-
Мнения
92 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
BiH's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Еската си е с турбини и рита горе-долу като дизела. И пак това е много субективно мнение, дизела и 3-литровия бензин съм ги карал не повече от 20-30км всеки. Не съм имал проблеми със застраховката, изплатиха ми всичко, но Ауди скоро не знам дали ще си купя пак - вътре са почти еднакви, а не искам да ми напомня... Карам Октавия дизел 150к.с. сега. Нека не разваляме темата на колегата.
-
Има огромна разлика от шофиране на писта и шофиране по пътната мрежа. При нормално шофиране, недозавиване не може да се получи при никакви обстоятелства. Лошото е че си доста изолиран от обкръжаващата среда. С S7-цата при 160 се чувствах като в Кю-то със 100. Ако се забравиш и скочиш в остър завой с огромна скорост, нито задно, нито предно, нито осморно задвижване не може да те спаси. Както е споменал sky по-назад при бензиновия с компресор го няма този раз при рязко даване на газ - върви много, но дизела създава заблуждение за ускорение, което на мен ми допада доста повече. Та, в този ред на мисли, без каране няма да може да се избере между би-турбо дизела и компресорния бензин. П.П. Да не се разводнява темата, но за да отговоря на любопитството на 2-мата колеги по-горе, отнесе ме нещо като приливна вълна от река Врбас на път около Баня Лука в северна Босна.
-
V8 при А7 няма, само при S и RS.
-
Ако трябва да избирам отново, 100% ще взема 3.0тди битурбо. Едва ли ще харчи значително по-малко от 3-литровия бензин, но пък създава усещане за по-силно ускорение. При по-ранните версии на MMI не засича всички видове телефони, поне не и Айфоните, на мен ми правиха няколко пъти ъпдейти и накрая проработи. Иначе за краткия живот на мойта 7-ца други проблеми не съм имал.
-
Икономичен среден клас Ауди за пътуване из Европата
BiH отговори в темата на nmm - Как и каквo Audi да си купя?
Тигуана е много тесен, като Голф. На мене ми беше доста кофти като минах от Q7-цата на S7-цата - имаш чувството, че навсякъде ще опре, но най-терсене ми беше качването и слизането. Аз сега имам Октавия, която купих за 40 000 марки(май са 1:1 с лева) нова от магазина. 150к.с. дизел, не върви бързо, ама харчи малко и е широка. -
Малко наводнение й се случи.
-
Така и не ми остана време да разбутам и аз MMI. Иначе аз бях очарован от двигателя, не толкова от кутията. Като знам при мен какво беше с тези 420к.с., при теб трябва да върви на гръм.
-
V12 TDi е с по-здрава версия на ZF 6HP. Май беше 6HP30 или 6HP32.
-
Аз ли недовиждам, или в клипа от първия пост първият SUV е Lexus RX, а последният SUV е Acura RDX ?
-
Мнение за ауди А8 D4 (4,2 тди или 4,2 бензин)
BiH отговори в темата на 4ipika - Как и каквo Audi да си купя?
Карам от време на време 4.2 дизел от последното поколение, но не на Ауди. Този двигател е страхотен, но пак да кажа от него в купето на а8 имам само бегли впечатления. За 30к км годишно и бензина, и дизела ще са на кантар по разходи, но си мисля, че дизела ще ти допадне повече. По отношение на комфорта единствено може да ти се стори малко по-кофти ако слизаш от Мерцедес W221, иначе и от към стабилност, и от към комфорт е доста по-добре от Туарег. -
Sag, честито за придобивката. На моето Q7 ми се струва, че също му се накланяха подглавниците, но не съм сигурен.
-
Мнение за ауди А8 D4 (4,2 тди или 4,2 бензин)
BiH отговори в темата на 4ipika - Как и каквo Audi да си купя?
Предполагам общи приказки от рода на "това си е висок клас кола с много скъпа поддръжка", "модела е много нов и с много евентуално предразполагащи проблеми като остарее", ги знаеш и не са ти интересни. Та, от 4.2 дизел имам малко впечатления - тествах такова като си купувах S7-цата - като всеки дизел с много нютони - при ускорение има доста приличен тласък. Изненадан съм от 3.0TFSi - много приятен двигател с дизелов вътящ момент - сигурно е повече от на 4.2 бензин. Може би 290к.с. на 3-литровата версия няма да са ти достатъчни, но пък има доста потенциал. -
Дойде време за избор на нови три автомобила за участие във VW fest 2014
BiH отговори в темата на audi200avant - АУДИтория
Видях, че е предложен и моят автомобил, но не би ми било възможно да отделя толкова много време, а и не виждам смисъл да се излагат коли, които могат да се видят почти всеки ден на улицата, или които могат да се видят в шоурума на съответната марка. Аз бих се загледал много повече по някоя Б4-ка тунингована по detailing течението в тунинга, като на Доминатор, или скрита ракета като на Ц Е Ц О. Абсолютно съм убеден, че ако РС2-ката бъде изложена ще събере цялата тълпа. Но пък като собственик, не би ми било приятно разни непознати да ми пипат колата с мазни ръце, или да се качват в нея и да пипат всичко, както се спомена по-назад в темата, че е имало такива случаи. -
Задкормилното устройство е голям фактор, а аз никак не се доближавам до икономичния стил на шофиране - използвам спирачката доста. Също да добавя, че при мен 10/100 при 90-130км/ч е относително постоянен разход, засичан по колонка. Тук в почти всяка тема за закупуване на автомобил се пита за разход, а както се и подтвърждава, това е едно много разтегливо понятие с милион влияещи фактори.
-
Факт е, че 3.0TDi от версиите с 224 и 233к.с. не са икономични мотори. На мен на Кю-то ми даваше 10л/100км извънградско при 90-130км/ч, а при такова каране S7-цата харчи 12-13л/100км.