kpematop Публикувано 19 Март 2017 Доклад Share Публикувано 19 Март 2017 Иди при Люсо в Смолян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Ще пробвам и там. Ако няма вече резултат ще се ориентирам към София . Че вече ми писна да си карам така колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 След обстоен оглед се намери един разбит носач. Но явно има и друг но не може да се намери кой е . Търсенето продължава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 (Редактирано) На подемник ли я гледате? Редактирано 22 Март 2017 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Гледаме я на канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Е нали бяха сменени или не са наведнъж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Преди 2 часа, Dimitar P. написа: Гледаме я на канал. Викам да не я гледате на подемник, че като висне всичко и няма разбиране къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Преди 6 часа, Dimitar P. написа: След обстоен оглед се намери един разбит носач. Но явно има и друг но не може да се намери кой е . Търсенето продължава. Кой носач? И как го разбрахте? Сваляхте ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Преди 20 часа, Dan4ote написа: Е нали бяха сменени или не са наведнъж? Всички са сменени в интервал от 3-4 хиляди км. На канал е пробвахме. С две трупчета на гумата отпред и отзад. Така се усети, че мърда десен долен носач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Днес го излекувахме досадното тропане. Оказа се, че гайката на стержена на амортесьора горе в тампона не беше добре затегната, съвсем малко колкото леко да мърда и да тропа. Даже беше леко повредило резбата, но не фатално. Сега е пълна тишина отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
runnerr Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 И аз имам същия проблем. Всичко е здраво, но хлопа. Имам и познати със същия проблем. Колегата ако е установил проблема нека да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Все още търся проблема. Ти всичко ли си сменил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
runnerr Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Не. Не се намира някой, който да ми каже кое точно да сменя за да се оправи. В сервиза, в който ходя ми казаха, че и преди са имали подобни случаи, сменяли са буквално всичко и резултат нямало. Общо взето ме отказаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Защото, за да спре да тропа трябва да смениш 8 носача, амортесьори, ударните тампони на амортесьорите, рейката, и трита тампона на двигателя...Знаеш ли колко струва всичко това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
runnerr Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Знам. Но никой не ми гарантира, че ще спре. А познавам хора, които са ги сменяли и резултат няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Рейката смени ли я? Масово рециклиране на рейката се ползва стария прът, само ти натягат червяка с 18-ката. Аз имах 4Ф фейска и тропаше от рейката, купих втора ръка от малко карана кола и спря да хлопа тя. Мисля, че тампоните ми бяха скъсани и мотора подскачаше и той лопаше отпред, но ми откраднаха колата, докато разнищвах това тропане/хлопане. При тебе с навит волан тропа ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
runnerr Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Честно казано не съм забелязал. Интересното е, че има моменти, в които почти не се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korekt_car Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 Здравейте, Аз имах подобен проблем на тракане. Карам А6 С6 2005 3,0 тди със спортно окачване. Тракането бе при спускане по неравност или преминаване през легнал полицай се чуваше тракане ( наподобяващо на разбити спирачни апарати ) но интересното е, че тракането се получава предимно при натисната спирачка което изключва апаратите. Ходил съм на три или повече сервизи и никой нищо не намираше за разбито но на няколко от местата изказаха предположение за предни амортисьори, при което направих тест на амортисьорите на сденд диаграмата показваше много добра работа на амортисьора. И така тракането си продължи около година и малко или около 40-45 хил. км. С ходене по сервизи и нищо не открито за проблема. Но след тази зима когато вече амортисьорите бяха и омаслени, след подмяната им всичко си е ОК Предполагам че първо се е получил накакъв минимален луфт в стержина или клапана който е знак за тръгнали амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladimir_Papazov Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Същото хлопане го има и при мен. Сменени са в рамките на 10к километра: амортисьори, всички носачи отпред, рейка, тампони магаре, дискове, накладки. Цената на колата я платих още веднъж в ремонти за една година и продължава да хлопа. Тампоните на мотора са здрави и само там не сме пипали. Рециклирахме ск. кутия, там също са здрави тампоните. За мен проблема е в магарето, вижда се, че има луфт. Не знам дали е нормално но като натисна магарето при тампона с лост, има доста свободен ход. Започвам да се предавам вече, много ми харесва колата но с това хлопане, се замислям за продажба. Иска ми се да се оправи това, но вече не знам как и къде, след куп пари и нерви, все да си тропа не мога да я изтърпя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 (Редактирано) Аз бих пробвал някакво пърче гума под тея тампани да уплътни.За някой от ВАГ групата има такъв кит за задните тампони на магарето.Тоя кит се състои от нов болт и някъква шайба. Редактирано 19 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване