T_T Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 Здравейте колеги и за много години.Имам проблем с колата(А4 Б6 1.9 TDI 101 к.с. 2005 г.).Качвам се в колата и паля.Запалва почти веднага,никакъв проблем.След като поработи около 5 мин.почва да тресе и после гасне.След гасненето много трудно пали,но все пак пали.Ако не я държа на високи обороти(1200-1400) за няколко минути да загрее гасне пак.Това е всеки ден,когато е студена.Когато е топла няма проблем с паленето и не гасне.Не съм я качвал на диагностика,но ако някой е имал подобен проблем да даде съвет.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 Е, като я "качиш на диагностика", ела пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 (Редактирано) За диагностика не трябва да е качваш някъде . Прави се и на земята .Прочети коментара на Нико и като се върнеш донеси резултата от диагностиката . Редактирано 6 Януари 2019 от S lain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 7 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2019 Още преди диагностиката да си смениш горивния филтър. 20 лв. Е и можеш сам да извършиш смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_T Публикувано 17 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Драмата продължава,закачих я на диагностика и показа само грешка в температурния датчик на главата.Смених го с нов,смених и горивния филтър ,но проблема остана.Като е студена гасне след 5 мин.,като загрее все едно нищо и няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_T Публикувано 17 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Забравих да допълня,че когато дам на контакт перката на компресора се включва при изключен климатроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Май не си сменил правилния датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_T Публикувано 17 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 (Редактирано) Преди 9 часа, ads написа: Цитиране на предходно мнение! И кой може да е според теб? Редактирано 17 Януари 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Сори, то май нямаше друг. Да не би новият датчик да е дефектен? Провери ли го с вагком дали показва еднакви и реални стойности в engine & instruments. Ако показва правилно, може да имаш проблем с едното от трите релета под компютъра, което отговаря за включването на перката. Има и един модул върху перката, който също може да прави някакъв проблем и затова да ти се пуска перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 (Редактирано) С диагностиката се преглеждат температурите на антифриз(G62) табло(инструментс) температура гориво(до колкото знам и тя е важна за центровката при 1.9) температура антифриз през климатик. Всичко това се прави за да се търси защо работи перката на климатика, което подсказва, че компютъра получава сигнал, че колата е топла и не пуска нафта, за това и гасне докато загрее. Редактирано 17 Януари 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Датчика за перката е на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 (Редактирано) Преди 7 часа, Passi написа: Цитиране на предходно мнение! Имах проблем с включване на перката още на контакт и след като смених температурния датчик, който се намира отзад на двигателя перката спря да се включва... Редактирано 17 Януари 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Това на радиатора би трябвало да е термошалтер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване