audibs Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 колата е от подписа.Значи когато подам газ колата е на място и я форсирам 2000-3000об. в самото начало се чува нещо като бълбукане с прекъсвания за нчколко секунди,откъм таблото зад волана и после спира.Значи моето предположение е че ми е позапушено радиаторчето на парното и при форсиране налягането на антифриза се увеличава а също и скоростта му и затова се чуват тези бълбукания или припуквания.Ако някой е имал такъв проблем да сподели идеи какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Пробвай с обезвъздушаване на системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 (Редактирано) И аз мисля, че трябва да обезвъздушиш. Ако си с газова е възможно тая процедура да е по-трудна затова упорствай! Успех. Редактирано 16 Февруари 2006 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 На мен ми го направи, като ми беше намаляло нивотона антифриза, долях и изчезна. И то го прави, само до дето е студена.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 16 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 ами снощи беше топла 85градуса и пак го правеше.Аз съм с газова ,но го прави и на газ и на бензин.Атова обезвъздушаване не е ли автоматично,ако не как става ръчно това.Антифриз имам достатъчно,но капе от няколко маркуча по малко,да не би от тях да смуче въздух и за това да се чува това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Аз също съм с газова уредба.Но все едно, ако имаш ниво, е възможно да е въздъх, останал в системата или стеснение (запушване) някъде.За обезвъздушаването, би трябвало да се самообезвъздушава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 При монтиране на газова уредба се нарушава режима за самообезвъздушаване, затова е необходимо да помагаме ръчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 16 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 и така колеги не разбрах как става ръчното обезвъздушаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Палиш колата и отваряш казанчето и почваш да мачакаш двата маркуча на малкия и на големия кръг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril7204 Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 колата е от подписа.Значи когато подам газ колата е на място и я форсирам 2000-3000об. в самото начало се чува нещо като бълбукане с прекъсвания за нчколко секунди,откъм таблото зад волана и после спира.Значи моето предположение е че ми е позапушено радиаторчето на парното и при форсиране налягането на антифриза се увеличава а също и скоростта му и затова се чуват тези бълбукания или припуквания.Ако някой е имал такъв проблем да сподели идеи какво може да е?←задължително отсрани теча,защото като истива смуче въздух,и идва един момент когато се получава въздушна тапа,от личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 16 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 днес на топла кола натегнах до край всички скоби на маркучите и уж засега се оправи май,ама ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 16 Април 2007 Доклад Share Публикувано 16 Април 2007 Колеги, днес колата загря до 95 - 100 градуса, което е абсолютно нетипично за нея. По принцип малко преди 90 се включва перката с новия датчик, който сложих преди месец, но днес не се включваше изобщо. Свързах с проводник клемите на датчика и перката завъртя. Помислих, че трябва да е датчика, щом не включва вентилатора, обаче пипайки датчика и радиатора около него - просто беше леко топло нищо повече. И как да се включи тогава... Пипнах тръбата в горната част на радиатора - гореща. Пипам долната - студена. Не трябва ли първо долната да загрее и след това горната? Интересува ме дали ви намирисва на термостат?Иначе в движение колата сваля температуратаПиша в тази тема за да не създавам нова, знам че има много, но по принцип и аз имам този проблем с бълбукането зад волана.1,6 АДА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 17 Април 2007 Доклад Share Публикувано 17 Април 2007 Колеги, днес колата загря до 95 - 100 градуса, което е абсолютно нетипично за нея. По принцип малко преди 90 се включва перката с новия датчик, който сложих преди месец, но днес не се включваше изобщо. Свързах с проводник клемите на датчика и перката завъртя. Помислих, че трябва да е датчика, щом не включва вентилатора, обаче пипайки датчика и радиатора около него - просто беше леко топло нищо повече. И как да се включи тогава... Пипнах тръбата в горната част на радиатора - гореща. Пипам долната - студена. Не трябва ли първо долната да загрее и след това горната? Интересува ме дали ви намирисва на термостат?Иначе в движение колата сваля температуратаПиша в тази тема за да не създавам нова, знам че има много, но по принцип и аз имам този проблем с бълбукането зад волана.1,6 АДАТермостата е отдолу - първо загрява горната а след отваряне на термостата - долнатавъзможно е да имаш въздух.остави я да работи на място със отворена капачка без да я караш да се обезвъздуши - след отваряне на термостата трябва да се е обезвъздушила напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts