Jump to content

goranov73

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A7 3.0TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

goranov73's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На баща ми служебната кола беше А6 точно със 233 кс. Мисля, че беше 2008г и за 10г и навъртяха над 580 000 км без да има никакви проблеми купена нова от България. Караха я само с гориво на шел и се обслужваше на 15к. Не са сменяли нито дюзи нито вериги нито пък нещо е осакатявано само скоростите се счупиха на около 350 000 км и се оказа, че не са били обслучжвани никога по препоръка на ауди. Така, че тия ластици дето се разтягат са колкото да се излъже човек да му изкормят колата и някой да си прибере едни бързи парички без данък в гаражчето!
  2. Трошат се защото има нужда от почистване, профилактика или има друг проблем, който запушва дпф. Аз минах през този ад преди години и всички ме съветваха да го махам. Намерих си читав сервиз, където ми откриха и решиха проблема. Научиха ме какво да съобразявам и как да експлоатирам колата и вече почти 100к км нямам и помен от драма.
  3. Някой има ли пресни впечатления от този Ханкук, че го го гледам по тестовете с доста добри показатели, но отбелязват че бил много шумен.
  4. Здравей колега, Джемини са може би едни от най-добрите за стандартните автоматици и мой приятели са безкрайно доволни от тях, но не мисля, че правят DSG. Аз съм ползвал преди години за S-tronic услугите на Мишо и знам, че той е бог на DSG. В момента до колкото разбирам от прочетеното по групите добре си партнират със Дброс и често си е в Бг. Аз винаги бих го препоръчал с две ръце.
  5. Не знам защо във всяка поредна тема със светнал ДПФ, адблу или ЕГР винаги с енамира по един "Бизнесмен" който се занимава с осакатяване автомобилна периферия да дава препоръки за премахване? Как може да даваш грешни съвети само и само за да си събираш клиенти? Видимо, че хал хабер си нямаш от материята за да ти мине през акъла да изключиш ДПФ и той да си остане на колата. Това е място за взаимопомощ и споделяне на решения, а не за подлъгване на хората в името на лесните пари!
  6. Колега аз преди много години имах А3 и ме мъчеше същия проблем и с двата ключа. Батерията на единия който ползвам се изхаби и като я смених всичко заработи, после смених и на другия и и той заработи. Явно на А3 като се изхаби батерията спира да отключва но др функции си работят.
  7. Двама колеги това си купиха континентала след 4S и идвамата са със много добро впечатления. Единия кара S4 B9 другия Golf 7 и често ходи на ако има значение киограмите. Аз съм тотален фен на Мишлена, но след техните впечатлния може би ще пробвам и аз догодина. Ама знам ли :-)
  8. Аз имах този проблем след смяна на акумулатор преди години и от сервиза ми казаха да задържа бутоните във всички крайни положения за 4-5 сек зада се обучат и всичко заработи.
  9. Доколкото разбрах от познат те работят вече съвместно със Мишо и нещата се получават без компромисно, но ще струва едни сериозни пари защото и Д Брос и Мишо не ползват стари части и сменят всичко до последния болт. Ако колегата иска да "закърпи положеието" не е там мястото за това и ще остане разочарован.
  10. Аз им гледам редовно работата на Пит Стоп и като гледам те и накладки не сменят, основоно и само мотори правят. Господин клиента е искал да си играят със брави и чистачки, но и да не сменят части щото ще я продава. И аз да бях на тяхо място и аз нямаше да се захвана с подобна задача. А това, че пускаш оплакване тук за това, че някой ти е отказал да си губи времето за без пари е смешна и същевременно жалка история. Както е тръгнало скоро в тази мила родина ще се молим за това въобще да има кой да свърши работа и то за най-елементарните неща. Научете се да цените времето и труда на хората!
  11. goranov73

    Изключване на Adblue

    Адблуто влияе основно на емисиите на азотни оксиди, като ги разгражда до азот и вода. Във всяка европейска държава изключването на системата е криминално деяние и колата няма как да мине техническа инспекция. Тук UK дори има мбилни станции и спират колите за проверка на произволен принцип. Въпреки, че в Бг е съвсем нормално да се орязват всички системи и дори подобно осакатяване е бизнес за доста хора аз не бих направил подобно осакатяване. Имал няколко пъти драма с Адблуто и са ми го оправяли, просто трябва хора дето знаят какво правят вместо да се махат системи опазващи здравето и околната среда.
  12. Pilot Sport 4S за мен е най-балансираната гума до която съм се докосвал. Предполагам като излезе Pilot Sport 5S бих заложил на него.
  13. Имах предвид колега следното, 1-во, за да ти даде някой (особено голям сервиз със десетки възможности) срок 20-30 дни за доставка на нещо, което е пластмаса и явно е консуматив и най-вероятно е налично в ауди и може да го вземеш в същия ден. 2-ро, цена за същото да е х2 и то в толкова конкурентна среда в която всеки бизнес се бори със зъби и нокти да си запази настоящите клиенти. То той учтиво ти казва, че не желае да си негов клиент. Аз съм на мнение, че както ние като клиенти имаме правото да си избираме къде да отидем то така и хората отсреща имат правото да изберат дали ни искат за клиенти. Имал съм бизнес в България, бил съм и наемен работник, сега съм наемник в Англия и знам колко са капризни клиентите. Как имат претенция за всичко, ако може да мине да е без ДДС щото нямали фирма и не и трябвало. Винаги обичат да дойдат без уговорка и някой веднага в този миг да им обърне внимание. Някой да им реши всичките проблеми ако може за сумата която на тях им е ок. Как винаги търсят да платят за една услуга и да получат още 2 безплатно. Ти да си отговорен за това, че му е изгоряла подсветката на дисплея, след като си му ъпдейтнал Win-a. На мен лично ми писна и предпочетох да си спестя всичко това защото животът е твърде кратък. Точно това твърдение колега мен ме навежда на мсълта, че не ни споделяш реалнат картина. На мен никога не ми е било искано да си плащам ремонта предварително в никой сервиз, дори и за преварителна поръчка на части, а ти "подхвърляш" едни пари на хора с които работиш от години?! Бих те попитал ти с какво се занимаваш и ако не си служител може ли някъде да прочетем отзиви за твоя бизнес? Интересно ми е ти колко си отговорен към това което правиш и ако някой дойде и ти "подхвърли" едни пари ти как ще го приемеш? Като желан клиент или като такъв който предпочиташ да не ти влиза повече в офиса? Колега, дори в официален сервиз гаранция има само на частите които са ти сменени и техният монтаж и съм убеден, че във Ауди нямаше да поемат никакъв ангажимент в тази ситуация. Ще споделя и опит в тази посока. Преди две и повече години на мой колега с Q7 2016 3.0 TDI имаше тракане от мотора, в ауди мисля във Варна първо смениха нещо в главите за около 10к лв. След няколко хил.км пак започна да трака тогава му смениха вериги и куп неща покрай тях за още почти 10 к лв. След няколко дни мотора отново работеше като, че не са завити болтовете по него и му казаха. че има проблем с помпата или нещо подобно и трябва и тя да се смени и отново да се изважда и разглобява мотора и отново едни 5-6к лв защото имало фабрична акция и така се правело като след смяна на горните продължи да чука и трещи. Смяната на тази помпа каквато и да е тя реши проблема, но за дадените 20к лв преди това момчето пи една вода от скъпите. Аз от Дброс например винаги съм получавал ремонтна карта с касов бон, дори имах карта с точки които разменях за разни дребни неща като ароматизатори и теност за чистачки. Преди съм ходил в друг голям форумен сервиз и там също ми дадоха ремонтна карта и касов бон. Та това с плащането под масата според мен вече е отживелица в сервизите заставащи със името си. Колега аз бях лоялен с клиентите дори когато те не го заслужаваха, давах всичко от себе си за да угодя и на най-малкия каприз, работех 7 дни в седмицата сутрин от рано вечер до късно. Бях претруан от работа, а се опитвах и да дам добра цена съчетана отлична услуга. След 12г мъки фалирах със кредити и без да разбера кога одъртях. Ако сега с този си опит ще правя бизнес бих помислил малко повече за бизнеса и за това да има възможност той да се развива и печели вместо да карам на мускули за да ме хвалят колко съм коректен и евтин. За мен форума е място за споделяне на опит и човек да има възможност да прочете и сам да се ограмоти на база смляна и систематизирана информация. Подобни гръмки теми са реваншистки и служат за инструмент, а не за споделяне на впечатление.
  14. goranov73

    Ремонт на Full LED фар

    Имаше колега от форума мисля Оги, който с това се занимаваше, но понеже не влизам често не мога да се сетя за ника му.
  15. Колега "DrOxBoLi" Мишо съм го ползвал няколко пъти в последните години за различни неща и все е било трудно и със едно дебнене кога си е тук и кога е свободен. В Хърватия оправи на близък приятел колата след неуспешен опит със Порше, 3-4 при всевъзможни майстори в Бг и дадени над 15 к лв лв. Ъпдейтвал ми е карти и софтуери, сменял ми е рейката и мехатроника на старата кола. От него съм видял само добро отношение, коректност и търпение. Последно ходих при него преди година в гаража в Дружба и не ми взе пари за диагностиката. Другият споменат сервиз ползвах след като си закупих последната кола и от тях също получих отношение и нормални цени, те ми решиха проблем зради който други искаха да ми сменят части за над 10к лв и да ми махат ДПФ. Аз определено смятам, че за да те отсвири Мишо и да те отбият като клиент Дброс със тая цена и безумен срок, ти самия си нагазил лука и/или си подходил със лошо и сега се жалваш без да представяш реалната картина. В днешно време ако ще от щатите да поръчаш по DHL стоките идват за 15-20 дни, тая от ауди за 20-30 дни, и те са ти казали индиректно, че не искат да се занимават с теб. Аз също работя с клиенти и знам отлично как се държи човек когато е от другата страна макар и да не са българи.
×
×
  • Create New...