Jump to content

Няколко въпроса относно 1.8Т AJL и APU


integrale45

Recommended Posts

Колеги, според вас какво може би се е случвало с тези два двигателя?От снимките и видеоклипа ще придобиете някаква представа.Интересува ме дали според вас може да се ползват тези мотори?
 

AJL на около 240 000 км

 

82b2567754a6b285.jpg

7a8e0c40db1430fa.jpg

474662f3ed96788a.jpg

5a61ae43486ee563.jpg

7ba9701b18e82b02.jpg

4f73684d08d9e154.jpg

b2b86137790e31ae.jpg

1039ebecc0afc830.jpg

ca60ed0176987230.jpg

 

 

APU двг нямал 80 000 км
 

 

048583434abc71b4.jpg

7080684a177a1e91.jpg

9f6202758ed7318e.jpg

3c36aa62e3a33700.jpg

17c56034b2706726.jpg

17c56034b2706726.jpg

162ddbd61a038d2c.jpg

c5de9aa6152cc55a.jpg

0196a3839b712562.jpg

12a614e786979155.jpg

a07fff8bf8573807.jpg

 

 

На видеоклипа по-долу се вижда как се опитвам да завъртя коляновия вал,но не става,правеше само половин оборот.Когато 4-те бутала се изравнят, се чуваше едно чукване и край,вала не помръдваше,с дълга щанга преодолявахме усилието.Решихме да извадим буталата,за да не е превъртял някой биелен лагер.Махнахме всичко проблема остана,започнах да разглобявам петите на основните лагери,защото вала правеше само половин оборот.Няма завъртане,чува се едно почукване.Когато извадих ограничителите/пластините на средния основен лагер,тогава вала се движеше вече свободно,но като се върти и се измества леко нагоре и настрани по оста,лагера беше много надран неравномерно, както и вала -вижда се на снимките.
http://vbox7.com/play:b5b9a3d2a8
 

 

В картера намерих това,някакъв клапан е но незнам откъде

fd8642bbefefadc3.jpg

 

 

 

e1463ad9ec5f1be6.jpg
Двата двигателя са закупени от една автоморга и са работели добре преди да се смъкнат от колите.Какво да правя според вас?

Продавача твърди,че от снимките се вижда да е напълно нормално работил мотор.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нека бъдем по-хуманни!

 

За съжаление, едно филмче като това, не е достатъчно за каквато и да било оценка. Първия блок е за коша. Буталата са повлекли полите, вероятно от прегряване. Мисли за втория, ако евентуално няма повреди основните лагери, вала вероятно е придобил овал в шийките, но от тия микроскопични снимки .- толкова. Но запъването не говори за нищо хубаво.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Ради за компетентния отговор и искам тук да се извиня,понеже преди време го бях обидил с една много неприятна фраза във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За AJL-а дадох 1100 лв+табло, инсталация, кутия за филтър, разни гумени тръби и компресор за климатик.Изпускателният колектор е спукан на 3 места и не става за нищо-на 99,99% били такива?????

Вторият блок ми предложи същия продавач за 300 лв /дал съм 150 и чака останалите 150/,иначе струвал 600.

И сега от два двигателя,един не мога да сглобя,Защото на AJL-а коляновия вал беше като цилиндрите,като източих маслото имаше някаква гъста каша и нещо като пясък.

За момента си чакам документите на двата блока /защото единия може да го вземе един човек на синволична цена/,имобилайзера и кабелите от таблото до ЕКУ.Без тези неща не мога да запаля мотора,като изключим документите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си от вчера във форума, защо не пусна тема предварително какво искаш да правиш.

Първи мотор не става - пробвай да го върнеш....освен това има и друг, "административен" проблем - много по-висока фабрична мощност от оригиналния мотор, което може да е проблем за технотеста.

Може да пробваш да направиш от двата един - вземи два микрометъра (за оснвните и биелните лагери) и мери. Или занеси двата вала в някоя ремонтна работилница. В никакъв случай не прави основен ремонт на вал.

 

Разбирам, че искаш да караш с оригиналната електроника. Като гледам буталата на AJL-а вероятно е имал проблеми и със сместа, т.е. възможно е дебитомера му да не става, а нов струва повече от мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да го върна и да ми се върне част от сумата,защото е за боклука,ама не се съгласиха,затова ми пратиха втори блок с крив/блокиран вал-/въртеше се само половин оборот/ с 50% отстъпка,за който ми се гарантираше,че е добре на под 80 000 км и няма нужда са се сменя нищо.Купих колянов вал от друга автоморга в много добро състояние с някаква отстъпка,защото им оставих надрания.В целия град имаше само един вал 1.8Т.Понеже искам всичко да е перфе по мотора,закупих всичко необходимо за да го накарам да работи нормално,само ще ми трябва останалата част документите,инсталацията и имобилайзера,които чакам от 22 декември,понеже тогава взех първия мотор и заплатих цялата сума.

Нещата ,които съм закупил са на снимката.Знаете за какви цени става дума.Надявам се продавача да се съгласи да ми върне част от парите примерно за новите биелни и основни лагери и сегментите,защото уж нямаше нужда да се сменят.Имам турбо на уж 80 000 км.

Като казах,че е спукан изпускателя,ми отговориха,че на 99,9% са спукани,пък уж мотора е бил добър.Аз не съм настоявал за този AJL,просто направих запитване за 1.8Т и ми предложиха него.Купих друг изпускател,защото този от AJL-а е.................

 

20140119_151022.jpg
screenshot on pc

20140119_151027.jpg
jpg images

20140119_151047.jpg
screen shots

20140119_151053.jpg
print screen windows xp

20140125_183716.jpg
screen shot windows 7

20140125_183716.jpg
screen shot windows 7

20140126_115334.jpg
screen shot pc

 

Досега съм закупил гарнитури,предна ,задна симеринга,водна помпа,ролка за ремъка на климатика,всички ремъци+ролка за ангренажа,биелни,основни лагери,сегменти,ако някой се сети нещо друго,може да сподели.Мисля,че остана да закупя свещи,масла и филтри.Надявам се бубините да са наред,както и дебитомера,ако не,правим замяна с продавача,работещо за неработещо без доплащане,ако се съгласи разбира се.Ще ползвам буталата,които бяха във втория блок,почистени са максимално добре-до блясък.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До момента 2413 лв.Знам за тези обяви,но според продавача всичко беше съвсем различно.Просто бях заблуден.

Двигател-1000 лв

Компресор климатик-100 лв

Втори блок платени 150 лв /остават още 150/

Колянов вал 100 лв

Ремонт на глава 200 лв

Консумативи 350 лв

Сегменти,лагери-378 лв

Изпускателен колектор 35 лв

Транспорт 100 лв

Общо 2413 лв

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кола може да я запалиш, покараш, замериш. Един мотор докато не го разпарчадисаш не можеш да разбереш какво му е състоянието. Дано сглобиш мотора без допълнителни разходи. От къде ги взема тия железарии?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от форума

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От този форум,но ми е неудобно да напиша от кого съм го взел,чакам още неща,които съм платил,ето като доказателство кореспонденцията,ако някой иска да я чете

 

Тема : двигател Audi A4 1.8 Т

integrale45

Изпратено 13 декември 2013 - 11:57

Привет колега,замислил съм вече да сменя двигателя и ако ти се намира гореспоменатия мотор,би ли споделил колко парички ще струва комплект двигател и таблото?

Продавач

Изпратено 13 декември 2013 - 13:07

Здравей
Мога да ти предложа коледна оферта от 900 лв мотор 180 кс с таблото. Оригинален аjl е мотора. Има и бордови компютър.

integrale45

Изпратено 13 декември 2013 - 14:34

Ще има ли документи към него,че искам да съм изряден

Продавач

Изпратено 13 декември 2013 - 14:43

Има.

integrale45

Изпратено 14 декември 2013 - 08:33

Здравей,оказва се,че 21-събота е работен ден,става ли на 22 дек. да дойдем?И може ли като се разкачват буксите от инсталацията да ги отбелязваш с хартиено тиксо и някаква цифра,че да ми  е по лесно като сглобявам всичко.

Продавач

Изпратено 14 декември 2013 - 12:48

Няма проблем за 22, то буксите май няма как да ги объркате, различни са.Но пък ще се опитам да ги маркирам.

integrale45

Изпратено 14 декември 2013 - 18:41

Много ти благодаря.а кулера ако го намериш ,прати някоя снимка

Продавач

Изпратено 17 декември 2013 - 00:11

---------Изпратени снимки на интеркулера

integrale45

Изпратено 17 декември 2013 - 07:30

Това е от S2 и ще пасне на моята предница ли,каква му е цената?

Продавач

Изпратено 17 декември 2013 - 08:27

Дам, ще пасне все едно за там е правено.И мойта кола така я направих.комплект 250 лв-гредата+интеркулъра.

integrale45

Изпратено 19 декември 2013 - 13:07

Ще ми кажеш ли в кой район на София се намираш,че наближава момента на пътуване.Един приятел ме пита дали имаш някакви бели мигачи за купе

Продавач

Изпратено 19 декември 2013 - 13:58

----------Написан адреса.
Нямам в момента.

integrale45

Изпратено 19 декември 2013 - 16:19

Имаш ли представа колко тежи двигателя,че да сме подготвени и за опаковането му

 

------/Взехме двигателя,като ни даде малкия талон,за да имаме документ,докато се прибираме към Русе.

integrale45

Изпратено 23 декември 2013 - 22:06

На 27 дек моя човек ще ти донесе талончето.Към 17 часа ще може ли да се срещнете да ти го остави и да натовари онези неща?И още нещо да те питам,можеш ли да ми пратиш и таблото да експериментирам нещо и стандартния кулер на каква цена можеш да ми го дадеш?

Продавач

Изпратено 23 декември 2013 - 22:44

Добре, нека да ми звънне.

Ще ти дам кулъра на 40 лв.Ще ти дам и таблото.

Искаш ли турбо на 60 000 км?Същото е като твоето, идеята е да ми доплатиш 100 лв и да пратим твоето на един колега, защото на него са му много 400 лв като цена.

А това, което ти предлагам е наистина много добро.Помисли и ми кажи.

integrale45

Изпратено 24 декември 2013 - 10:14

Здравей,съгласен съм за турбото,пращам ти го с талончето+100 лв.Аз съм го смъкнал от двигателя,дето се развиват 3те големи болта.Нали нея част да ти пратя?Колкото до кулера,вчера мерихме и май ще ми трябва някакъв хоризонтален,който да стои долу зад бронята,че на този квадратния не му намирам подходящо място.

integrale45

Изпратено 24 декември 2013 - 19:54

Смъкнахме картера,че да го почистим,но биелните лагери имат лек страничен луфт по оста на коляновия вал,и едната биела лек луфт нагоре-надолу.Нормално ли е при тези мотори или трябва де се сменят и биелните лагери?

Продавач

Изпратено 25 декември 2013 - 09:13

Ще подготвя и аз другото турбо.

И моите лагери имаха лек луфт, първия път като свалих картера не ги смених, но след това ги подмених.Не знам какво да ти кажа в случая.Ще питам и едно приятелче, той е по-запознат с 1,8т.

Направи ми списък какво искаш за 27 да бъде прибрано от твоя приятел.

Весела Коледа и много приятни мигове ти желая!

integrale45

Изпратено 25 декември 2013 - 10:22

Ок,весели празници ти желая и големи успехи във всички начнания.Аз мисля да направя ревизия на главата, да сменя биелните лагери и сегменти,то 1 път се прави това,но с качествени части

 

Продавач

Изпратено 25 декември 2013 - 10:23

Абсолютно точно си го казал!

integrale45

Изпратено 26 декември 2013 - 09:13

Здравей,нещата за които се сещам са компресор за климатика,имобилайзер,табло катализатор и замяна на турбото.

 

integrale45

Изпратено 26 декември 2013 - 14:43

Ей сега отворихме двигателя,по цилиндрите отвътре има някакви канали, все едно буталата са ги правили.И по буталата има някакви язви,вероятно нещо е паднало вътре.Ще ти покажа после снимки че не съм на моя компютър.Мисля,че с този блок по този начин ще ми губи масло,че тези канали са дълбокички.Има ли начин да по нататък да разменим блоковете с този от пасата и ако трябва нещо ще доплатя,защото е безмислено да го сглобявам,все едно нищо не съм направил.

  Продавач

Изпратено 26 декември 2013 - 15:37

Мисля е нормално да има, и от пасата има линии. Дай снимки все пак да видя.

  integrale45

Изпратено 26 декември 2013 - 17:47

Ето ги дерунгите,има ги по буталата и цилиндрите



 

integrale45

Изпратено 26 декември 2013 - 18:14

Нали нещата утре ще са опаковани в найлон примерно,че да не се изцапа служебната кола на моя човек

 

integrale45

Изпратено 29 декември 2013 - 12:22

Здрасти,ще ми трябват кабелите от таблото до инсталацията и този за диагностиката,че електричарчето каза че ще са нужни

  Продавач

Изпратено 29 декември 2013 - 12:48

Като разритам корите и таблото ще ти ги дам.

  integrale45

Изпратено 06 януари 2014 - 14:01

данните ми за еконт: Антон …… адрес офис еконт,бул.Тутракан 11 тел ……….

Продавач

Изпратено 06 януари 2014 - 19:15

Утре се надявам да ми стигнат силите да ти го пратя, че много зор за сам човек.

integrale45

Изпратено 06 януари 2014 - 22:41

ок тъкмо съм се надъхал да сглобявам.Главата вече я правят

Продавач

Изпратено 06 януари 2014 - 22:43

Ще стане много хубав мотор, Тони...Много.

integrale45

Изпратено 06 януари 2014 - 23:09

Дано,защото този двигател е прегряван неведнъж и не е каран както трябва,отвътре е на петна  и тези дерунги.Ще те помоля да подготвиш документите на двата блока,че да ми  е спокойно

 

Продавач

Изпратено 06 януари 2014 - 23:19

А за какво са ти документи и за двата блока?

  integrale45

Изпратено 07 януари 2014 - 08:20

За този от Пасата да го имам ,нали ще го слагам в колата си,а за другия сега агитирам едно момче да го взема да си го шлайфа и да прави с него каквото си иска,малко ще ми е трудно да го убедя,но ще се мъча до последно

Продавач

Изпратено 07 януари 2014 - 21:34

Пуснах ти мотора, до ден два ще получиш и останалите неща, че ми идва нагорно.

  integrale45

Изпратено 07 януари 2014 - 22:05

Мерси,онова момче ще ги вземе като си готов и ще ти даде първата вноска от 150,00 лв.

Продавач

Изпратено 07 януари 2014 - 22:06

Споко, ще ги метна в Еконт за моя сметка.

  integrale45

Изпратено 08 януари 2014 - 09:51

Пристигна мотора,един приятел го взе с микробуса си и към края на седмицата ще започна да сглобявам,че сега ме затрупаха със супермного работа,каза че цилиндрите са били добре.

 

Продавач

Изпратено 08 януари 2014 - 10:19

Моторът е перфектен. Само виж намажи го с грес ако ще стои. Може само картера да си смениш. Моторът е от 2000 година и 60000 км.

  integrale45

Изпратено 12 януари 2014 - 01:32

Имаш ли изпускателен колектор,че този е спукан на две места

 

Продавач

Изпратено 12 януари 2014 - 09:22

Хъм, те на 99,9% са спукани, но ще погледна дали има един здрав...

Продавач

Изпратено 13 януари 2014 - 20:42

Изрових един за 40 лв...Изглежда хубав...

integrale45

Изпратено 13 януари 2014 - 21:16

Ще видя дали този може да се завари,макар,че е чугунен,че доста пари отидоха,водна помпа,свещи симеринги и други "дреболии",че не мога да бъда сигурен, и това се сменя само веднъж,поне докато е на земята,че после става сложно.Обичам сиколата и мисля да я карам,докато "изгние"

Продавач

Изпратено 13 януари 2014 - 22:30

Заваряват се. и моя на червената го заварявах, но няма да е по-евтино, на мен ми взеха към 120 лв...Прецени все пак.Зависи и колко е пукнатото, плаща се на см.

Абсолютно съм съгласен с теб, правиш го както трябва.И аз така я правих и ми отне повече от 2 години.

integrale45

Изпратено 20 януари 2014 - 20:37

Кога ще ми пратиш останалите неща,че искам да сглобявам вече,каза до ден-два,пък те минаха почти 2 седмици

Продавач

Изпратено 21 януари 2014 - 08:22

Ще се напъна днес да сваля пръта, резвам буксата и си готов.

integrale45

Изпратено 25 януари 2014 - 00:34

Днес на работа получихме много неприятна новина,тъй като още не е сключен рамковия договор с ………………………………..,ще ни преведат само 60 % от заплатите .Ще можеш ли да ме изчакаш за останалата част от парите?

Продавач

Изпратено 25 януари 2014 - 09:29

Не се притеснявай, ще изчакам и въобще не си го слагай при сърце.Нерви не трябва да се хабят заради пари.

Аз съм ти подготвил буксата и половинката от ключа с ампулата на имобилайзера, после ще ти пратя и другата част.

 

integrale45 Изпратено 25 януари 2014 - 18:47

Като накупих всички консумативи днес реших да сглобявам „новия ”блок и да приключвам с обслужването му.Опитах се да завъртя коляновия вал,но не става,правеше само половин оборот.Когато 4-те бутала се изравнят, се чуваше едно чукване и край,вала не помръдваше,с дълга щанга преодолявахме усилието.Решихме да извадим буталата,за да не е превъртял някой биелен лагер.Махнахме всичко проблема остана,започнах да разглобявам петите на основните лагери,защото вала правеше само половин оборот.Няма завъртане,чува се едно почукване.Когато извадих ограничителите/пластините на средния основен лагер,тогава вала се движеше вече свободно,но като се върти и се измества нагоре и настрани по оста,лагера беше много надран както и вала на същото място.Коляновия вал се оказа крив.Тръгнах да търся по автоморгите КВ,намерих един,като заплатих сумата от 100 лв,както и изпускател за 35 лв.Днес купих нови основни,биелни лагери и сегменти.И уж от един перфектен мотор за 1000 лв,се оказа най големия боклук-от два двигателя не можах да сглобя дори един.Съгласен съм да бях предупреден,че мотора не е в много добро състояние, за да съм подготвен, но това разкатаване,търсене на части.Никой не може да ме убеди че двигателя, който е на 60 000 км изобщо е работил преди да бъде смъкнат от автомобила,при условие че КВ не се въртеше изобщо-направо беше блокирал,дори стартер нямаше да може да го завърти,щом използвах 1-метрова щанга,за да преодолее усилието.

Изпращам снимки и видеоклип

Това ,което искам от теб е да ми изпратиш до края на другата седмица-петък това,което сме се уговорили и съм ти заплатил на 22 декември,като ми върнеш 150-те лв,които дадох за блока с кривия колянов вал+190 лв за биелните лагери+188 лв за сегментите и 60 лв за основните лагери,закупени от аутохит-/може да провериш цените/,тъй като каза че двигателя е на 60 000 км и не е нужно да се сменят.Аз ще ти върна всичко което е останало от двата двигателя,защото не ми трябва-блок бутала биели колянов вал.Общата сума,която очаквам от теб е 588 лв.Ако не го направиш,ще опиша всичко в темата за некоректни продавачи във форума,както и в страницата на ауди клуб българия във фейсбук..Това е от мен,ето номера на банковата ми сметка.Няма за какво да спорим,фактите са налице,със снимков и видеоматериал.Бях излъган от теб по най неприятния начин.Аз ти се доверих,ти ме подлъга.

 BGхххххххххххххххххххххххххххх   Антон………

 

Продавач

Изпратено 25 януари 2014 - 19:19

Съжалявам да прочета тези редове, наистина съм доста шокиран.Как се криви к вал??Сигурен ли си в майстора?

Аз сам съм превъртал мотора с обикновена лула, даже имам свидетели, така че абсолютно ти казах, че е добър и това е на 100%, започвам да си мисля, че има някъде другаде проблем.За първия мотор ок, отворил си го, но тук вече ми идва много при положение, че знам какво съм правил и то с няколко майстори, които са го проверявали блока, които ти препоръчах.

Наистина ли мислиш, че ще ти пратя прецакан мотор и ще чакам да ми дадеш пари след това?Ако исках да те измамя дали няма да ги поискам преди да ти е в ръцете?Щом считаш, че искаш да го обсъдим сред хора напиши всичко, аз също ще изложа моето виждане, няма от какво да се притеснявам, направих ти отстъпка, за която още съжалявам, твоят приятел дойде и сравнява и двата компресора, видя и блока.

А на всичкото отгоре от два колянови вала ти сега ми казваш, че си ходил и си купил от морга?Нещо не те разбирам...и двата вала ли са криви?

integrale45

Изпратено 25 януари 2014 - 20:26

Надрания блок беше и с надран вал,все едно е имало пясък в картера и камъни в цилиндрите,занесох и доплатих да ми дадат друг,който е с гладка повърхност,,а кривия никой не може да го оправи.Никакви майстори не са идвали днес,просто с онова момче не можахме да го завъртим,защото решихме да сглобяваме,сам виждаш на клипа,само като извадих пластините по средата тогава се въртеше.Незнам какво е ставало,но вала е крив

 

Продавач

Изпратено 25 януари 2014 - 20:39

Вярвам ти, че е крив, но как се е изкривил?3-ма души го прегледаха.Нали разбираш, че ако исках да те измамя нямаше да ти го дам без да ти искам предварително пари?Направо главата не ми го побира как е станало...Обясни ми как точно сте го превъртели?

integrale45

Изпратено 25 януари 2014 - 20:49

Исках да видя как се движат буталата в цилиндрите,завих болтове за да го въртя с щангата,но когато се изравнят буталата,спираше и се чуваше някакво чукане,като на клипа.Като напъна по силно с щангата преодоляваше усилието и като се изравнят буталата спираше се чуваше почукване.Ей сега говорих с моя приятел дето идва  при теб,каза че е погледнал някакъв блок и ти си казал че той не става и си му посочил някакъв друг.Да не би по погрешка да си ми изпратил този който не става.Оглеждах дали има удари,ако са го принасяли,но нямаше.И като го разопаковат от фолиото,нямаше никъде накъсано.Кода на втория блок е APU

 

integrale45

Изпратено, 26 януари 18:58

В картера наAPU намерих това,някакъв клапан е но незнам откъде

Показвам снимки

Тук може да видиш как са надрани лагерите и как не са равномерно износени,вала е бил направо като ексцентрик

Показвам снимки на лагерите и клипа на коляновия вал

 

Продавач

Изпратено Днес, 27 януари 08:51

От снимките ми изглежда напълно нормално работил мотор, моите лагери са доста по -износени. Странното е това в картера, ще потърся да видя какво е, че ми стана интересно.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези две обяви са железата.Ако ги бях видял преди закупуване на мотора,не бих си и помислил да купувам каквото и да е,но скоро случайно попаднах на тях.Дори когато се уговаряхме за мотора,аудито още е било в движение и си го е карал човека.Аз повярвах и се доверих- това беше разговор по телефона.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153339&hl=

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151920&hl=

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как се процедира в такъв случай във форума,за мен това си е некоректност.Не стига,че всичко е боклук, повече от месец чакам два листа, кабел и един имобилайзер.

Не ме е яд че дадох 1200 лв за нови консумативи и ремонт на главата,яд ме е че дадох още толкова за боклук.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доминатора ти е наринал една камара боклуци  :lupe: а теб те срам да му напишеш името.

 

За изпускателните колектори наистина повечето са спукани по-малко или повече, карай го така. 

 

При положение, че има такива коли са 2000-4000лв. за чий ти беше да купуваш мотор и да правиш опити за ревизия и садене в друго купе?

 

И последно като гледаш колите от линковете с обявите колко са захабени и уморени, какъв според теб е шанса да имат читави двигатели?

 

Мотор, ако ще купувам бих гледал да е от англичанка, която е карана до последно, а не от гроб търкалян в България до последно от Скъсан Чорап нямащ 2.50лв. на цяло и накрая се е наложило да остави цялата колата за продан на части. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех изпускател в много добро състояние.Наистина направих грешен ход,ще ми е за урок.Както Марти каза,можеше да взема едно А4 1.8Т за 2000 лв в движение,да го изпробвам,да взема необходимото и да разпродам каквото е останало на символични цени.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как се процедира в такъв случай във форума,за мен това си е некоректност

Никак не се процедира. Тук има една тема, където можеш да пуснеш линк към темата си или можеш да чакаш продавача да ти отговори и да се разберете нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да крия мотора го взе от мен, и двата ги взе от мен, беше предупреден за всички проблеми на 1,8т, че на тези години са тъпкани с проблеми и че аце-то ти е много по-мотор, казах ти, че моторите са работили, но аз бих си направил ревизия.

Копирал си съобщенията от личната ни поща.Пак ще те питам дали ако искаш да измамиш човек ще му дадеш части на пред преди да му вземеш парите?Защото втория блок ти беше изпратен преди да взема пари, казах ти много ясно да си действаш и когато можеш тогава ще ми ги дадеш.Нито за миг не съм те бутал или търсил.Дали това е реакция с идея за измама?

За втория блок нямам никаква представа какво се е случило, защото преди да го оставя в Еконт го проверих и всичко беше наред.Освен мен двама майстори са го оглеждали и всичко беше нормално.Просто нямам обяснение.Или не искам да си го помислям дори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че когато ти продадат част,която не става за нищо,трябва да се върне повредената част и да се върнат част от парите или като компенсация да се даде друга част,а не да се продава нещо допълнително,което се оказва повредено,незнам как сте го въртяли, но на снимките се вижда как коляновия вал е драл в лагерите и е надран неравномерно,вала е станал на това място овал,няма как това да се случи при превоза.Никой не може да ме убеди че КВ се е въртял,то се чува как чука и не превърта.Тъпо е сега да си пишем в темата и колегите да четат смехориите ни,просто си искам останалите неща,които чакам дълго време,както и част от парите както написах в съобщението.Като го направиш,ще споделя в темата,че си коректен,иначе няма какво повече да пише-излишно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както теб никой не може да те убеди, мен какво трябва да ме убеди след като съм го въртял с обикновена лула, хайде аз съм халюцинирал, дали и другите двама са халюцинирали?Как да ти кажа, че вярвам повече на теб отколкото на моите очи и сетива?Наистина нямам нищо против теб, дори съжалявам за случилото се.



Би ли качил едни снимки на втория блок?Вътре цилиндрите ме интересуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...