Jump to content

А8 Дизел или Бензин


Recommended Posts

Здравейте колеги нов съм в форума,но се надявам да стана редовен посетител :D Одавна съм хвърлил око на А8-ка (незнам как се води модела става въпрос за кам 1998-99г които са)Попринцип съм решил да е бензинка 4.2 (на газ или метан), но понеже към момента давам мойта кола на бартер и ми дават само дизелчета 2.5 и много се колебая какво да правя :( Какво бихте ме посъветвали да се хвърлям ли на дизелака или да чакам да замине мойта и да се търси бензин??? Ако някой прояви интерес ще му покажа на лично коя кола ми предлагат....Надявам се да получа свежи мнения... :bia:

Към господата Модератори ако решат да изтрият темата незнам в правилния раздел ли съм.......Търсих в търсачката и реших че тука е най-правилно.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мошениците не случайно ти предлагат в бартер само 2.5 ТДИ. Това е най- дефектния двигател при АУДИ от тези години. Износва разпределителни валове, а има и други кусури. Чети из форума за целта. Читав ремонт на мотора излиза над 3000 лв...до колкото съм чувал :gruebel:

4.2 е определено хубав мотор, но си иска газ с тези цени на бензина. Внимание изисква и скоростната кутия. Повечето са автоматици на незнайни километри, а ремонта им е горе-долу колкото при двигателя.....А8 дори от първите не е евтина за отглеждане кола, предполагам имаш нагласата за четирицифрени ремонти във всеки един момент, ако искаш да караш спокойно колата.

Може да се огледаш и в по-малкия двигател 2.8, който хич не е лош :zustimm: , а и предполага по-евтина подръжка, защото е 6 цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре Tanuco, айде обясни ми на мен за какво иде реч при 2.5 при положение, че дълго съм имал точно такава кола с точно тоя двигател и не съм имал никакъв проблем !?!

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре Tanuco, айде обясни ми на мен за какво иде реч при 2.5 при положение, че дълго съм имал точно такава кола с точно тоя двигател и не съм имал никакъв проблем !?!

Наистина ли пак трябва да се повтаря едно и също само щото некой се прави на ощипана госпожичка. Сега да се купува 2.5 тди на милион километра ми се струва супер малоумно. Не стига, че двигателя е кенеф ами и поддържан тука направо не ми се мисли.

Здравейте колеги нов с

Взимай 4.2-ката и слагай газ. Въобще не се занимавай с душегуба. Нема втори такъв боклук.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се казва класен и технически обоснован коментар!

А ти готин имаш ли идея къде се слага четав газов инжекцион, който да деяни и при 7500 оборота и при 280 км/ч ?

Или само си шляпкаш по клавиатурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лесно нещо от слагането на Ги на голяма атмосферка няма. Лесна настройка, плавно разгръщане на мощността. С две думи с правилно подбрани - нивомер, клапан и изпарител никакви ядове. Даже няма нужда от бърза рейка. Дори на място дето са с ръцете в гъза могат да го направят. Други въпроси ?

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов съм в форума,но се надявам да стана редовен посетител :D Одавна съм хвърлил око на А8-ка (незнам как се води модела става въпрос за кам 1998-99г които са)Попринцип съм решил да е бензинка 4.2 (на газ или метан), но понеже към момента давам мойта

Колега тук във форума като стане дума за 2.5 ТДИ и почва едно плюене какъв боклук бил,как се е чупел много и колко скъпи били ремонтите му и то все от хора които в повечето случаи само са чували че на някой някъде се е счупило нещо,и как всички дизелови мотори на Ауди са трошливи боклуци а само бензиновите са върха на технологиите,така че ако чакаш реален съвет ,няма да го получиш.Аз от две Аудита които съм имал с такива двигатели (А-6 и А-8)проблеми с двигателите не съм имал и затова се чудя като чета какви невероятни дефектни модели са 2.5 ТДИ, имал сам Ес-8(служебно) което от сервиза не излизаше ама не съм тръгнал да плюя бензиновите мотори.Ако ти хареса някоя оферта и си прецениш че това е твоята кола вземай я,поддръжката на А-8 от по-старите модели не е скъпа за основните консумативи,имай само пред вид че частите по купето не стават от нито един от другите класове Ауди. Те всички коли рано или късно се чупят,вечно здрави коли не са измислили,дори и от Мерцедес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лесно нещо от слагането на Ги на голяма атмосферка няма. Лесна настройка, плавно разгръщане на мощността. С две думи с правилно подбрани - нивомер, клапан и изпарител никакви ядове. Даже няма нужда от бърза рейка. Дори на място дето са с ръцете в гъза могат да го направят. Други въпроси ?

Добре бе човек, хайде да вземем едно 4.2 v8 360к.с. за пример.

Тук няма никакво плавно разгръщане на мощността, точно обратното!

От друга страна с повишаването на оборотите идва все по - голяма тяга. Двигателят работи и при 8000 оборота. Та какъв ще е този изпарител, който да смигне на този режим, при това без загуба на мощност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ще има два изпарителя. Има единични изпарители до 350 кс, два ще са предостатъчно.

И да на 8 цилиндров двигател без турбо разгръщането на мощноста е плавно в сравнение с който и да е турбо двигател. Айде стига си писал за материя за която нямаш и теоретични знания.

И това без да споменаваме течната фаза, там мощноста ще е по висока. Само уредбата е по скъпа.

Редактирано от Wizi
Безсмислен цитат на последно мнение в темата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,8 e е прекрасен мотор и , ако на кандидат-собственика му харесва как върви да се мята.

От газ не разбирам, но ако реши да сложи има кой да му подшушне.

Теглото на 8-цата не би трябвало да е проблем за тоя мотор защото е цялата алумин+ спейсфрейма.

Вървежа ще е като на А6 с тоя мотор.Нито много нито малко.Може би точка на внимание трябва да се постави върху автомата.Задължително проверка на състоянието.Успех и пиши за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готин, аз когато съм карал коли на газ, ти не си подозирал че съществува.

Кажи сега за течната фаза, че ме грабна сериозно

Да ве знам, сори че те подцених. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Сам сметни влиза газта на -40 в цилиндъра, и понеже е с толкова ниска температура може да се набута много за разлика като е изпарена. Така се решава проблема с калоричноста на газта. И има и малко кулер ефект. Ама скъпа помпа и гадна газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, вземаш си 2.5тди знае се, че има да се похарчат едни 3000лв по него, след това не означава ли, че следващите 200 000км ще си караш колата и нямда да се занимаваш с глупости ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо някой ще иска да дава 3000лв. над цената на колата при възможност за закупуване на бензинов мотор с повече мощност, по-приятен за каране, по-тих,без турбина и скъпо ГНП и горе-долу със същият разход, на същата цена???

Не виждам смисъл от цялото упражнение, само и само да се кара 2,5???

Само аз ли се заблуждавам, че в това няма никаква логика, освен ако не си заклет Дизелист!!!???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13/100 срещу 20/100 не ми се вижда много еднакво.

300лв срещу 530лв данък също не е твърде еднакво :)

Примерно защото тези 3-4 хиляди лева са разликата в горивото за една година каране между двата двигателя, ако приемем за база 20 000км годишно.

На мен питането ми за 2.5тди е свързано с темата и ще се радвам някой да ми даде отговор от първа ръка. Странно ми е мотор вграждан 7-8 години да не може да изкара едни 300 000км

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е само мотора и гнп-то прави проблеми и електрониката по гнп-то. Проблема е, че сега ще го вземеш на повече от 300 000 км. И кутия може да сдаде багажа не тези километри. А ако е карана в България шанса да са замазали разни неща е голям.

За разхода колегата имаше предвид при поставяне на газова. А 20 разход е само градско. Докато при душегуба при 4х4 и автомат при а6 си докарваше разходи от сорта 12-15 спокойно, при а8 сигурно ще е по зле. Ти сам сметни кое е оферта повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама ти говориш за газ, а тя не е ли пак около 3000 ?!?

Прословутите валове са под 700 евра пълен комплект.

Помпа 200 евра г/д.

Турбина 200 - 250 евра.

Дебитомер - 50 - 200 евра.

Важното, което се пропуска е, че първите 2.5 тди са с капацитет 350 - 400х км.

Нормално е търгаша като вкарва на по 300 - 400х км. и да се обажда това - онова.

Ама като ги гледам и читавите 4.2 са над 200 - 250х км.

А там всички знаем за кутии, бобини и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие хубаво сравнявате здравината на двигателите, само дето сме имали такова 2.5 тди 180 коня и беше баси мъртвеца. На такава кола просто не и отива малък мотор. Да не говорим, че тия А8-ци са тесни и возят гадно. На автора щом му харесва моделът, да взима някакъв запазен бензин и да се радва на живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ало, ало, чуваме ли се?

Вие хубаво сравнявате разходите по 2.5 тди, 2.8 и 4.2, ма нали се сещате че по вървеж тея трите не могат ВЪОБЩЕ да се сравняват :gruebel:

Дори първите 2.8 с 12 клапана са доста по-бързи и динамични от най-убития мотор на Ауди, наречен Душегуб :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по презумция дизела ще е на два пъти повече километри, при равни и други условия (цена, година), от осмако. Като първоначални разходи колите са еднакви, скъпа газова уредба, срещу смяна на валове. Последващите разходи за гориво ще са също еднакви, много литри евтина газ, срещу по малко литри скъп дизел. Остава един вървеж, който е несравним и бензина печели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 2.5TDI и 1.9TDI (визирам конкретно AFN/1Z) са двигатели, които единствено и само могат да се харесат от хора, които не са пробвали помпа-дюза и/или комон-рейл. Те са от зората на дизела и за съжаление при тях абсолютно нищо не е за харесване - нито вървежа, нито разхода, нито поддръжката. Мистерия как хората въобще ги имат за алтернатива :gruebel:

Бих избрал със затворени очи дори един най-обикновен 2.8 за това А8, ако ще и да е на милиони + една газ и съм капитан на кораб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така са тесни?

Това е една от най - широките вътрешно лимузини.

За возенето наистина не те разбрах ?!?

Ми в сравнение с С-класата и БМВ 7-мица от тези години, А8 е по-тясна и вози по-зле. Това е мое субективно мнение, возил съм се и на трите модела, но не съм ги мерил с рулетката. Сега като се замисля, 7-мицата май не беше много по-широка, но вози по-хубаво от А8 и е по-евтина за поддръжка.

Обаче човека си е харесал А8, та май не трябваше да споменавам конкуренцията, защото ще се отклоним от темата.

Друго, което съм запомнил е, че А8 дизел вози по-зле от бензинова, незнам защо. Моя глас отива 100% за бензинова, ако ще и да е само 2.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...