Jump to content

В7 2.0 TDI 170 hp - мигаща лампа на подгрева


Proff

Recommended Posts

Колеги, днес докато карах ми направи впечатление, че нещо "кика" от турбото се получава при 2-2100 об/мин, което не е нормално и едно като предърпване! На 5та я настъпах до пода от 1700 об/мин и... започна да мига лампата за подгрева. :steinigung: Изгасих, запалих и всичко си беше ок. После покарах още около 20 км без проблеми. Може би за момент нещо ми се стори, че пак не е наред, но... няма лампа и си дърпаше доволоно!

Имал ли е някой подобен проблем? Утре ще я закарам на тестер, но все пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезнала е в авариен режим.Закачете я на вага и ще покаже грешката,но на първо четене е нещо по турбо пътищата.Твоята турбина с ел.управление ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BRD - ел.управление на турбото! Четох из английските форуми - три четири причини. ЕГР, N75, датчик за налягането на изгорелите газове, дебитомер или грешка от колана на шофьорската седалка. Може и турбото да е тръгнало... или за чистене, но пък после си вървеше добре. Надявам се да е нещо по-тънко на цена!:) Утре сутрин ще мина през "Автотрейд" да я закачат и дано да си покаже... Като я купувах преди 3 месеца имаше грешка - датчик на оборотите? От тогава 4к км без проблем...

Редактирано от Proff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това датчик на оборотите, ако имаш предвид дросел клапа, тя струва за 140 коня двигателя към 600лв. Без отстъпки това. На ВДО-Сименс. Ако има грешка при нея, светва чека на двигателя, не подгревните свещи. Само като информация, че явно не е то нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, грешката е p0299 - "turbo underboost"! Има доста изписано из нета за тази грешка, за този двигател - BRD. Много чест проблем. Пише, че с 90% вероятност е "актуатор" на турбото, евентуално EGR или N75. 10% за пропуски на въздух (през тръби или интеркулер). От Автотрейд и ПоршеБГ ме посъветваха да карам така (нямало да ме остави на път) и ако зачести да търсим причина, защото по това, което обяснявам може и аз да съм го причинил. Из форумите пише още, че е добре да се покара за почистване на DPF-то, че като се позадръстило малко и пречело на газовете да развъртат добре турбината, т.е. "underboost"... То с тази зима и каране на 5км с до 2000 об/мин и подгряване по 5-10мин на място. :steinigung:

Ако се промени статусът на проблема ще пиша за мерки и стъпки, които правя. Може да са полезни някому!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да използвам същата тема.

По време на студовете. В движение сигнализацията “реотанче за подгрев” ми светваше. Спирам, отново запалвам, няма проблем до следващите 5-6км. След вторият път светна "Чек енджине". Докато се прибирах, изчезна светлината "чек енджине", без да докосвам нищо. Колата в гаража и заминах на работа.

Днес сина е закарал колата в сервиза. Излязла е следната грешка:

Р256300 - Turbocharger Bost Control Position Sensor Ci....Range / Performance

Техниците са казали, че е грешка, от студа.Нищо особено.

Вашето мнение? Какъв може да бъде проблема?

Колата е:

Brand: Seat

Model range: EXEO

Model: Exeo 2.0 TDI 143hp (105 kW)

Year of production: 2011

Engine: CAGA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо има неточно изписано от теб за грешката!!

Не може грешка за турбото да е от студеното време,нещо те "бъзикат" "техниците"!!! :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Р256300 - Turbocharger Bost Control Position Sensor Ci....Range / Performance

Това не е правилното наименование на грешката

Виж как е, особено кода отпред, това 300 май не трябва да е там. След това пейстни в гугъл и чети ;)

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal

P2563 - 000 - - -

нещо такова трябва да изгелжда грешката ;) виж твоята точнно каква е!

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не са имали принтер, сина ми е направи снимка:

Нещо много съм смалил оназе снимка.

Стана ми интересно от Вашите постове.

post-42858-0-72333100-1329833307_thumb.j

post-42858-0-43097900-1329833771_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало направете диагностика с VagCom, а не с тази програма, която ако не се лъжа е универсална за всички автомобили. Там е много сложно с кодовете. Вероятно не са успяли да я намерят и затова се е "получила от студа"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирмен сервиз на Сеат и да нямат VagCom!

Аз хубаво исках да отида в АУДИ...

Те грешката вече са я изтрили. Ако се появи отново, в сервиза на АУДИ съм. Аз Леона там му правих гаранционните сервизи, бях доволен.

Единствената забележка към тях ми беше, че ми е изчезнала куката за дърпане на автомобила. Кога, незнам. През тези две години. Не съм им казал.

Но бяха коректни, особено приемчика, едно младо момче.

Помежду другото, намерих за грешката, ако е Р2563, както каза Bobu:

009571/P2563 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

Possible Symptoms

MIL on

Possible Causes

G581 Faulty

Wiring and/or connections faulty

ECM faulty

Possible Solutions

Check fuses

Check wiring and connections

Ohm test G581, see factory repair manual

Category: Fault Codes

Редактирано от kiril_bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден че е тя. Има доста, които са сходни. Може да е, може и да не е тя. Трябва ни пълното наименование, най-добре прочетена през ваг ком. И не е нужно да ходиш в фирмен сервиз на Сеат, намери някой който има Вагком, да ти я разчете. Ако кажеш в кой град си, може да има хубав сервиз и да ти кажат тук във форума, къде да идеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам караш колега Сеат Ексео 2011 година 2.0 TDI комън рейл 143 к.с. :gruebel: При това положение колата не е ли още в гаранция? От кой град си в България? Ако не си доволен от фирмения сервиз на Сеат в твоя град, може да пробваш в друг най-близък, може там да са малко по компетентни, все пак ако колата е в гаранция такива измъквания от рода на от студа е са меко казано смешни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колата е Сеат Ексео 2011 година 2.0 TDI комън рейл 143 к.с. Вече навъртяни 6.000км.

От Бургас съм.

Преди година, Сеат и Ауди имаха общ офис, общ гаранционен сервиз.

Сега са разделени. Ауди си останаха в стария офис и сервиз, а Сеат се изнесе в Комлука.

Сеат са изтрили грешката. Ако сега се закачи на VagCom ще се види ли отново същата грешка или само ако е повторена??

След тази случка, няма индикация за проблем. Двигателя "пее", всичко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало направете диагностика с VagCom, а не с тази програма, която ако не се лъжа е универсална за всички автомобили. Там е много сложно с кодовете. Вероятно не са успяли да я намерят и затова се е "получила от студа"

Извинявай, но явно не си виждал професионален тестер. Това си е баш оригинален тестер и се казва VAS 5052. Има и по нови модели, но да кажеш, че това е универсална програма си е направо смешно, а и струва една шапка пари.

VAS5052.jpg

Да, колата е Сеат Ексео 2011 година 2.0 TDI комън рейл 143 к.с. Вече навъртяни 6.000км.

От Бургас съм.

Преди година, Сеат и Ауди имаха общ офис, общ гаранционен сервиз.

Сега са разделени. Ауди си останаха в стария офис и сервиз, а Сеат се изнесе в Комлука.

Сеат са изтрили грешката. Ако сега се закачи на VagCom ще се види ли отново същата грешка или само ако е повторена??

След тази случка, няма индикация за проблем. Двигателя "пее", всичко е нормално.

Няма да се види, ако не е повторена.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден.

около 500км. са изминати, грешката не е повторена.

Благодаря Ви, колеги. Ако има развитие (повтаряне) на грешката, ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, но явно не си виждал професионален тестер.

Прав си от всякъде, не съм. :zustimm:

Съжалявам, че подведох колегата.

Но повече информация има за грешките от Ваг-ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Да повдигна темата и  моето BRD 170к.с. влиза в авариен режим със същата грешка Р0299. Колата умира няма тяга. Как решихте проблема? Не го прави често, но в месеца по 2 пъти.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Преди седмица ми го отстраниха :) Вакум клапан, управляващ клапите на смукателен колектор... В Porsche Varna,  естествено. Вече знаят всичко за тези коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само клапана - един малък, черен, горе, в предната част на двигателя, до щитовете на ангренажния ремък

Редактирано от Proff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...