Jump to content

Хидравликата протече


mim4o

Recommended Posts

здравейте колеги.днеска тръгвам сутринта да си върша работа с колата обаче тръгвам да завивам и се чува някаква страховита симфония и там отворих, гледах всичко, купих хидравлична течност,сипах я почти цялата(около 800мл)и сичко се оправи.обаче по късно вечерта пак същото и пак доливам но този път тези останали 200мл стигнаха да се напълни до горе.питането ми е следното:има ли някакъв шанс някъде по системата да има въздух и тои лека по лека да сляга по някакъв начин и да си влиза на мястото течноста или другия вариант е да се е спукало нещо и да изтича при положение че колата не е карана 2 дни,само е припалвана и нищо повече.и има ли някой който да ми препоръча някой сервиз да я закарам за да ми кажат какъв е проблема.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега по интересно е къде е изтекла всичката стара течност?погледни си маркучите,рейката или помпата като за начало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш теч някъде по системата,защото цялата система събира около 1 литър хидравлична течност.Ако е имало въздух някъде по системата е нормално да и долееш 50-100 грама но 800 грама си е почти празна система.И после още 200 гр.Провери си за теч/рейка,маркучлета/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги.това ми е ясно че трябва да го погледна обаче там е толкова тясно че не е истина.има ли вариант самамта хидравлична помпа да е заминала?иначе тази сутрин същото.долях оправи се и после пак изтече и пак виеше,което предполагам значи че помпата си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето вариант за сервизи:

AV AUTOSERVICE

Ремонт - хидравлични рейки, помпи

Ремонт - механични рейки, шарнири

Компютърен реглаж - преден, заден мост

София, кв. "Модерно предградие",

ул. "Антон Кецкаров" №3 (пряка на Сливница, има голяма табела на булеварда)

тел.: 02/928 91 47, 02/26 34 57

GSM: 0888 57 37 10

прегледи сутрин 08:30-09:30 (цена 5 лв) - след това само работят, без събота и неделя

Ремонтът на моята рейка за Б4 струваше 160 лв. и я направиха за 1 ден.

и

Технически Университет - София

Консултантски център "ШЕЛ"

Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки

инж. Стефан Андровски

София, ТУ, Студ. град, бл. 9

тел.: 02/9653030

моб.: 0886 743356

Ремонт на хидравлична рейка заедно със демонтаж/монтаж - 260лв

За хора от форума отстъпка 40лв - 220лв.

В цената влиза и ново хидравлично масло.

Само демонтаж/монтаж на рейка - 100лв

Момчето, което работи там се казва Оги, тел.: 0886 122677

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като долееш и после имаш хидравлика/волана се върти лесно/ значи помпата все още бачка.Отстрани го този проблем,защото после ще трябва да се набутваш и за помпа!Не я оставай без масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

емииииии да оказа се че рейката е за смяна...

Днес ми се случи нещо подобно и ме интересува колко пари ти излезе ремонта или си взе нова рейка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не губи течност, но по неравности се кълчи наляво надясно. Май и моя ред дойде :)

Може ли да дадете координати на сервиз за рейки в Пловдив :)

П.С. Един колега е споменал сервиз към митницата. Други предложения ? По-точно препоръки :)

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата анестиев продава перфектна рейка.аз щях да я купувам но малко изпаднах в криза.който му трябва да търси него...а като гледам на двамата колеги от горните теми им трябва така че търсете го него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги искам да попитам само как да разбера дали се е пресекло хидравличното масло? :steinigung:

Прилича на боза.Хубавото масълце е бистро,синичко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А как да разберем дали рейката тече вече аман с тази хидравлика рециклираха помпата но хидравликата не екато преди вече незнам какво да правя а за около месец беше се изхубило около 1см хидравл масло и гледам че единия маркуч е все едно оцапан но не съм сигурен ИСКАМ ХИДРАВЛИКАТА СИ :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си мъркуча за високото налягане,този с клапана на мен от там ми се губеше масло,смених ги и двата и сега съм добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след доста четене на материали, се спрях на варианта рециклиране на рейката.

Ще ползвам услугите на http://www.hidravlika.net/

Днес я оставих. Ще пиша отзиви по-късно.

Ето малко материали из нета за демонтажа, може да се от полза на някой. Превода е мой не е точен, ако някой иска може да го дооправи. Слагам линк към материала и моя адаптиран БГ превод в pdf.

http://audi-diy.blogspot.com/2007_10_28_archive.html

Демонтаж на рейка Audi_A4__________________.pdf

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си днес колата.

за няколкото км до нас ми направи впечатление следното. Волана стои малко по-стегнат и не връща така добре по завоите. Надявам се малко като покарам да стане както преди. Карах и без музика и се ослушвах за странни шумове. Може и да си внушавам, но като че ли има някакъв лек шум в системата, който по-скоро ще идва от помпата. На място се заслушах повече и врътнах малко наляво надясно, уж не се усилва.

При рециклирането доколкото разбрах, освен смяна на уплътненията се е наложило и шлайф и нови втулки. Не знам дали това би оказало някакво влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги покарах малко днес, обаче жуженето си продължава, както и трудното връщане на волана. Явно оказва голямо съпротивление, там където са новите втулки. Но шума не трябва ли да изчезва на място? Не съм много наясно със кормилната система, затова дайте някакви идеи. В понеделник ще ида да говоря с човека, които рециклира рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес говорих с майстора, който ми рециклира рейката. Погледна колата, каза че всичко според него е ОК. Стегнатия волан и невръщането щяло да отшуми след 500-1000 км, след като се напаснат елементите. За шума (жуженето) нищо не можа да ми каже, той не го долавял и не можело да е от рейката. В интерес на истината той си е постоянен, т.е. не се проявява при въртене, а се мени заедно с оборотите. Ще покарам така, дано се пооправи с времето. Някой няма ли да сподели опит с рециклирана рейка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте! Имам проблем с хидравликата (почти я няма)....въпросът ми е има ли опасност нещо да се случи понеже ми предстоят 1000 км ???

А3 е кошницата и благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте,

и аз стигнах до проблема с рейката. В тази връзка може ли някой да сподели прясна информация за най-сполучливите към момента сервизи за рециклиране на кормилна рейка и евентуално някакви впечатления, цени и всякаква друга полезна информация :unsure:? Подчертавам "към момента" защото последните мнения са бая стари.

Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...