Kissman Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Колеги,решил съм да мина на такова масло,някой който го такова нека да сподели как се държи това масло на ниски и високи температури макар че по спецификации го дават че е перфектно за всакакви пикови температури Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Обърни се към факира на маслата http://audibg.com/forum/index.php?showuser=3203 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Никак не те съветвам на мотора от профила ти да слагаш такова масло.Аз лично отдавна взимам такова за колеги. Марката е Kroon-OIl - холандско, но всъщност това е преопакован Мobil.Тези, които са с такова надявам се ще се отзоват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Никак не те съветвам на мотора от профила ти да слагаш такова масло.Аз лично отдавна взимам такова за колеги. Марката е Kroon-OIl - холандско, но всъщност това е преопакован Мobil.Тези, които са с такова надявам се ще се отзоват.Кокич сигурно така са го посъветвали колегата, като мярка да поограничи разхода на масло на този мотор.Аз мисля, че не е зле да му вземеш Kroon-Oil , вероятно ще има подобрение откъм разход на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Никак не те съветвам на мотора от профила ти да слагаш такова масло.Аз лично отдавна взимам такова за колеги. Марката е Kroon-OIl - холандско, но всъщност това е преопакован Мobil.Тези, които са с такова надявам се ще се отзоват.не разбрах защо не е подходящо за мен и с какво е по-добро това холандското което не пишеш с какъв вискозитет еКокич сигурно така са го посъветвали колегата, като мярка да поограничи разхода на масло на този мотор.Аз мисля, че не е зле да му вземеш Kroon-Oil , вероятно ще има подобрение откъм разход на масло.да,идеята е да поогранича харча и понеже не ми се иска (защо незнам ) да минавам на 10W40 идеята е че второто число 50 ще държи маслото при високите температури когато реално започва да го гори....според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Kroon-Oil-а за който ти говори колегата също е 5W50, та можеш и да го опиташ. Аз лично карам с Мобил 5W50 откак съм с тази кола....кажи речи вече 4-та година и съм много доволен....лесен студен старт, сравнително тих двигател при работна температура и издържа на жегите лятото. Разхода на маслото е не повече от 500 мл. на 10 000 километра, когато и го сменям де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Разбрах ти болката!Кроон се очаква някъде в началото на март защото в последната доставка не пристигна 5W-50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Сменяй колата колега. Доста шамани са се изказали за тоя мотор, но никой не е познал защо гори толкова масло. Според мен няма да спре да го гори особено. Просто не е до вискозитет работата при тоя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Аз искам да попитам корифея на маслата некое друго въпросче Влади какъв ще е ефекта ако заменя досегашното масло MOTUL 5W-40 X-cess 8100 с MOTUL 15W-50 300V Competition или MOTUL 20W-60 300V Le Mans ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Ще ти спре турбината направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Това на дали ще стане Питам сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Ами всичкото е проектирано за друг вискозитет. Това масло ще създаде по-голямо налягане на лагерите и втулките, разбирай турбината в това число. АКо маслото има VAG 502.00 (или каквото там се изисква за твоя мотор) - вероятно няма да има грижи с твоя мотор, иначе остава само да се вкараш в метода "ПРОБА-ГРЕШКА" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Аз искам да попитам корифея на маслата некое друго въпросче Влади какъв ще е ефекта ако заменя досегашното масло MOTUL 5W-40 X-cess 8100 с MOTUL 15W-50 300V Competition или MOTUL 20W-60 300V Le Mans ?Карай си с MOTUL 5W-40 X-cess 8100 и не се занимавай с глупости. Тва не е няква драгаджийка която се изкарва само лятото на пистата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Мерси Влади Да, ама все ме гложди да видя как ще е с това масло. Знам, че сега е студено за този вискозитет, но ... знам ли ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Като те гложди - издири масло със VW спецификацията на твоя мотор и тогава слагай. Аз АБК-то го карах по едно време с 5W-50 на Мобил, доста добре звучеше мотора, но и малко по-бързо вдигаше температура, което не е добре. С Магнатек 5W-40 нещата заспаха - хем мазно звучеше, хем не вдигаше толкова бързо температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 От KROON 5W50 na Коко съм много доволен вече няколко години. И не само аз. Но за турбинирани бИгачки не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) Е точно за турбинираните бегачки е екстра като се напече охлюва...особено лятото в жегите ПС: На тоз Kroon oil каква му е цената...щото на Мобил-а е 110-120 лева 4 литровата туба....ако Kroon-а е всъщност Мобил под прикритие да не се набутвам Аз АБК-то го карах по едно време с 5W-50 на Мобил, доста добре звучеше мотора, но и малко по-бързо вдигаше температура, което не е добре. .....Нещо не можах да схвана....какво лошо има в по-бързото вдигане на температурата, стига да достига работната и да не я надвишава??? Освен ако не си имал предвид, че ти е държало по-висока работна температура.... Ако е първото, аз по-скоро го виждам като предимство, а не недостатък....въпреки, че при мен не съм наблюдавал такива ефекти /то печката и без тва бавно загравя/. Редактирано 16 Февруари 2012 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Сменяй колата колега. Доста шамани са се изказали за тоя мотор, но никой не е познал защо гори толкова масло. Според мен няма да спре да го гори особено. Просто не е до вискозитет работата при тоя мотор. лесно е да се каже....така ли решаваме проблемите-като бягаме от тях..аз не мисля така а и си харесвам колата..да не говорим че при тази "слава" на този двигател и многото вложени пари в нея едва ли ще е много удачно решение,иначе казано за тия пари за които я продам ще взема съвсем друг клас кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Влади какъв ще е ефекта ако заменя досегашното масло MOTUL 5W-40 X-cess 8100 с MOTUL 15W-50 300V Competition или MOTUL 20W-60 300V Le Mans ?За немодифицаран мотор е безмислено, за модифициран е абсолютно задължително.Ефектът при теб (ако си с К03) ще е повишен разход, по-тих мотор и евентуално по-висока температура на мотора.Като цяло 300V е по-добре за мотора (1.8Т) от всяко масло с каквато и да е ВАГ норма. Има в пъти повече противоизносни добавки..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) Много просто - загряването се дължи на по-висока фрикция, това означава повече триене,щото е по-гъсто и се повишава температурата на маслото. А и разходът на гориво се вдига при триене. Но щом маслото загрее повече от нормалното, следва леко падане на вискозитета. Вече не е 50, образно казано става 48. Редактирано 16 Февруари 2012 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 добре де,толкова ли е фатално за двигателя,по-точно за помпата ако досега години наред съм карал с 5W40 да мина на 5W50 ?? Да не говорим че много хора ме съветват да мина направо на полусинтетика 10W40.Интересното е че в справочника на Castrol ават за моя двигател като препоръчително даже и 10W60 което си е за тунинговани двигатели....http://www.olyslager-lubricants.nl/castrolde/Advice.aspx?Lang=Eng&type=Hu%2fTR1Fpb5I%3d Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) Колега, пробвай. Аз на твое място 10W-60 даже бих пробвал. Но се вслушай в мотора във високите обороти да не стане много шумен Редактирано 17 Февруари 2012 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Едно не ми стана ясно за минерално масло ли става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Едно не ми стана ясно за минерално масло ли става дума?нямам въобще и идея да ползвам някога минерално масло ....всичките цитирани досега масла са пълна синтетика или полусинтетика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 нямам въобще и идея да ползвам някога минерално масло ....всичките цитирани досега масла са пълна синтетика или полусинтетикааз бих карал с най-разпространеното за твоя двигател масло, оригинално разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване