sapira Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Здравейте колеги имам следния проблем.При сутрешно палене и изобщо,когато колата е студена,като подам повече газ и колата влезе в високи обороти започва да се тресе цялата,почват някакви страшни вибрации и когато започнат тези вибрации подавам газ ама нищо колата продължава да се тресе и така в период от няколко секунди и гасне след това трудно пали,но пали почти мигновенно и при паленето колата запалва с тези вибрации и се успокоява малко след паленето и не мога да си обясня проблема от какво може да са тези вибрации и и това гаснене,моля помогнете ако някой е имал същия проблем нека сподели как го е оправил,че ме притеснява така тая кола.Благодаря Предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Прилича на неработеща дюза или проблем с датчика на ''Умната Дюза"-закачи я на VAG-COM да видиш има ли записани грешки в паметта ,после пак пиши тук да обсъдим.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sapira Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Ами колега самняваме да е от това понеже щеше да го прави постоянно дори когато загрее,а тя го прави само на студен двигател и ми казаха,че е възможно докато я настъпвам студена да влиза в авариен режим и за това да гасне,понеже и обортомера ми продалжава до края след червените чертички и при 130 вместо да стои на 2200 оборота тои стои на 3000 и се чудя да не е нещо центровка ли не знам и аз вече,колкото до ваг-кома сам я закачал и не ми показа грешки и за това ми е много чудно какав е този проблем и защо стрелката ми не спира да кажем на 5000 оборота ми си продалжава до дъно и при 130 на 6-та вместо да е на 2200 стои на 3000 оборота се неща които не мога да си обясня :С Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko66 Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Колега , когато палиш студен дизел остави го да поработи няколко минутки на тихи обороти,при тресене на мотора не ти работи някой цилиндър,а при неработещ цилиндър и студен мотор не е добре да го форсираш, защото ще си създадеш големи ядове.Аз предполагам,че някоя дюза ти пали по-късно ако след това мотора си заработи нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 колега някакви интервенции по помпата правил ли си?на мем ми прилича на аванса на помпата нещо.иска да се мрьдне помпата на някьдеако не си сменял ремьци може и центровката да е бегала нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chavdarski Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Умна дюза е колега или както е по-известно Nidle Lift Sensor Аз още си търся евтинджос от Ю Кей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Колега някой цилиндър не ти работи когато тресе. Аз имам същото Ауди АЕЛ и само с VAG-COM ще се разбере бързо и безболезнено. Иначе с догатки само ще се луташ. А този двигател не го форсирай много докато не е загрял поне малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bidjito Публикувано 27 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2012 Колеги, при мен проблема е 1 към 1. До каде стигнахте? Оправите ли проблема? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2012 Като начало виж дали няма записани грешки в компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване