По принцип малко преди 90 се включва перката с новия датчик, който сложих преди месец, но днес не се включваше изобщо. Свързах с проводник клемите на датчика и перката завъртя. Помислих, че трябва да е датчика, щом не включва вентилатора, обаче пипайки датчика и радиатора около него - просто беше леко топло нищо повече. И как да се включи тогава... Пипнах тръбата в горната част на радиатора - гореща. Пипам долната - студена. Не трябва ли първо долната да загрее и след това горната? Интересува ме дали ви намирисва на термостат?

Иначе в движение колата сваля температурата

Пиша в тази тема за да не създавам нова, знам че има много, но по принцип и аз имам този проблем с бълбукането зад волана.

1,6 АДА

Термостата е отдолу - първо загрява горната а след отваряне на термостата - долната

възможно е да имаш въздух.

остави я да работи на място със отворена капачка без да я караш да се обезвъздуши - след отваряне на термостата трябва да се е обезвъздушила напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...