Jump to content

Timur_lenk

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Timur_lenk

  • Рожден ден 13.12.1976

Друго

  • Kaра
    Audi S8 5.2

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    СОфия
  • Интереси
    Охранителни системи,радиотехника,автомобили

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Timur_lenk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Timur_lenk

    Ремонт скорости

    Вършат работа но след това трябва да си провериш нивото на маслото сам.Долива се на 40 гр температура,но те я мерят с термометър от разстояние.Като измерваш през obd,кутията взима още 0.5 л.На брато като му правиха Хса бяха забравили да сипят масло в раздатката.Като ги питах за 2те добавки за торсен и стурако ме изгледаха все едно куче гледа луната.
  2. 1.Левия тампон на мотора 2.Като застенеш на отворен капак,дясната глава соленоида който командва тайминга на изхдящия вал има късо.Измерете съпротивлението на соленоида.Трябва да е от 5-8 Ома при 20 гр температура.Ако е в ред,кабела до управлениетона мотора. 3.Има пробив в изпускателната система близо до сондата след катализатора.
  3. И аз късах 2 пъти.Вече сънувам жила.
  4. Имаше по обявите S8 на газ,значи става.Колко ще е вече същото незнам.На тия бикове по 300-400 коня да им се слага газ!То за цената на уредбата си вземи някакъв малък кенф.Голямото го карай да си правиш кефа.
  5. Имах Е60 то така лютеше на студено,карай и не се занимавай!Ако IMA на инжекторите е добре,не пипай.Виж нивото на маслото дали се покачва.
  6. Мерешки дизел и бензин 100,наред е.
  7. Кажи после като има резултат,че е интересно
  8. Аз си доливам сам.Ходя в познат сервиз да ползвам крика само.ПОлседно като го проверявах на 40 гр масло си излизаше и го затворих.Явно няма загуби.
  9. Кви ли не кенефи съм карал,такъв нелеп проблем не бях имал.
  10. Късно видях поста,виждам че си се оправил вече.
  11. Да,отива до една кутийка и от там са 2.
  12. При мен срязаха халката на капака.Може да се стигне до жилото като се свали колелото маха се подкалника и се бърка с некви дълги клещи. При мен не можеше защото има допълнителен охладител и не можаха да бръкнат.Жилата са 3.Главното дърпа другите 2.Ти си скъсал едното. В Ауди искат 800 лв,режат капака с флекс и си купуваш нов капак.Жилата са 130 лв оригинални.
  13. За да ти доливат толкова масло,трябва да имаш теч.Иначе няма как да изтече.6hp26 кутия най често тече от буксата.Имах бмв е60 беше лейка отдолу.Течеше от буксата и картера,който е и филтър.Без 2 кила масло кутията бачкаше без проблеми.Като загуби 3.5 почна да изритва при газ и спиране на място.Смениха ми в джемини картера и буксата.Доляха 3 л масло.После си долях сам още 0.5 литра.Налива се когато температурата на маслото достигне 40 гр.В сервиза я измерваха с лазерен термометър от разстояние,пълна пародия.Аз си го измерих с инпа и долях липсващото.Дали се сменя маслото? Аз лично на работещ втомат не бих го сменил.Просто няма смисъл да даеш 500 лв,като мислиш че кутията ще изкара още толкова км.В Автобавария казаха че не се сменя.От zf им били казали.Маслото е Shell 1375.4,достъпно само за дилърите.Това което се продава е ZF life guard 6.Вътре е въпросният Шел.50 лв литъра,срещал съм го по 35 в нета.Продават го и дилърите на различните марки под тяхно име.Това масло почва да гори чак при 200 гр.Има по евтини на дурги марки масла с тази спецификация,но не съм наливал от тях и нямам мнение там.
  14. Timur_lenk

    audi S8 5.2 2008-2009

    Щом искаш керамика,отиваш в Ауди,ще ти сложат.
  15. Timur_lenk

    audi S8 5.2 2008-2009

    Не се нервирай бе човек.Колегата горе каза че през една локва и неставали.Питам го дали му се е случвало,че да черпя опит.Да минавам бавно през локвите.
×
×
  • Create New...