Jump to content

A4 2.5TDI 163HP Multitronic


Recommended Posts

Привет на всички.

Много ме вълнува темата относно А4 2.5 TDI(163HP) Multitronic. Скоро гледах една такава и много съм се навил. Един приятел ме съветва обаче да бягам далеч от мултитроника както и от този двигател, защото според него не са от най-сполучливите изпълнения на Ауди. Доста съм чел за 2.5TDI на А6 и знам че първо поддръжката и е скъпа и второ има си дефекти след определен брой километри, но мислех че това са го отстранили като проблеми в двигателите от серията 2003г. Колата е на 93000км внос от Германия. Можете ли да ми кажете нещо относно автоматичната скоростна кутия тип Мултитроник. Наистина ли са толкова чупливи или просто важното е как я караш и на колко реални колометри е. До колкото знам и цената на поддръжката на това изпълнение е пак по-скъпа, тъй като на 10000 км трябва да се сменя и маслото на скоростната кутия. Освен това знаете ли начин как да разбера дали самия мултритроник е износен, може би докатао я карам най-вероятно. Ще Ви бъда благодарен ако споделите компетентното си мнение относно този модел.

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора 2.5 със 163 коня е изчистен от дефекти.Проблема обаче наистина е Мултитроника.Цената за нов и взимат твоя беше нещо от рода на 18 000 лева.А чистак бърсак нов и твов си ти остава е над 30 хилки.Има един друг вариант.Правиш от това каско,което покрива и частите по мотора,скорости и т.н.Тогава караш,чупи се,плащат ти и си на 6.А като цяло и нормално да караш мултитроника пак може да дефектира :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва обаче за смяната на маслото на 10 000 км, който ти го е казал яко те е вързал. Не е вярно! Ресурса е 70 000 км и то за типтрониците.

НЕ знам да е казано нещо за смяна на маслото на мултитрониците. Даже на някои колеги, които имат нови коли мултитроник в книжките им не пише да се сменя изобщо.

А за да си по-спокоен, просто си направи Бонус каско в Булстрад, тъй като те покриват дефекти в скоростната кутия на коли не по-стари от 7 години! Това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния Аутобилд ставаше въпрос за мултитроника.Че през 2004 г. бил модифициран някакъв вал- почнал да се прави с 7 вместо с 6 ламела/мисля,че това беше термина/.Беше в контекста,че на някакъв чичко германец на А4 на около 60 000 км. почнала да му прави мизерии и в сервиза му искали около 2 500 евро за подмяната на този вал плюс още нещо си,което зависело от него.

Така че за мен остава изводът,че тази трансмисия става по-атрактивна от 2005 г..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Колата е на 93000км внос от Германия...

Благодаря Ви предварително.

Колега, като прочета такав пост и направо полудявам :)

Не ви ли дойде акъла в главата бе хора :)

Как 2003 година ДИЗЕЛ от германия А6 на такива километри, :) А, да карана от баба дето ходила с него За магданоЗ в магаЗина на следващата пряка, и понеже е баба баровец вместо да си купи А6 с бенЗинов мотор, на който данъка и Застраховката са НАПОЛОВИНА, си купува ДиЗел , че и дава 2000 еуро екстра да е мултитроник :hilezh:

Не каЗвам, че в Германия няма коли на тея километри, но цената им е такава, че като я види някой сънародник и получава гърч :) , такава кола в БГ може да си сигурен, че не е внесена. Сам имам тук Автокъща от 7 години и ми е повече от ясно какво говоря

П.С. А да , сервиЗни книжки и документация от сервиЗи има при всеки смръдлив Фес За 100 еуро

.

.

Редактирано от intrakom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е,

ама 15.000 еуро в германия За гореописаната кола може да си сигурен,че никой българин няма да даде и после да я продаде в БГ За 25.000лева. Е, може ако е имала среща с експреса Франкфурт/Щутгарт :hilezh: преди това и после е понапудрена...

Нормалните километи За тея коли са около 60.000 на година, иначе не ти се върЗва да е купиш нова, поради Застраховката и данъка и подръжката, например аЗ с мойто А3 дето е бенЗин карам по около 25.000км на година, ако карах 35000/40000 щях да си купа ДИЗЕЛ само тогава има сметка

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата, който взех наскоро от Германия, няма 3 години, а е на 172 000км., дизел разбира се. 100% са истински. Аудито го взех от Горубсо и пишеше 162 000км. За 172 000 искам да ви кажа, че ФВ-то е още като от магазина, а Аудито беше осрано вътре яко. Наистина за дизел истинските километри са поне 50 000 годишно. Успех на всички оптимисти! :flipoff::flipoff:

Редактирано от Бате Весо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е 11 месец 2001 и е на 195 к км който съвпадат след всички възможни проверки. Спрямо първата дет беше на 150к км е направо слънце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.

По въпроса за километрите и мултитроника бих споделил следното:

Карам в момента 1.9 ПД произведена Август 2004 с мултитроник. Колата е перфектна и е само на 187 000 км. внос от Белгия. Километрите изобщо не и личат.

Та автомобили над 3 години под 100000 км в Европа почти няма как да се намерят, освен ако не са блъскани е не са стояли в накой двор 1-2 години докато не ги ремонтират. И честно казано и аз подивявам като прочета обявите и как всички са на пробег 93-95 000 км. За мултитроника бих казал само че е перфектно решение за приятно шофиране и за сега нямам оплакване. Смяна и обслужване на скоростна кутия се прави веднъж на 60 000 км и струва 1200 лева с филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Даа, така е и аз съм харесал една на 4г и като попитах човека на колко км е, съвсем невъзмутимо ми каза над 200000 :) Така, че сами си правете изводите на колко са ни талигите? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не каЗвам, че в Германия няма коли на тея километри, но цената им е такава, че като я види някой сънародник и получава гърч :) , такава кола в БГ може да си сигурен, че не е внесена. Сам имам тук Автокъща от 7 години и ми е повече от ясно какво говоря

П.С. А да , сервиЗни книжки и документация от сервиЗи има при всеки смръдлив Фес За 100 еуро

.

.

Далеч съм от идеята да ти давам акъл обаче сам знаеш че има начин да разпознаеш фалшивата фесовска сервизна книжка. И е истина, че кола на реални км да се купи от Германия за търговия в Бг е някакъв мит - няма да му "легне" на цена... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...