За да ти доливат толкова масло,трябва да имаш теч.Иначе няма как да изтече.6hp26 кутия най често тече от буксата.Имах бмв е60 беше лейка отдолу.Течеше от буксата и картера,който е и филтър.Без 2 кила масло кутията бачкаше без проблеми.Като загуби 3.5 почна да изритва при газ и спиране на място.Смениха ми в джемини картера и буксата.Доляха 3 л масло.После си долях сам още 0.5 литра.Налива се когато температурата на маслото достигне 40 гр.В сервиза я измерваха с лазерен термометър от разстояние,пълна пародия.Аз си го измерих с инпа и долях липсващото.Дали се сменя маслото?
Аз лично на работещ втомат не бих го сменил.Просто няма смисъл да даеш 500 лв,като мислиш че кутията ще изкара още толкова км.В Автобавария казаха че не се сменя.От zf им били казали.Маслото е Shell 1375.4,достъпно само за дилърите.Това което се продава е ZF life guard 6.Вътре е въпросният Шел.50 лв литъра,срещал съм го по 35 в нета.Продават го и дилърите на различните марки под тяхно име.Това масло почва да гори чак при 200 гр.Има по евтини на дурги марки масла с тази спецификация,но не съм наливал от тях и нямам мнение там.