Jump to content

a4 b7 2.0 TDI 140 к.с.


Recommended Posts

Здрасти колеги,

имам една идея, имам добро предложение, оттам имам и едни въпроси

Какви са отзивите за този двигател. Откъм вървеж, здравина и разход.

Какви са цените за обслужване, сравнен примерно с 1.9тди 131 кс.

Благодаря предварително :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Предполагам говориш за 2,0 помпа-дюзата. За здравина и надеждност можеш да забравиш, в сравнение с останалите дизели на Ауди е зле работата. Според мен ще настигне с проблемите си 2,5ТДИ V6, просто е много нов двигател и са на сравнително малко километри авомобилите. Гледай да няма филтър за твърди частици. :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждах наскоро един такъв разглобен,не ме бива много да помня технически подробности-отпред в долната част ми показаха някакви ролки или демпфери или нещо от сорта и стана въпрос за някаква цифра от рода на 2-3 000 лв..По принцип се износвало нещо дребно,което обаче още малко щяло да се предлага отделно,после...

П.С. Ставаше въпрос за така ли иначе износващи се части,не за такива,които може и да не ти се наложи да сменяш.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате не ги слушай за здравина е супер моторетката стига да си вземеш запазена колата ,то ако е на 400 000 от италия нормално да е позаминала.Дори аз имам чувството че мненията за тоя мотор са все от хора дето са купили такова ауди на далавера.Не съм видял някой да кара такава и да е брал ядове ама ти си ни знаеш българите искаме без пари и да не влиза в сервиз .Поне с мойто не съм брал кой знае колко ядове.Ролките ремъците и маслото оригинални са към 1500 лева .Ако е мулти отначало и за него имав едно 1100 ,1200 лева за обслужване и демферите са има слаба част тоя на климатика беше 370,380 някъде ,и ако замине маховика той е към 900 .А и егр клапите са им електронни ,но нов е 467 лева .И да ти кажа само че това са цени на оригинални ауди консумативи,чел съм тук в форума че има някакви алтернативни части които били горе долу на полувина.Карай на диагностика при мишо да я прегледа и взимай смело ,поне ще вземеш ново ауди със сегашния фейс .За мене б7 е доста по красиво от б6 и на визия си изглежда като б8 (голямата решетка )и вътре копчетата са направени много по добре от на б6 ,ако си загледал на всички б6 са изтрити.Ако искаш да направиш съпоставка ела да направиш едно кръгче на мойта имаш ми телефона.А и филтъра за твърди частици се ебава ако стария собственик е пестил пари за масло ,ако е карано със 50700 оригинално на ауди няма проблем.Просто търси кола от германия ,швейцария от белите страни където не пестят пари и каквото им кажат в сервиза това сменят

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време достоверни хора съветваха ако ще е 2.0TDI да бъде след края на 2006-та, защото тогава се отстранявали повечето хардуерни проблеми. Знам, че един(код) от моторите е по-склонен към спукване на глава в годините 2004-2005. BLB и BNA са с верижно задвижване на маслената помпа, та обтегачът на веригата ако се счупи и не се хване на време тракането може да доведе до по-скъпи проблеми. Охладителите на ЕГР клапаните в началото май също са давали ядове. 2007 значително се подобрява софтуерното управление на DPF филтрите(ъпдейт, който може да се направи на всяка кола) и след това май вече няма особени проблеми с тях. И както ти казаха, правилно масло. Това знам като "теория" на проблемите за този мотор. При колко от моторите и кога могат да се проявят описаните проблеми господ знае.

Имаме 2.0TDI от средата на 2007, с DPF, засега няма никакъв проблем моторът, но все още е на доста малко километри. С изключение на една странна особеност на софтуера(не знам при кои коли и софтуери я има), която уж е направена да пази двумасовият маховик и леко скастря мотора на първа 2.0TDI е доста по-теглещ и линеен мотор от 1.9TDI. Успява да изтегли дори по-тежкото купе на А6 от ниски обороти и си върви до сравнително високи. Примерно на 6та предавка с изкачване по магистрала даже тръгва доста по-осезаемо след 3000 оборота, което значи 140-150...

Разходът в градски условия според това, което съм чел май е малко по-висок от този на 1.9, извън града съм постигал рекорди :respekt:

Обслужването мисля че не е по-скъпо от това на 1.9 или ако е, ще е с малко. Основната разлика е, че моторът е с два разпределителни вала, което удължава леко ангренажния ремък и добавя една паразитна ролка.

Все пак ако ще караш колата особено градско, и то в задръствания е по-добре да избягваш колите с DPF, поне такъв върху 2.0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно при Мишо ако отидеш за информация ще се откажеш тотално от тоя мотор :) Ако не ти е проблем динамиката вземи 1,9 - 116к.с на Б7 (доста по-корав е).Ако държиш на 2,0тди гледай да е след 2006г. и без DPF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно при Мишо ако отидеш за информация ще се откажеш тотално от тоя мотор :steinigung: Ако не ти е проблем динамиката вземи 1,9 - 116к.с на Б7 (доста по-корав е).Ако държиш на 2,0тди гледай да е след 2006г. и без DPF.

Еми при него освен мойта съм виждал там още 2 ,които са тотални гробове ,но когато говорим за даден модел не може да говориме за най -евтините които са закупени и после собствениците си скубат косата и викат (от тая кола не става нищо).Мойта е 2005 година няма дпф ,мулти е и аз съм страшно доволен от нея .Досега съм хвърлил няколко хилки по колата но на запад хората не са глупави (когато си купят нова кола я карат докато стане на 100 000 км и дойде времето са смяна на ремъци масла и после ние си ги купуваме и ревеме- просто трябва да сме подготвени какво ни чака).А за мене това 1.9 със 116 к.с. няма да върви въобще то по добре да си вземе б6 с някой добър двигател то 2.0 тди ми е слабичка

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за мене това 1.9 със 116 к.с. няма да върви въобще то по добре да си вземе б6 с някой добър двигател то 2.0 тди ми е слабичка

:steinigung:

Абе не че грам няма да върви, ама ще клекне особено натоварена.

Наистина, мисля че за парите на Б7 на 200К примерно се намира В6 на стотина...в Германия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че да платиш б6 на цената на б7 е безмислено ,защото след година като решиш да взимаш нова кола и да смениш старата ,б6-тичката ще е непродаваема и никой няма да го интересува каква е колата.А след година две б6 ще са си едни 10 годишни а4-ки които по визия се доближават повече до старата 4-ка отлколкото до новата.И да не забравяме че в Германия много хора вече са отворени и внасят коли от Италия и ги продават за немски.Точно поради тази причина миналата седмица ходих да докарвам кола на един мой познат от Швейцария.

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По почти чистите ауспуси ;)

Обикновено го пишат в екстрите на колата. Не знам при А4 дали е разположен както при А6, там е точно до мотора, голямо гърне, все едно е катализатор(той си е де) и отиват от един диференциален датчик за налягане две метални тръбички към единия и другия му край. Може и по VIN да се познае.

Проблемът е, че 2.0TDI PD отделя повече сажди от новите CR мотори. И ако караш сутрин и вечер в пиковите часове това ще затрудни саморегенерацията на филтъра, тъй като изходящите газове не се нагряват достатъчно. При достигане на 45% запушване моторът влиза в малко по-специален режим с цел повишаване на тази температура. Но ако и това не помогне, тъй като колата пък е в режим тръгни спри при достиганена 55% запушване светва индикация на таблото, която ти казва, че трябва да разходиш колата за 10-15 минути със скорост 60-70км/ч, за да подпомогнеш регенерацията. При нас за година и половина това нещо е ставало веднъж( и се оправи за 3-4 минути такова каране) и след съответната разходка не се повтори. Колата сутрин се кара в задръствания, но вечер не и предполагам така може да разтовари филтърът и няма ядове. Ако пък често ходиш по провиницията събота и неделя не го мисли толкова има ли или няма ли филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по кода на двигателя не може ли да се разбере, дали има ДПФ или не.

Питам, защото чух доста фрапантни цяни за тоя "катализатор"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на някои от моторите само се монтира, но не съм запознат. Абе първото е да видиш ауспусите. Ако са много черни и наслоени като нормален дизел значи няма, ако има само леко сажди, колкото за цвят значи има.

Така или иначе каквата и кола да купуваш, ако е от България, ще е хубаво да отидеш до някой дилър и да й провериш историята, там по VIN ще ти кажат. Във форума също има хора, чиято ЕТКА чете номера и ще извади дали има или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това за запушването на DPF пак е малко доста преувеличено .Освен аудито карам и голф 5 пак 2.0 тди 140к.с. който е с въпросния филтър.На истински 25000 км когато го качихме на диагностика показа 8% запушване ,пуснахме му да се самогенерира ли незнам какво точно и след около 10 мин работа на 2000 оборота ,свали процентите на 0.Просто истината е хубаво масълце и няма проблеми.А за познаването колегата ти е написал ако аспусите са бели като нови значи е с дпф.А по вин също се вижда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има възможност да я обслужат там, откъдето евентуално ако всичко е наред, ще я взема.

1000 лв за ремъци, ролки масло и филтри + труд, нормална цена ли е ?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... гледай да не е мултитроник!

Защо да не е мулти (това да не е някаква извънземна технология която още не е разгадана от човечеството).Може би си имал и ти е давала проблеми или ти е казал комшията че на един негов прител дето са работили заедно ,та на неговия колега на жена му на братовчед му тои работил с едно момче което чуло от братовчеда.....та било най хубаво смени 1,сложи втора натисни пак оня левия педал и така докато полудееш с ръчните скорости,особенно в София направо е красота

Според мен 1000 лева са твърде малко тъй като само маслото с филтрите е около 370 лева а ремъците са около 1000 ,1100

Според мен по добре си я вземи и си я обслужи сам да няма после какво ми е маслото какви са ми филтрите ,а горивния дали е сменен ,поне знам че си като мен искаш всичко да видиш с очите си и да си сигурен какво е монтирано и как.Според мен като ще дадеш сума ти пари са фешън кола по добре не ги пести тея 300 ,400 лева ,смени си ги ти да ти е мирна главата

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е готов за скъпо обслужване на всеки 60000 км - смяна на масло. А и като не се знаят км на автомобила и дали е сменяно маслото изобщо? Според теб на какво трябва да разчиташ - късмет? Или да си подготвен за скъпо струващ ремонт. Грубо си сложи за кола от Италия или Германия за дизел среден пробег от 30 000 до 120 000 км на година. Като видиш коя година е автомобила по шасито или първа регистрация да си направиш сметката на колко реални е в момента, е има вариант ако я купиш от първи собственик от чужбина и да случиш! :D

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да знам какво купувам аз като си взех мойта отидох до швейцария и си я докарах ,тука си смених много неща по нея и сега си я карам а като гледам какви са черногледи хората и са готови да си сменят 6 скорости до главозамайване мисля че ще си я покарам още дълго.Не мога да разбера само че може някой да даде 22 000 25 000 .за кола и после няма да е готов да даде 1000 лева за смяна на маслото и страшно скъпия филтър на автоматика.В тая кола има доста други неща които се доближават до 1000 лева или пък единия месец имаш 400 за нещо а следващия месец друго се счупи и то е 500 и нещо.все пак говориме за кола минала 100 000 км и тъкмо тогава има някакви дремни проблемчета които на 5 годишно А4 струват солено.ТакА че като се сметне малко ,ако ти е проблем да си смениш маслото на автоматика за некви 1000 лева по добре да си вземеш б4-ка и да си я караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, ако се дават през месец-два по 500-1000 лв не е ли по-оферта да си вземеш друга кола?Някак не ми се вижда сметка да карам такова нещо...Като направя лека аритметика то излиза по-евтино чисто нова да си изкараш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега първите 6 месеца честно казано бях с около по 300 на месец ,точно я обслужих и се почна ама пък сега вече около почти година ,смених само егр клапа и сипвам дизелче само и газ.Ама ако си сметнеш и каското на година и там си по най малко 120 ма месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вкарвам в сметките каскота, застраховки, винетки и подобни разходи, а разходи за колата...Има много колеги си калкулират примерно обслужването за една година с някакви текущи ремонти за 30 000/60 000 годишно.Това ме интересуваше, а може би и авторът на темата.Като се разхвърля по месеци да видим приблизително колко излиза.То е ясно, че ще има работа, нормално е една кола да се продава в момента, в който почват болежките...Та с това би бил полезен, благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми първите месеци ми озкочи маховик за смяна беше към 900,после изкочи и демферната шайба на климатика и тя беше 370,80,и маслото с филтрите 370 ,направо си мислех че няма да свърши никога.Това беше непредвидено и сега смених егр клапата тя беше към 460 лева,и другото е само дизелче ,ама отначало си е мъка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...