Jump to content

Още едно S3


Awaken

Recommended Posts

Ето ви още едно S3, този път от Варна. Колата е направена вече и нямам грам грижи с нея, просто е втора и всичките неща се случваха на първата. За всичко си има лек, ако иска някой ще му споделям как са решени разни проблеми, които принципно се случват...

Ето малко инфо:

S3; 2002; BAM; 240-250kw на гуми; 430nm на гуми; Garrett GT2871R @ 1.5bar; SPEC Stage 2+ clutch; SPEC Steel Flywheel едномасов; Synapse BOV; тръбите и ауспусите са правени във Варна от Стефан (LCC), като цяло си ходя по кулера и тръбите и не мърдат; биели от nolimit; бутала стокови 9:1, колекторът е плетен, правен от Драго в София; втора помпа ~ 200 lph Bosch с преливен съд, електрониката е сток, настройвана от Келеша ... забравям сигурно други неща, питайте ако има интерес.

Ето малко снимки от работата по колата, визията отвън е стокова...

IMG_0473.JPG

P1020797.JPG

P1020803.JPG

P1020805.JPG

P1020842.JPG

P1020870.JPG

P1020881.JPG

P1020882.JPG

S3%20Ceco%202.JPG

И най-якото фаровете:

преди:

P1020837.JPG

и сега:

P1020840.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно се случи с предната? И по думите ти при тази си се подсигурил и застраховал така ли :zustimm: Много безаварийни километри само ти пожелавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударих я предната. Тази просто е направена от-до. Застраховката е в това, че е сглобена перфектно, настроена добре и частите са читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да забия един тъп въпрос,,, защо пак спулваме от 3500 нагоре и до 6800 :gruebel:

иначе браво , че си избрал нормална турбина ........ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А/R 0.86, объркаха ми поръчката и не ми се занимаваше да връщам турбини до щатите, трябваше да е 0.63 и щеше да е по-рано... ако изнамеря топла част може и да я сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те напълно ...някой ден като ти изпадне си сложи 0.63!!!

и дано повече такива проекти да виждаме , а не некви безмислени грандоманщини , които не могат да си сложат конете като хората и дават само дертове... с кеф да си я караш и най важното да си я пазиш :zustimm:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко питания... :hilezh:

А на какъв фланец е .82-та? Може и да изнамериш чугун от някъде на .63... никога не се знае... :hilezh:

Отделно как е генерацията на 76мм? Седи ли се вътре или трябват шлемофони? Какви времена дава на 400м? 12.5? Мерили ли сте 0-100?

И не на последно място, мнооого безаварийни! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси мерси, Т25 е фланецът с 5-те болта към ауспуха... имам глухо гърне на генерацията и не ме спират за шум, вътре е приятно... не съм я мерил и нямам и намерение...давам газ от движение ... евентуално на някой от кръговете може да скоча на техниката да видя за сверка...

Редактирано от Awaken
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бтв не съм гледал много графики на турбини, но тази на 2871 ме кефи супер много! На 4 000 оборота 140кВ на гуми, на 5 100 около 225кВ пак на гуми, което би трябвало да са около 150кс на мотора за 1 000 оборота. Вътре сигурно е доста кофти като усещане :hilezh: На една друга кола гледах графиката със 63 чугун, там положението е още по тежко... някъде около 180-90кс мисля че идваха за 1000 оборота, но не съм съвсем сигурен :hilezh:

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм да по-големия чугун дава по голяма мощност за сметка на спуула :zustimm:

Няма смисъл да го сменяш,много бързо ще свикнеш и ще ти умалее :hilezh:

Много безавариини и от мен :bia:

.... а главата сменена ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре е ок, има и мн. по-бързи, така че суперлативи не заслужава :) ... главата е от АQA (стария ми мотор), но е 1:1 с тая на BAM. Не е с големи портове ако това питаш. Просто купих колата с пукната глава.

Редактирано от Awaken
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен също ми харесва много как е направена,но имам един въпрос свързан с дебитометъра то ясно,че ползвате оригиналната електроника,но на снимките не виждам тази джаджа ще напишеш ли малко инфо как стоят нещата на празен ход и с дебитометъра как решихте проблема и има ли го изобщо ?

Редактирано от Oleg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

адаш, пуснах я щото не знам дали съм нямал проблем, който е трявало да се отстрани и е бил отстранен, кат почнем от бензини, плюене на маркучи, пукнати колектори, празни ходове, пренадув, поднадув, много шум, 1100+ ЕГТ, спукани маркучи на води и масла към и от турбото, счупени кутии, тракащи маховици и сигурно има и още ...

забравих да пиша празния ход, нямам грижи без дебитомер в момента, което се дължи на широколентовата сонда, питайте Келеша за повече инфо, той го оправя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да пиша празния ход, нямам грижи без дебитомер в момента,

Колко ти е празния ход?

Моят мотор е на 1200об празния ход и също нямам грижи,въпреки ал.маховик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000 е, но не визирах маховика, а просто дали е постоянен ходът; заради маховика имам шум от кутията но тва е щото е еднопластов... като обера леко със съединителя и утихва...

Редактирано от Awaken
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...