Jump to content

Струва ли си Audi А6 2.5TDI 1999г. ?


Recommended Posts

Здравейте,

Някой ще ми помогне ли с дилемата ми - дали да си купя Ауди А6 2.5ТДИ 1999г.? Тово което ме интересува е преди всичко дали е чупливо? смятам да пътувам по 50 000 километра годишно и възнамерявам да го карам около 3 години. Другата ми алтернатива е БМВ 525 ТДС от същата година. Всякаква информация за често срещани проблеми и цена за отстраняването им ще ми бъде изключително полезна.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами специално за този двигател е изписано много тук във форума, накратко, има немалък шанс да се извадиш за наистина скъпи ремонти, облужването му също е скъпо, но зависи най-вече какво е скъпо за теб! и от късмета ти!

Предницата на А6-цата е другото слабо място, разбива се лесно при по агресивно каране, има доста компоненти, които не подлежат на рециклаж, ама се купуват нови.

Спирачните дискове също заминават бързо, типично за тежките коли

Евентуални проблеми с нещо електрическо, някой дисплей не са изключени!

облужването на този двигател излиза около 1000-2000лв според частите и труда

предницата между 900 и 1500лв

ако е с Типтроник (автоматична ск.кутия) имай предвид, че се сменя масло и филтър, които също са скъпи

Като цяло колата е скъпа за поддръжка, но определено си заслужава, страхотна е

в момента в който я покараш за по дълго и ще ме разбереш!!!!

Гледай внимателно всичко в сервиз, калкулирай си всеки евентуален ремонт и я купувай.

Задължително си остави поне едно 1000лв за евентуални смени, това като минимум

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами специално за този двигател е изписано много тук във форума, накратко, има немалък шанс да се извадиш за наистина скъпи ремонти, облужването му също е скъпо, но зависи най-вече какво е скъпо за теб! и от късмета ти!

Предницата на А6-цата е другото слабо място, разбива се лесно при по агресивно каране, има доста компоненти, които не подлежат на рециклаж, ама се купуват нови.

Спирачните дискове също заминават бързо, типично за тежките коли

Евентуални проблеми с нещо електрическо, някой дисплей не са изключени!

облужването на този двигател излиза около 1000-2000лв според частите и труда

предницата между 900 и 1500лв

ако е с Типтроник (автоматична ск.кутия) имай предвид, че се сменя масло и филтър, които също са скъпи

Като цяло колата е скъпа за поддръжка, но определено си заслужава, страхотна е

в момента в който я покараш за по дълго и ще ме разбереш!!!!

Гледай внимателно

Благодаря Влади. Когато говорим за цена на обслужването, цифрите които каза закакъв период/километри са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако си смениш всичко , ангренаж, облужващи ремъци, ролки, водна помпа, обтегач, термостат. Ако частите са оригинални, подлежат на замяна след 120 000км

Маслото и филтрите нормално

Просто тези мотори 2.5 дизели са най-предпочитаните в Европа, било за Ауди ,било за БМВ, карат се наистина много километри и от там идват проблемите.

както ти писах вече много е дискутиран точно този двигател на ауди с 150 коня, много хора не го харесват, други пък са доволни от него, истината е , че има по надеждни двигатели от този след голям пробег, т.е втора употреба.

Окачването с нашите дупки ме съмнява да изкара повече 50 000км. това при условие, че току що е сменено

БМВ-то мисля че има по здрава предница, за двигателя му и там имаше спорове за издръжливостта му, но явно всичко е до пробег и поддръжка, въпроса е как освен с късмет да попаднеш на добра кола.

Но едно е сигурно и двете коли са супер конфортни, и ако можеш да ги поддържаш мисля няма да имаш някакъв проблем да си търкаляш една такава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер, имай в предвид това дет ти е написал Влади и я заведи поне на 3-4 майстора за да знаеш какво взимаш и дали повече ще я караш или ще я ремонтираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

blagodaria vi. Mislia che ako do niakolko dni ne nameria hubavo BMW shte si vzema auidi-to.

Не знам, колега какво те тегли към това БМВ. Преимуществото му е САМО и единствено в предницата(яка е), всички други показатели обаче са му под тези на А6-цата. Моторите им прегряват изключително лесно, пукат глави от най-малкия проблем с нафтата, далеч са от представата за икономия. Купетата им са крайно неестествено тесни(неизчислени). Наскоро карах точно такова едно на приятел и трябва да ти кажа, че се чувствах като в консерва. Вярно, че съм малко по-едричък, но това нали им е висок клас, не е тройка. За сравнение в А4-ката ми се чувствам по свободно и не ми се търка волана в коляното като завивам, а тя е ниския клас на Ауди.

Учудващ е и фактът, че тия два уж еднакви автомобила на еднакна възраст никак не струват еднакво, а БМВ-то е далеч по-евтино. Мисля си, че трябва да има защо. Това са моите гледни точки, ти си решаваш. Успех! :redface:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си взимаш Е-класа, само да не е комби, че това е най-грозното което съм виждал някога :hilezh:

За 5-тицата на БМВ: наистина чувството в салона не е като при ауди, не съм сигурен на какво точно се дължи, но при почти всички тестове аудито получава най-високите оценки за салона си, просто знаят как да го правят. При БМВ-то има нещо специфично, особено при по старите петици - имат прекалено широка централна конзола и предните седалки са изнесени към вратите, в резултат на това между двете седалки има предостатъчно място, а от седалката до вратата почти няма. Затова едно време "борците" караха наклонени на вътре :wub:

Просто няма как по едър човек да заеме нормална поза :redface:

Иначе доста ме кефи баварската петица, но бих си я купил с класически 6 цилиндров бензинов мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"борците" караха наклонени на вътре :redface:

Ей, вярно голям смях падаше :wub::wub::hilezh:

По темата: всичко вече ти е казано и ще те ориентирам в цената на нещо истинско и добро, което докараха мои познати от Белгия февруари:

Пробег 214 хил. реални километра, практически всички екстри, вкл. стабилизиращи програми и пр., Колата е модел 2000 г, но е регистрирана края на 1999. Купена е от дилър на Ауди, без да минава през търговец. Не е търпяла никакъв удар, естествено боята има обичайнота захабяване, но няма явно видими драскотини.

Цена: 7500 евра

Транспорт 500 евра

Комисион, документи и пр.: 200 евра

Общо 8200 евра. Това е цената на истинско добро състояние за това Ауди. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе доста ме кефи баварската петица, но бих си я купил с класически 6 цилиндров бензинов мотор.

Двигател със звук, който може да те накара да настръхнеш! :redface:

Предимството на АУДИ е, че е обърнато внимание на интериора и използваните материали, докато БМВ наблягат на отличен мотор и управляемост, добро шаси и малко пренебрегват качествен контрол на интериора (имам предвид Е39).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател със звук, който може да те накара да настръхнеш! :hilezh:

Предимството на АУДИ е, че е обърнато внимание на интериора и използваните материали, докато БМВ наблягат на отличен мотор и управляемост, добро шаси и малко пренебрегват качествен контрол на интериора (имам предвид Е39).

Абсолютно така е! :wub:

Специално салона на А6-цата (C5) е един от най-добрите правени някога не само от ауди :redface:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...