vladi_di

Moderator
  • Мнения

    3268
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

2 Последователи

Относно vladi_di

  • Ранг
    User
  • Рожден ден 13.06.1968

Контакти

  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

13332 профилни разглеждания
  1. Здравей,

    препоръча ми да ти пиша petarik от форума за моя проблем. Моля да ме извиниш, но за по-лесно ще ти копирам това което обсъдих с него, а именно:

    Здравей, 

    от коментарите ти във форума предполагам че се занимаваш с ремонти на тези коли. Скоро имах проблем с моята, угасно в движение при 140 км/ч на магистралата. В сервиза на порше диагностицираха стружки в горивната система и препоръчаха цялостната й подмяна - 20000лв. ремонт. Е, естествено че не го направих. Смених на друго място помпата за високо налягане с нова на bosh оригинал, шесте дюзи - втора ръка ( били с добри показатели, в това не мога да съм сигурен естествено ) и горивния филтър. Също са правили промивка на рейли и тръбите от помпата до тях. Всичко беше ок, до вчера, когато на топъл двигател започна да върти като че точната дума е затрудняващо се, като че след всяко следващо завъртане ще спре без да запали. Едосега това не се е случило. Четох във форума коментари, които ме насочват че проблема е именно в дюзите. Би ли се ангажирал да дадеш съвет и ако наистина се занимаваш с това, да ти я докарам в  удобно време. 

    Според него са дюзите. Има и продължение обаче:

    Здравей отново

    спрях да пиша, защото на следващия ден след трудното въртене реших да я покарам още малко... и... появи се и белия задушлив пушек отзад, в задръстване в София. Около мен се откри доста пространство, всички явно мислеха че горя. От трудното въртене на стартера при загряла кола обаче нямаше и следа. Криво ляво, пушейки ( пушенето всъщност понамаля и като спрях пред гаража нямаше и следа от дим, но смърдеше, както никога досега) я прибрах в гаража. Всичко ок, бях решил да се уговарям с теб да идвам, но на сутринта се бях разбрал се един приятел да я закачим на компютър да видим има ли грешка, еми колата вече не палеше! Труп! На контакт, единственото което показа е DPF 100% запълнен или нещо такова и няма чистене на тази грешка. Моля те за съвет, знам че така отстрани е почти невъзможно, но мислиш ли твърдо че са дюзи, между другото ми изпада доста добра оферта за комплект чисто нови. И ако е така знаеш ли място в София където да ми ги сменят, много ми се щеше при теб да стане тая работа, но репатрак до Разлог мисля е малко излишно. Много съм ти благодарен за всичко до момента и ти благодаря за търпението.

    И на това отговора му е този:

    Дюзите са затлачили и ДПФ-а. Пиши на Vladi_di от форума. Той работи много внимателно и чисто и е сменил най-много дюзи в България сигурно. След мен разбира се :)

    И ето ме пиша ти, мога да придвижа умрялата ми кола в София без проблем. Ще съм благодарен на всякакво съдействие

  2. Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI

    Ами те и буталцата са на толкова, и коляновото валче, та като се разтрака един обтегач дайте да правим ОР! Въпрос на елементарна техническа грамотност е да разбираш, че износването на различни по конструкция и функция елементи не е еднакво. Та дори и двата горни обтегача са с разлика в конструкцията, което води до разлики в пораженията им. Няма да споря кой какво е виждал, защото чисто темпорално разликите са големички. Те някои са виждали и НЛО, но още няма застрахова срещу среща с такова чудо. Смяната без нужда на части, само с оправданието, че сме виждали какво ли не, ми се чини меко казано неморално.
  3. Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI

    Пак се раздухва някаква истерия по отношение не глупавите обтегачи. Явно разни интереси се намесват грубо и директно, та се поде тази песен за напълно задължителната смяна на цялата система. Ще ми се да ви уверя, че това не отговаря на истината. Нямам за цел да се рекламирам, или да ви убеждавам, а само да предам малко опит, който да ползвате, както намерите за добре. До сега през ръцете ми са минали поне 80 комплекта от тези обтегачи, и едва на два двигателя операцията не даде пълен успех. Веригите при тези двигатели, за разлика от някои други от марката не са толкова локумени. Конструктивно е заложен достатъчен толеранс за реглаж, така че да се получи добра центровка. Дори двигатели, които тракат дори по време на движение се отрегулират без особен проблем. Та с две думи - не е нужно да правите основен ремонт заради една дефектирала простичка част. Дано да съм спасил от одиране на живо накой от вас. Поздрави!
  4. шум при връщане на газта

    Сменете гарнитурата на изпускателния колектор.
  5. Е, това е възможен сценарий, но ако ползваш изпитана добавка, и спазваш указанията.... Друг е въпросът, ако двигателчето се крепи само на химия, и като го промиеш не остава нищо.
  6. Смяна на задни дискове

    Не, просто трябва да четеш преди да се правиш на професор, а и да поназнайваш...
  7. Ефектът от трансформаторното масло може да е поразително окончателен за моторчето.... Има добавки за чистене на маслената система.
  8. Смяна на задни дискове

    Сваляш гуми, апарати, накладки, супорти, лагери, и АБС рингове... После по обратен ред сглобяваш, регулираш лагерите, и готово.
  9. При смяна на накладки хидравличната система не се разхерметизира, и съответно обезвъздушаване не се случва. Омекването първоначално се дължи на напасването на повърхностите на дисковете и накладките една към друга, и обирането на по-рехавия горен слой на накладките.
  10. Пикаещи Пиезо Дюзи ???

    Не.
  11. Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9

    Ми някое буталце е сдало багажа сигурно...
  12. Аз ли се изразих криво, или ме криво разбрахте....Или Недко иска да ме обиди. :hilezh:
  13. Пикаещи Пиезо Дюзи ???

    Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите.
  14. С това окачване ставаме за смях на калинките вече. То мине - не мине някой друг месец, и цъфне тема: "Какво да взема?". И се почва старата песен на нов глас.... Най-краткият и точен отговор е -ново и качествено. Като уговорката е, че под качествено не се разбира непременно скъпото. Ако имате два, или повече разбити елемента, без да броим външните накрайници, сменете пълния комплект. С качествено и изпитано. Смяната "на парче" ви прави близки приятели с монтьорите, и като краен резултат по-бедни, и по-недоволни. Втората употреба на "нов внос от Англия, на малко километри" е игра на тото. В повечето случаи след 2-3000 км по нашите пътища са за боклука. Съвсем логично е, ако се замислите.Та по отношение на това окачване има натрупан толкова много опит вече, че ако имате доверие на механика си, просто му се доверете.
  15. Адаптация на дюзи

    Така са, какво се стряскаш толкова?