Getzata Публикувано 19 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2008 Наи накрая ми писна парното да духа леко топло и са фанах неска да махам въздухводите и мотора за парното през жабката. Сичко искарах и що да видя , клапата гола голеничка зейнали и дупките , аве се едно е няма , а дунапрена на дъното на въздуховода събран на купчинка.Въпреки това пак духаше леко топло.Та въпро са ми е с какво да "облеча" клапата. Мислих балатум , но той ще се растопи и пак тряя права цялата операция по разглабяне и сглабяне. Ако някой е лепил клапа да даде съвет с какъв материал , с какво лепило и от двете страни ли трябва да се облепи.А защо е направено с дунапрен и на ламаринката на клапата да има дупки , явно при затворена клапа , пак трябва да пропуска малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 19 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2008 (Редактирано) Някога имах един Гоуф с тоя проблем.Направо му заварих по една ламарина да запуша дупките и такова парно не съм виждал.Смених и радиаторчето че при тая хамалогия нямах нерви пак да го свалям.Мисля че и при теб ще свърши работа. Редактирано 19 Декември 2008 от tzenkos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 20 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2008 Нямам възможност да заварявам сега , тя клапата не е свалена от колата и е на много кофти място.Все има някъкъв материал дето ще издържи 90 градуса въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 20 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2008 Привет колега.Аз моето го правих с кингерит 1 мм. от двете страни и го залепих с лепило тип обущарско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2008 Нямам възможност да заварявам сега , тя клапата не е свалена от колата и е на много кофти място.Все има някъкъв материал дето ще издържи 90 градуса въздух.Един познат ,който работи в сервиз като чирак сподели че клапите ставали много добрес подложка за ламинат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 21 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2008 Привет колега.Аз моето го правих с кингерит 1 мм. от двете страни и го залепих с лепило тип обущарско.Намерих си 2мм кингерит, утре ша го лепа с течен метал, тъй като си мисля че хелмито се размеква при висока температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2008 Намерих си 2мм кингерит, утре ша го лепа с течен метал, тъй като си мисля че хелмито се размеква при висока температура.с живак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 21 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2008 Наи накрая ми писна парното да духа леко топло и са фанах неска да махам въздухводите и мотора за парното през жабката. Сичко искарах и що да видя , клапата гола голеничка зейнали и дупките , аве се едно е няма , а дунапрена на дъното на въздуховода събран на купчинка.Въпреки това пак духаше леко топло.Та въпро са ми е с какво да "облеча" клапата. Мислих балатум , но той ще се растопи и пак тряя права цялата операция по разглабяне и сглабяне. Ако някой е лепил клапа да даде съвет с какъв материал , с какво лепило и от двете страни ли трябва да се облепи.А защо е направено с дунапрен и на ламаринката на клапата да има дупки , явно при затворена клапа , пак трябва да пропуска малко.Колега, аз наскоро правих същата операция и моята клапа я залепих с парче тънък балатум като линелеум и силикон, на който пише че издържа до 130 градуса....сега имам страхотно парно и ще видим дали ще е здраво занапред...но това с течен метал ми се струва, че много надценяваш ситуацията ..има толкова начина за залепяне все пак няма кой знае какво налягане,температура или разяждане там долу при клапата - тя не контактува с нищо...успех в начинанието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 22 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 Евала Вече в колата е Сахара Свалих въздуховода през жапката , огледах клапите , тази на топло студено нямаше грам дунапрен , както и тази клапа след моторчето. Почистих сички въздуховоди хубаво , на клапите сложих от двете страни по 2мм кингерит, залепих го с поксипол да не мърда.Още на 40-50 градуса бачка парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 23 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2008 Тази процедура през жабката ако има климатик / климатроник става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian990 Публикувано 23 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2008 (Редактирано) Нестава.Радиатора (изпарителя) на климатика пречи.Процедурата е със сваляне на таблото и т.н. Редактирано 23 Декември 2008 от marian990 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 И моето духа хладен въздух,ама сам не се наемам с тоя климатик да свлям таблото.Някъде в Пловдив има ли свястен майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 Моята клапа я правих със едно като смолена хартия, залепва през дупките моментално и няма отлепяне, хайде със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване