prokopoff Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Къде е най удачно да се подвърже водата към изпарителя. Последователно на охладителя на маслото или с разклонители на маркучите захранващи парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 На 6-цилиндровите двигатели съм забелязал, че по-късно започва да върти антифриза през охладителя. Под по-късно имам предвид като отвори термостата, та според мен по-добрия вариант е да се свърже при маркучите за радиаторчето на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 14 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 На 2.7та ми охладителя е на големия кръг. Но на асна е доста по различно изпълнено цялото охлаждане. След 5 10 мин работа охладителя е вече топъл. Затова искам да събера мнения от колеги с този мотор и газови инсталации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 С тройници успоредно на маркучите за парното става най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Само като идея, някой пробвал ли е с тройници паралелно на масления охладител? Чисто физически мисля ще е много по-лесно като изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 15 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 С тройници на маркучите на парното е ок, но. Винаги има Но. Маркучите стават по 1.5м и температурата на водата при редуктора се понижава заради разстоянието. Най вероятно що експериментирам да го вържа последователно на охладителя, ако не е ок ще преработвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Каква температура на редуктора гониш? Какъв е редуктора? Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 15 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Още нищо не гоня, редуктора е томасето ат13. Тези дни ще разберем дали ще ми се получат нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 С този изпарител едва ли да имаш голям успех където и да вържеш водата. Повечето Томасетовци се характеризират с недобър топлообмен, склонност към самоволия в поддържането на налягането и куп дребни недостатъци които, поне според мен, го правят ненадежден. Преди време махнахме едно такова Томасето от ASN в А4-ка и го заместихме с КМЕ GOLD, като веднага се почувства осезаема разлика във поведението на автомобила. Ако искаш да не са дълги маркучите, можеш да го позиционираш до акумулатора, говоря за КМЕ-то. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 На 15.01.2018 г. at 13:29, Vankata_84 написа: Само като идея, някой пробвал ли е с тройници паралелно на масления охладител? Чисто физически мисля ще е много по-лесно като изпълнение. И на двете ми коли изпарителите съм ги вързал за маслените охладители последователно без тройници. работат чудесно. на старото ауди (2.3 NG) пак го бях вързал последователно но след парното. без тройници и пак работеше без проблем и без вмешателство в маркучите на парното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 На 14.01.2018 г. at 20:49, vladi написа: На 6-цилиндровите двигатели съм забелязал, че по-късно започва да върти антифриза през охладителя. Под по-късно имам предвид като отвори термостата това не е възможно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Що така мислиш? Наблюдавал ли си въпросните двигатели? Щом си толкова категоричен-обясни защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Ами защото охладителя трябва да е след термостата и да е на дебелите маркучи към радиатора за да работи след като отвори термостата. До сега не съм виждал такъв вариант. Всички маслени охладители които съм вииждал са с тънки маркучи 16 и са на малкия кръг. Т.е. щом запали колата започва да циркулира антифриз и през парното и през охладителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Извинявай, ама по-тъп отговор не бях получавал. Диаметъра на маркучите няма нищо общо с това на кой кръг е вързан охладителя. На 6 цилиндровите двигатели 2.6, 2.7 и 2.8 охладителя е с диаметър 16 мм и е вързан към големия кръг, както по-горе вече писа колегата prokopoff . И охладителя се загрява след като отвори термостата. Това, че ти не си виждал такъв мотор не значи че е невъзможно това изпълнение. П.п. Извинявам се за отклонението от темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 20 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 След няколко часа ще е налице отговора на въпроса, дали и при asn охладитиля е на малкия кръг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Аз във вторник ще правя такъв ASN, мислех да замеря кои маркучи загряват първо и да пиша, но ще ме изпревариш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 На малкия е Монтирай го на м. охладител и ще е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 20 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Не е на малкия, при около 70гр по таблото редуктора нямаше и наченки от загряване. Не ми се чакаше повече и възстанових охладителя и пуснах 2 маркуча по около метър и половина и всичко е ок. Като довърша останалата част от газовата ще видим как ще се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 А от къде захрани редуктора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Влади беше писал по горе, че изпарителите на шестаците се подгряват чрез тройници от парното. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Аз днес човърках по един ASN и реших да замеря с термометъра какво се случва Та при 90 градуса според vcds охладителя започва да се загрява доста бързо. Преди това термометъра показваше 30 градуса, според мен маслото загрява охладителя до тази температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Не е само ASN-на, и АСК-то също не топли изпарителя от масления охладител. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Другите шестаци са ясни, и на мен ми беше чудно дали и на този е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Имам един приятел с пасат В5 2.8 30v и не мога да стигна до охладителя да вида и на него дали ще затопли заедно с парното или след като отвори термостата. Дойде си с газова (LandiRenzo) но и на него редуктора, който е чак под фара, е вързан с тройници от парното и дълги маркучи по метър и половина. Явно има такива които не греят веднага, а мен не ми се верваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване