oooo Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 преди да си монтирам климатроника си поиграх с него в къщи и сега е натрупал грешки02.3 Вътрешен температурен датчик (плафон на тавана) – непостоянно отворен 03.3 Вътрешентемпературен датчик (датчик в таблото) – непостоянно отворен04.3 Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – непостоянно отворен05.3 Температурен датчик за външен обкръжаващ въздух – отпред – непостоянно отворен 06.3 Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – непостоянно отворен 08.3 Потенциометъра на мотора на клапата за регулиране на температурата – непостоянно отворен 11.3 Потенциометъра на мотора на централната клапа – непостоянно отворен 13.1 Потенциометъра на мотора на клапата на /размразителя/ - постоянно отворен, *13.1 виж бележките към таблицата* в момента работи като слънце, но грешките си седят и трябва да се изтриятпроблема е че нямам OBD на колата щото е 89 година някой да има идея как да изтрия грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 То не трябва да имаш OBD, а K-line и L-line . Огледай трябва да имаш 2 куплунга с по 2 гнезда бял и черен на цвят: http://audibg.com/forum/index.php?act=Attach&...st&id=19810 . Иначе някои от грешките ще изчезнат и сами ако няма проблеми със съответните датчици/клапи, но за другите ще ти трябва VAG-COM версия 311.2n със съответния кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Тези К-line и L-line са за достъп до компютъра на колата а той няма никаква връзка с климатроника монтиран допълнително. Ето това намерих в описанието на грешките: Достъп: Не изключвайте акумолатора или предпазител №21, т.к. паметта на климатроника ще се изтрие. Би трябвало с откачане на този бушон или сваляне на акумулатора да се изтрият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 колата ми е от преди 2-те букси и K и L линиите до 1990-та имат една букса до инжекциона и там с мигане се показват грешкиинтересно че в този документ се говори само за L линияникъде не е описана K линияда не би K линията да идва от климатроника, а L линията от компютъра ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) ... няма никаква връзка с климатроника монтиран допълнително ...е нали това се опитвам де - да има връзка а тва с акумулатора не работии го пише:RETRIEVING & CLEARING FAULT CODES...2) If a fault code exists, repair malfunction indicated. SeeDIAGNOSTIC TROUBLE CODES table. After malfunction is corrected, cleardiagnostic trouble codes. To clear codes, VAG 1551 must be used. Редактирано 11 Юни 2009 от oooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 След 86г. има K-line и L-line. Ако климатроника е слаган допълнително е друга работа, но и неговите сигнали директно се свързват към буксата за диагностика. Така, че за да изтриеш грешките ти е необходим САМО VAG-COM, версията, която съм написал по-горе. Това с лампата и кодовете е вярно, но важи САМО за двигателя. Ако е свързан читаво климатроника (в случай, че е поставян допълнително) ще се управлява без проблем с VAG-COM защото контролера на двигателя и климатроника са независими един от друг . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Това означава ли че ще може да се диагностицира климата дори ако нама ЕКУ , и би ли работил без връзка между тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 (Редактирано) (макар и не задължително) е добре да има връзка с "ЕКУ"-то дето му викаши да е на карбуратор - пак е добре да има тея връзкичервена букса (в зависимост от годината - може и да е червена - двойна/тройна и единични 2 бели и зелена букси)1. кога е пуснат климатика - жълто-черна2. обратна връзка от двигателя - сиво-черна3. температура на охладителна течност - жълто-синя4. ниво на охладителна течност - синьо-бяла5. kickdown - кафяво-чернаосвен това при 80-ките - клапа за празен ход - жълто-зелената - тази за компресора - аз го нямам товаTCM - незнам какво е - май при куатро - и това го нямам Редактирано 12 Юни 2009 от oooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Първо искам да ти се извиня че пак ти разводнявам темата с моите дилеми, и да ти благодаря че все пак ми отговаряш .Второ, е това нещо не го разбрах "...и да е на карбуратор - пак е добре да има тея връзки..."? Като съм с карбуратор не ми е ясно дали ще тръгне климатроника без трите кабела към "engine contol module" (unit) =>ECM или ECU ( на маймуница ЕКУ ) най долу на схемата вдясно.(климата който искам да пусна е от кола отговаряща на дадената схема).fig03.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 ...няма проблем карбуратори имат клапан, на който да се свържа черно-жълтата - добре е да я има за да не се мъчи двигателя като включиш климатаа може и да е клапа за празен ход - жълто-зелената не знам със сигурност, но скоро ще разберана карба е възможно да няма обратната връзка - черно-сивазелено-синята се взима от бобината - това е за оборотите - стига до оборотомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 , Благодаря ти за пореден път, значи смело ще се пускам в приключението ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 ...на какво? на б3 или на б4 ще го слагаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Е, В4 с карбуратор има ли ? На б3 ще го слагам... или поне ще пробвам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 13 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 е, откъде да знам - не ги разбирам б4-ките ВАЖНО! тогава трябва или да вземеш цялата инсталация за радиатора или да преправиш твоята, защото на б3 се управлява с +, а на б4 с масааз преправих моята, защото освен б3 съм и 90 и при мен е само един двигател на перката на радиатора и скоростите са "вградени" в негопри теб май ще е по лесно да я вземеш от б4-ката и да подмениш твоятапредполагам, че на 2-рата страница от това което публикува, е описана тази част с радиатора - там има едно отделно огромно реле на конзолата под волана, бушон 60А, сивата букса, реле 11, двустепенен датчик на радиатора, май и резисторната платка е различна - щото изглежда че с клима стават 3 скоростите на радиатора ... не съм сигурен точноа виж и за вариант как да се върже с диагностичните букси (аз това ще гледам сега) за да може да си нулираш грешките и да не се разхождаш с тяхама от къде ги намирате тея схеми на мичел, баси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 13 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 и аз по някое време ще се спускам в тази игра, само че с клима.... ма ви желая успех и на двамата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 13 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 (Редактирано) Аз по принцип си мислех да взема всички датчици, и моторчета заедно с инсталацията им и въобще цялата ел. инсталация на системата. Не разбрах самоза схемите - не ти харесват или не можеш да намериш такива ? В случай че е второто, заповядай http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/index.htmlКато стана въпрос за диагностичните букси, много искам да си изкарам такива за да имам връзка с контролните модули на ABS, air bag, (даже и темпомата има предвидени кабели за диагностика), и най-вече климатроника. Та ето една схемичка за тях, как я разбираш ти дали ще стане без ECM.fig11.pdf Редактирано 13 Юни 2009 от asen_manolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 Самите контролери са свързани "паралелно", така че би трябвало и сега да можеш да влизаш в контролера на АБС-а i tempomata ако е предвидена такава възможност. Просто трябва да имаш правилния кабел и правилната версия на VAG-COM. Ти пробвал ли си да вържеш към диагностичните букси VAG-COM? Ако изобщо нямаш диагностични букси вероятно нямаш контролери за управление на другите блокове. Все пак най-малкото ще можеш да влизаш в контролера на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 14 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 Нямам диагностични букси изобщо, а контролери за другите екстри имам, защото всичко е слагано допълнително и е от коли след '92 така, че коя версия на VAG-COM ще ми е необходима ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 14 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 ... ето една схемичка ...това трябва да е отговора на моя въпрос благодаря за което Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 Нямам диагностични букси изобщо, а контролери за другите екстри имам, защото всичко е слагано допълнително и е от коли след '92 така, че коя версия на VAG-COM ще ми е необходима ?Зависи много и от кабела, но или 311.2 или 409.1 (май беше) на VAG-COM за по-старите коли. Аз лично ползвам версия 311.2 и кабела съм го правил за сериен порт (RS-232), но съм го пробвал и на лаптоп с USB-RS-232 преходник и работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване