Momchil_T Публикувано 3 Май 2007 Доклад Share Публикувано 3 Май 2007 Здравейте,Някой ще ми помогне ли с дилемата ми - дали да си купя Ауди А6 2.5ТДИ 1999г.? Тово което ме интересува е преди всичко дали е чупливо? смятам да пътувам по 50 000 километра годишно и възнамерявам да го карам около 3 години. Другата ми алтернатива е БМВ 525 ТДС от същата година. Всякаква информация за често срещани проблеми и цена за отстраняването им ще ми бъде изключително полезна.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Май 2007 Доклад Share Публикувано 3 Май 2007 (Редактирано) Ами специално за този двигател е изписано много тук във форума, накратко, има немалък шанс да се извадиш за наистина скъпи ремонти, облужването му също е скъпо, но зависи най-вече какво е скъпо за теб! и от късмета ти!Предницата на А6-цата е другото слабо място, разбива се лесно при по агресивно каране, има доста компоненти, които не подлежат на рециклаж, ама се купуват нови.Спирачните дискове също заминават бързо, типично за тежките колиЕвентуални проблеми с нещо електрическо, някой дисплей не са изключени!облужването на този двигател излиза около 1000-2000лв според частите и трудапредницата между 900 и 1500лвако е с Типтроник (автоматична ск.кутия) имай предвид, че се сменя масло и филтър, които също са скъпиКато цяло колата е скъпа за поддръжка, но определено си заслужава, страхотна ев момента в който я покараш за по дълго и ще ме разбереш!!!!Гледай внимателно всичко в сервиз, калкулирай си всеки евентуален ремонт и я купувай.Задължително си остави поне едно 1000лв за евентуални смени, това като минимум Редактирано 3 Май 2007 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil_T Публикувано 3 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2007 Ами специално за този двигател е изписано много тук във форума, накратко, има немалък шанс да се извадиш за наистина скъпи ремонти, облужването му също е скъпо, но зависи най-вече какво е скъпо за теб! и от късмета ти!Предницата на А6-цата е другото слабо място, разбива се лесно при по агресивно каране, има доста компоненти, които не подлежат на рециклаж, ама се купуват нови.Спирачните дискове също заминават бързо, типично за тежките колиЕвентуални проблеми с нещо електрическо, някой дисплей не са изключени!облужването на този двигател излиза около 1000-2000лв според частите и трудапредницата между 900 и 1500лвако е с Типтроник (автоматична ск.кутия) имай предвид, че се сменя масло и филтър, които също са скъпиКато цяло колата е скъпа за поддръжка, но определено си заслужава, страхотна ев момента в който я покараш за по дълго и ще ме разбереш!!!!Гледай внимателноБлагодаря Влади. Когато говорим за цена на обслужването, цифрите които каза закакъв период/километри са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Май 2007 Доклад Share Публикувано 3 Май 2007 Ами ако си смениш всичко , ангренаж, облужващи ремъци, ролки, водна помпа, обтегач, термостат. Ако частите са оригинални, подлежат на замяна след 120 000кмМаслото и филтрите нормалноПросто тези мотори 2.5 дизели са най-предпочитаните в Европа, било за Ауди ,било за БМВ, карат се наистина много километри и от там идват проблемите.както ти писах вече много е дискутиран точно този двигател на ауди с 150 коня, много хора не го харесват, други пък са доволни от него, истината е , че има по надеждни двигатели от този след голям пробег, т.е втора употреба.Окачването с нашите дупки ме съмнява да изкара повече 50 000км. това при условие, че току що е смененоБМВ-то мисля че има по здрава предница, за двигателя му и там имаше спорове за издръжливостта му, но явно всичко е до пробег и поддръжка, въпроса е как освен с късмет да попаднеш на добра кола.Но едно е сигурно и двете коли са супер конфортни, и ако можеш да ги поддържаш мисля няма да имаш някакъв проблем да си търкаляш една такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 3 Май 2007 Доклад Share Публикувано 3 Май 2007 Колата е супер, имай в предвид това дет ти е написал Влади и я заведи поне на 3-4 майстора за да знаеш какво взимаш и дали повече ще я караш или ще я ремонтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil_T Публикувано 3 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2007 blagodaria vi. Mislia che ako do niakolko dni ne nameria hubavo BMW shte si vzema auidi-to. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Май 2007 Доклад Share Публикувано 6 Май 2007 blagodaria vi. Mislia che ako do niakolko dni ne nameria hubavo BMW shte si vzema auidi-to.Не знам, колега какво те тегли към това БМВ. Преимуществото му е САМО и единствено в предницата(яка е), всички други показатели обаче са му под тези на А6-цата. Моторите им прегряват изключително лесно, пукат глави от най-малкия проблем с нафтата, далеч са от представата за икономия. Купетата им са крайно неестествено тесни(неизчислени). Наскоро карах точно такова едно на приятел и трябва да ти кажа, че се чувствах като в консерва. Вярно, че съм малко по-едричък, но това нали им е висок клас, не е тройка. За сравнение в А4-ката ми се чувствам по свободно и не ми се търка волана в коляното като завивам, а тя е ниския клас на Ауди.Учудващ е и фактът, че тия два уж еднакви автомобила на еднакна възраст никак не струват еднакво, а БМВ-то е далеч по-евтино. Мисля си, че трябва да има защо. Това са моите гледни точки, ти си решаваш. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 6 Май 2007 Доклад Share Публикувано 6 Май 2007 Вземи си една Е-класа и си гледай кефа. виж за БМВ-то какво са написали препатили http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25522 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 Ако ще си взимаш Е-класа, само да не е комби, че това е най-грозното което съм виждал някога За 5-тицата на БМВ: наистина чувството в салона не е като при ауди, не съм сигурен на какво точно се дължи, но при почти всички тестове аудито получава най-високите оценки за салона си, просто знаят как да го правят. При БМВ-то има нещо специфично, особено при по старите петици - имат прекалено широка централна конзола и предните седалки са изнесени към вратите, в резултат на това между двете седалки има предостатъчно място, а от седалката до вратата почти няма. Затова едно време "борците" караха наклонени на вътре Просто няма как по едър човек да заеме нормална поза Иначе доста ме кефи баварската петица, но бих си я купил с класически 6 цилиндров бензинов мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 "борците" караха наклонени на вътре Ей, вярно голям смях падаше По темата: всичко вече ти е казано и ще те ориентирам в цената на нещо истинско и добро, което докараха мои познати от Белгия февруари:Пробег 214 хил. реални километра, практически всички екстри, вкл. стабилизиращи програми и пр., Колата е модел 2000 г, но е регистрирана края на 1999. Купена е от дилър на Ауди, без да минава през търговец. Не е търпяла никакъв удар, естествено боята има обичайнота захабяване, но няма явно видими драскотини.Цена: 7500 евраТранспорт 500 евраКомисион, документи и пр.: 200 евраОбщо 8200 евра. Това е цената на истинско добро състояние за това Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 Иначе доста ме кефи баварската петица, но бих си я купил с класически 6 цилиндров бензинов мотор.Двигател със звук, който може да те накара да настръхнеш! Предимството на АУДИ е, че е обърнато внимание на интериора и използваните материали, докато БМВ наблягат на отличен мотор и управляемост, добро шаси и малко пренебрегват качествен контрол на интериора (имам предвид Е39). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 Двигател със звук, който може да те накара да настръхнеш! Предимството на АУДИ е, че е обърнато внимание на интериора и използваните материали, докато БМВ наблягат на отличен мотор и управляемост, добро шаси и малко пренебрегват качествен контрол на интериора (имам предвид Е39).Абсолютно така е! Специално салона на А6-цата (C5) е един от най-добрите правени някога не само от ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване