Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Ето ви още едно S3, този път от Варна. Колата е направена вече и нямам грам грижи с нея, просто е втора и всичките неща се случваха на първата. За всичко си има лек, ако иска някой ще му споделям как са решени разни проблеми, които принципно се случват...Ето малко инфо:S3; 2002; BAM; 240-250kw на гуми; 430nm на гуми; Garrett GT2871R @ 1.5bar; SPEC Stage 2+ clutch; SPEC Steel Flywheel едномасов; Synapse BOV; тръбите и ауспусите са правени във Варна от Стефан (LCC), като цяло си ходя по кулера и тръбите и не мърдат; биели от nolimit; бутала стокови 9:1, колекторът е плетен, правен от Драго в София; втора помпа ~ 200 lph Bosch с преливен съд, електрониката е сток, настройвана от Келеша ... забравям сигурно други неща, питайте ако има интерес.Ето малко снимки от работата по колата, визията отвън е стокова...И най-якото фаровете:преди:и сега: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Какво точно се случи с предната? И по думите ти при тази си се подсигурил и застраховал така ли Много безаварийни километри само ти пожелавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Ударих я предната. Тази просто е направена от-до. Застраховката е в това, че е сглобена перфектно, настроена добре и частите са читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 аз да забия един тъп въпрос,,, защо пак спулваме от 3500 нагоре и до 6800 иначе браво , че си избрал нормална турбина ........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 А/R 0.86, объркаха ми поръчката и не ми се занимаваше да връщам турбини до щатите, трябваше да е 0.63 и щеше да е по-рано... ако изнамеря топла част може и да я сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Верно ли с 2871 р на 1,5 бара е тия коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Тая графика е на някъв пик 1.6х, но иначе да... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) разбирам те напълно ...някой ден като ти изпадне си сложи 0.63!!!и дано повече такива проекти да виждаме , а не некви безмислени грандоманщини , които не могат да си сложат конете като хората и дават само дертове... с кеф да си я караш и най важното да си я пазиш Редактирано 27 Февруари 2012 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Ето малко питания... А на какъв фланец е .82-та? Може и да изнамериш чугун от някъде на .63... никога не се знае... Отделно как е генерацията на 76мм? Седи ли се вътре или трябват шлемофони? Какви времена дава на 400м? 12.5? Мерили ли сте 0-100? И не на последно място, мнооого безаварийни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) мерси мерси, Т25 е фланецът с 5-те болта към ауспуха... имам глухо гърне на генерацията и не ме спират за шум, вътре е приятно... не съм я мерил и нямам и намерение...давам газ от движение ... евентуално на някой от кръговете може да скоча на техниката да видя за сверка... Редактирано 27 Февруари 2012 от Awaken Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) Бтв не съм гледал много графики на турбини, но тази на 2871 ме кефи супер много! На 4 000 оборота 140кВ на гуми, на 5 100 около 225кВ пак на гуми, което би трябвало да са около 150кс на мотора за 1 000 оборота. Вътре сигурно е доста кофти като усещане На една друга кола гледах графиката със 63 чугун, там положението е още по тежко... някъде около 180-90кс мисля че идваха за 1000 оборота, но не съм съвсем сигурен Редактирано 27 Февруари 2012 от sk. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Ммм да по-големия чугун дава по голяма мощност за сметка на спуула Няма смисъл да го сменяш,много бързо ще свикнеш и ще ти умалее Много безавариини и от мен .... а главата сменена ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) Вътре е ок, има и мн. по-бързи, така че суперлативи не заслужава ... главата е от АQA (стария ми мотор), но е 1:1 с тая на BAM. Не е с големи портове ако това питаш. Просто купих колата с пукната глава. Редактирано 27 Февруари 2012 от Awaken Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Аз не разбрах на 3600 ли е напълно спуулнала турбината или тогава започва да спуулва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Тогава почва, на 4000-4100 е на макс до края на 7200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 много добре направена колица , бих желал да я видя и на живо някой път... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oleg Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) на мен също ми харесва много как е направена,но имам един въпрос свързан с дебитометъра то ясно,че ползвате оригиналната електроника,но на снимките не виждам тази джаджа ще напишеш ли малко инфо как стоят нещата на празен ход и с дебитометъра как решихте проблема и има ли го изобщо ? Редактирано 27 Февруари 2012 от Oleg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Супер е колицата, а да попитам фаровете с какво са минати и с лак пръскани ли са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Без дебитомер се кара. Фаровете - шкурка, полиране, лак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 (Редактирано) Адаш,радвам се ,че реши да споделиш проекта си с нас. Редактирано 28 Февруари 2012 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 адаш, пуснах я щото не знам дали съм нямал проблем, който е трявало да се отстрани и е бил отстранен, кат почнем от бензини, плюене на маркучи, пукнати колектори, празни ходове, пренадув, поднадув, много шум, 1100+ ЕГТ, спукани маркучи на води и масла към и от турбото, счупени кутии, тракащи маховици и сигурно има и още ... забравих да пиша празния ход, нямам грижи без дебитомер в момента, което се дължи на широколентовата сонда, питайте Келеша за повече инфо, той го оправя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 забравих да пиша празния ход, нямам грижи без дебитомер в момента,Колко ти е празния ход?Моят мотор е на 1200об празния ход и също нямам грижи,въпреки ал.маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 (Редактирано) 1000 е, но не визирах маховика, а просто дали е постоянен ходът; заради маховика имам шум от кутията но тва е щото е еднопластов... като обера леко със съединителя и утихва... Редактирано 28 Февруари 2012 от Awaken Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Тези стойности от диното с изключен халдекс ли са или? Колата изглежда като да е станала много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 на 4х4 е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване