Jump to content

Пали и след 5 мин. гасне


T_T

Recommended Posts

Здравейте колеги и за много години.Имам проблем с колата(А4 Б6 1.9 TDI 101 к.с. 2005 г.).Качвам се в колата и паля.Запалва почти веднага,никакъв проблем.След като поработи около 5 мин.почва да тресе и после гасне.След гасненето много трудно пали,но все пак пали.Ако не я държа на високи обороти(1200-1400) за няколко минути да загрее гасне пак.Това е всеки ден,когато е студена.Когато е топла няма проблем с паленето и не гасне.Не съм я качвал на диагностика,но ако някой е имал подобен проблем да даде съвет.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За диагностика не трябва да е качваш някъде . Прави се и на земята .Прочети коментара на Нико и като се върнеш донеси  резултата от диагностиката .

Редактирано от S lain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Драмата продължава,закачих я на диагностика и показа само грешка в температурния датчик на главата.Смених го с нов,смених и горивния филтър ,но проблема остана.Като е студена гасне след 5 мин.,като загрее все едно нищо и няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, то май нямаше друг. Да не би новият датчик да е дефектен? Провери ли го с вагком дали показва еднакви и реални стойности в engine & instruments. Ако показва правилно, може да имаш проблем с едното от трите релета под компютъра, което отговаря за включването на перката. Има и един модул върху перката, който също може да прави някакъв проблем и затова да ти се пуска перката. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С диагностиката се преглеждат температурите на антифриз(G62) табло(инструментс) температура гориво(до колкото знам и тя е важна за центровката при 1.9) температура антифриз през климатик. 

Всичко това се прави за да се търси защо работи перката на климатика, което подсказва, че компютъра получава сигнал, че колата е топла и не пуска нафта, за това и гасне докато загрее.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Passi написа:

Цитиране на предходно мнение!

Имах проблем с включване на перката още на контакт и след като смених температурния датчик, който се намира отзад на двигателя перката спря да се включва...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...