Jump to content

Recommended Posts

headerimg.jpg

Фирма „Маднес Моторспорт” ООД е създадена през 2007-ма година. Ориентирана е почти изцяло в областта на силовия тунинг, ремап на софтуер, както на стандартни така и на перформанс автомобили.

Фирмата работи с лицензиран софтуер на Dimsport Italy http://www.dimsport.it/, WinOls EVC Germany http://www.evc.de/en/default.asp

Разполагаме с диностенд преден и заден мост с механична връзка между двата, където можете да видите реалното изменение в мощността на мотора.

Сервизът се намира в гр. Пловдив, ул. Владая №8 в двора на Автосервиз Тракия

За контакти :

Венцислав Райчинов 0896 68 78 28 office@madness-motorsport.com

Васил Койчев 0885 62 55 67 v.koychev@madness-motorsport.com

Офертата, която предлагаме към притежателите на АКБ карти е 20% отстъпка от цената на софтуера с включен диностенд преди, по време и след ремапа.

Предлагаме промяна на софтуера на следните автомобили:

А2, А3, А4, А5, А6, А7, А8, R8, TT, Q3, Q5, Q7, както и на всички S и RS автомобили

Цени за софтуер:

400, 500 и 600 лева (цените са само за притежателите на АКБ Карти са с 20% отстъпка)

Например:

Всички 1.8Т и 1.9 TDI са по 320 лева

Всички нови (след 2006-та) TDI и TFSI са по 480 лева

Всичките междинни например 3.0 TDI по 400 лева

в зависимост от ЕКУ-то на колата цената може да варира, като най-високата е 600 лева без отстъпка.

Предлагаме също така премахване механично и софтуерно на DPF (цени при запитване)

при комбиниране на чип тунинг + премахване на DPF цената се уточнява предварително.

отстъпката важи при предоставена АКБ карта, отстъпката се ползва еднократно на карта!

За информация относно цената за ремап на вашия автомобил, на лично във форума или на посочените по-горе телефони или е-мейли.

Изменението на параметрите след промяната на софтуера може да видите на страницата ни:

http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=1009&Itemid=3

Цените са с включено мерене на диностенд преди, по време и след ремапа.

Повече информация за фирмата и за дейността ни можете да видите на фейсбук страницата ни:

https://www.facebook.com/pages/Madness-Motorsport/119106951443704

в интернет страницата ни

http://www.madness-motorsport.com/cms/

или в канала ни в youtube.com

http://www.youtube.com/user/devilvas

150664_513671028653959_1997932430_n.jpg

394894_511688532185542_729581876_n.jpg

554271_472465482774514_1114630456_n.jpg

183466_469915736362822_757812515_n.jpg

525059_422622657758797_1349698882_n.jpg

603422_456111044409958_500314050_n.jpg

387056_462047810482948_962919591_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Доста добри оферти.

Редактирано от G.Stoaqnov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По хУбава снимка не можа ли да сложиш :hilezh:

Аз не протежавам карта, ама кат за редовен клиеНт отстъпки няма ли

Пожелавам успех за напред :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още едно наше произведение, което в момента търпи сериозни промени и ще бъде готово за Сезон 2013. залагаме на марката АУДИ, която никога не ни е предавала по отношение на здравина и мощност :zustimm:

повече информация за проекта

Audi 90 Typ85 Quattro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...още от нашите проекти през годините, които са свързани с Audi :respekt:

Audi S2 2.2 20V Turbo Madness Motorsport

на организиран дино дей от Heed Auto измерихме мощност от 751 конски сили на колелата, с което S2-ката стана най-мощният автомобил тогава

DYNO QUEEN 2011

19785319818065020300029.jpg

19956719818243353615515.jpg

http://vbox7.com/play:74b32a9d

нямаше как същия ден да не минем през Overdrive и да премерим отново...

резултата - 810 конски сили на колелата

19818519818133686959825.jpg

19835819818247686948426.jpg

http://vbox7.com/play:16fd9c59

така 2012 година бяхме готови за рекорди!

и го направихме!!!

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от вчера... Audi A5 3.0 V6 TDI quattro DPF Removal and deCat with Madness Motorsport Software 295 h.p. 603 n.m.

zustimm.gif BP bia.gif

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от днес:

AUDI А3 1.8Т AGU 320 конски сили, 360 нютон метра на 1.2 бара

- Precision 5431 .48

- Tial westgate

- 550 cc fuel injectors

- ковани биели

- сток еку

- сток бензинова помпа

540509_522649967756065_757728221_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

от днес предлагаме ъпдейт за софтуер на автоматична кутия 5НР19 монтирана на 2.5 TDI Tiptronic

- подобрява превключването на скоростите

- по-бързо и по-точно превключване

- изчезва проблема с придърпването и превключването между 4-та и 5-та скорост (проблемът е най-ясно изразен при чипнати коли)

ето мнение и клипове споделени от първия ни клинет след ъпдейт на неговата кутия в комбинация с чип тунинг, на Audi Allroad C5 2.5 TDI Tiptronic

screenshot001co.jpg

както и два клипа заснети преди софтуер на колата - Audi Allroad C5 2.5 TDI Tiptronic и ъпдейт на кутията:

и след това:

цена за ъпдейт на софтуера на кутията - 250 лева

Редактирано от Ц Е Ц О
Оправен код на кутията
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от днес предлагаме ъпдейт за софтуер на автоматична кутия 6НР19 монтирана на 2.5 TDI Tiptronic

- подобрява превключването на скоростите

- по-бързо и по-точно превключване

- изчезва проблема с придърпването и превключването между 4-та и 5-та скорост (проблемът е най-ясно изразен при чипнати коли)

Какво точно прави чипът? Ако е свързан в повишаване на налягането, трябва ли да се сменят соленоиди и кои?

Тази кутия принципно има много режими - какво се случва с тях и как се променя изборът им (т.е. като изключим лоста, кога кутията решава сама да мине в спортен режим)?

Може ли чипът да е "активен" само при спортен режим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно прави чипът? Ако е свързан в повишаване на налягането, трябва ли да се сменят соленоиди и кои?

Тази кутия принципно има много режими - какво се случва с тях и как се променя изборът им (т.е. като изключим лоста, кога кутията решава сама да мине в спортен режим)?

Може ли чипът да е "активен" само при спортен режим?

Много точни въпроси, да добавя само и аз един. Запазва ли се възможността за връщане на оригиналния софт на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно прави чипът? Ако е свързан в повишаване на налягането, трябва ли да се сменят соленоиди и кои?

Тази кутия принципно има много режими - какво се случва с тях и как се променя изборът им (т.е. като изключим лоста, кога кутията решава сама да мине в спортен режим)?

Може ли чипът да е "активен" само при спортен режим?

софтуера е свързан с изравняване на въртящия момент момент на кутията и мотора и по никакъв начин не е свързан с повишаване на налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо се сетих да питам във връзка с чиптунинга на кутията - след чип диното показва ли повишена мощност на колелата или чипа касае само преклюването на предавките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чипа касае само превключването на предавките, нашето дино мери на мотора и всичките цифри, които ги обявявам са измерени на мотора :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...