stangata Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 здравейте имах често срещаният проблем с обтегачът на веригата на разпределителните валове на ауди а4 1.8 адр 99 г с електронният обтегач който за мен е на непосилната цена от около 1000 лв и така след много консултациий монтирах старият модел обтегач който е за автомобили до 97 година и засега чудото стана колата работи нормално както преди това , единственото което не съм направил е да я закача с ваг ком защото нямам програма да видя дали няма грешка някъде но и това ще стане тея дни надявам се да няма защото съм закачил към буксата клапанчето от старият за да го отчита че го има и така за тези който имат проблем и са съ скъпият обтегач да не дават луди пари , защото се убедих че тоя обтегач има само един електромагнитен клапан в повече и е оскъпен до безобразие поредната политика на ауди не виждам реално нещо скъпо в него , така за този механичния ми обявиха сена от 260 лв на шваг и с хиляди отстъпки го взех на 190 лв , веригата е феби 38 лв с отстъпка това е от мен дано всичко си е нормално единственото което ме плаши е да не вдигне разходът но ще се види по натам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 А колко лева ти взеха за монтаж демонтаж, въобще целия труд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 На мен ми взеха 150 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 ами човека ми е приятел и ми взе символична сума 60 лв иначе върви 100-120 лв , но според мене 150 е ми се вижда много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 (Редактирано) Моята също е 99 и започва да трака след като мине 80 градуса и се чува,когато е на празен ход,а като се подаде газ и спира да трака и ми казаха тук в Свищов,че и моят е електронния,та сега мисля какви последствия би имало,ако карам така и евентуално за смяна на стария вместо да давам толкова пари за електронния.Сложих някаква добавка за почистване на хидравличните обтегачи и,докато я сложих спря да трака,но след 250км трябваше да се смени маслото и сега е същата история,а майстора ми каза да покарам така и да сменим маслото с по-гъсто,но незнам дали ще се оправи или трябва да се сменя? Редактирано 19 Юли 2011 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 няма смисъл да си даваш парите за масла и добавки според мене най-добре смени си го с по старият , последствията са прескачане на веригата и удар на клапан и бутало въпреки че трудно става се случва , сега знам един случай за ауди а8 4.0 тди там също имало обтегач като този нашият човека си карал здраво 200-250 спрял замалко да зареди на бензиностанцията пали колата удря и прави двигателя на салата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 ...започва да трака след като мине 80 градуса и се чува,когато е на празен ход,а като се подаде газ и спира да трака и ми казаха тук в Свищов,че и моят е електронния,та сега мисля какви последствия би имало,...Е това не го бях чувал, като причина за тракане на повдигачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Ами не съм много наясно,но тогава се появява това чукане/тракане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Ами не съм много наясно,но тогава се появява това чукане/тракане. Трака самата верига, защото загрялото масло е малко по-рядко и смотания обтегач не успява да я държи опъната.. като дадеш малко газ се вдига налягането на маслото, от по-високите обороти веригата се кротва малко и не трака толкова силно... мисли за смяна докато е време, че ще ти се отпечата някой клапан по буталото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Трака самата верига, защото загрялото масло е малко по-рядко и смотания обтегач не успява да я държи опъната.....Все си мисля, че тракането от повдигачите е различно от тракането на веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 естествено че повдигачите тракат по друг начин то се усеща кога трака верига и кога повдигач , преди да сменя обетегача и аз смених масло и резултат никакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siko2 Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Здравейте колеги! Искам да потвърдя думите на колегата stangata, че с обикновеният обтегач всичко е ОК. Благодаря му и за отделеното време по телефона.Колата работи прекрасно за момента ( около 400км съм врътнал)няма тракане, върви добре и гори нормално! Който има проблеми просто да слага обикновеният и да не им пълни гушите на онези от Порше!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanIcho Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Привет и от мен.Да споделя малко опит. Имах същия проблем като вашия(два пъти). Цената на оптегача тук е прекалено висока , но има алтернатива от Ebay. Цената на най-евтината оферта е пак около 200лв. Оптегача от Китай е щампован и изглежда прилично.Чаках го 5 дни , дойде ми до входната врата и не минавах през митница. Не съм много в час , но че препредам думи на хора в които вярвам че разбират какво правят.А те са че слагането на механичен оптегат(предполагам от турбо) води до намаляване на мощност и увеличаване на разход. Аз лично след смяната на отгеча мога да кажа, че след 3000 оборота динамиката на мотора е доста по добра. Пък вече всеки си знае за себе си.Аз лично не се смятам за по умен от немеца. Успех на всички на които им предстои това начинание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siko2 Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Не съм много в час , но че препредам думи на хора в които вярвам че разбират какво правят.А те са че слагането на механичен оптегат(предполагам от турбо) води до намаляване на мощност и увеличаване на разход.Колега аз съм живият пример в момента, че това нещо не е така! И мене ме бяха филмирали с тези неща, но няма нищо подобно! Иначе за Ebay и аз бях готов, но човека който ми го монтира ми каза, че няколко месеца преди мен са слагали такъв китаец и е изкарал 1 месец и затова се отказах! Ти от колко време си с него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 2 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 съгласен съм че ако човек може да си позволи оригиналният в електрониката е по добре но на цена на колата 3000-4000 лв да дадеш 1000 лв за обтегач е меко казано глупаво според мен а че немеца е по-умен няма спор аз карам 30000 км с сменен дава грешка на ваг ком и само това нито усешам разлика в вървеж нито в раход на гориво според мен това е компромисен вариянт но е по добре от китаец определено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanIcho Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Колега аз съм живият пример в момента, че това нещо не е така! И мене ме бяха филмирали с тези неща, но няма нищо подобно! Иначе за Ebay и аз бях готов, но човека който ми го монтира ми каза, че няколко месеца преди мен са слагали такъв китаец и е изкарал 1 месец и затова се отказах! Ти от колко време си с него?Не съм подходящ пример колега, защото с първия изкарах едва 10000км. Причината не бе частта обаче , а "специалист" който като ми оправял нещо си по газовата забравил да ми закачи буксата на оптегача. Това води до забиването му в определена точка(без особен шум) и след време почва на троши и да изпуска маслото.Като чух ромолене на празен ход вече си знаех от къде е. Мой познат е на 15000км без никакви проблеми. Първия оттегач го взех от щатите и изглеждаше далеч по-голямо менте. Втория от Китай. За филмирането....може и да си прав , всички сме на сцена. Човека който ми прави колата ми искаше 100лв без значение дали е елекронен или механичен отегача.Аз първия път намерих алтернатива във Варна на цена от 460 мисля и не вярвам да е бил по-сносен.Бих дал съвет на тези на които оптегача им е наред да си сменят веригата,защото като отпусне веригата почва да чуми оптегача. Една подмяна ще им излезе макс 200лв(30-40 верига, 40-50 гарнитура и гумички и 100 труд) и ще си спестят много главоболия. В момента съм минал около 3000км и само времето ще покаже дали съм бил прав. Редактирано 2 Юли 2013 от IvanIcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване