Jump to content

BiH

Members
  • Мнения

    92
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi S7 V8T - R.I.P.

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sarajevo/Sofia

Последни посетители

1157 профилни разглеждания

BiH's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Еската си е с турбини и рита горе-долу като дизела. И пак това е много субективно мнение, дизела и 3-литровия бензин съм ги карал не повече от 20-30км всеки. Не съм имал проблеми със застраховката, изплатиха ми всичко, но Ауди скоро не знам дали ще си купя пак - вътре са почти еднакви, а не искам да ми напомня... Карам Октавия дизел 150к.с. сега. Нека не разваляме темата на колегата.
  2. Има огромна разлика от шофиране на писта и шофиране по пътната мрежа. При нормално шофиране, недозавиване не може да се получи при никакви обстоятелства. Лошото е че си доста изолиран от обкръжаващата среда. С S7-цата при 160 се чувствах като в Кю-то със 100. Ако се забравиш и скочиш в остър завой с огромна скорост, нито задно, нито предно, нито осморно задвижване не може да те спаси. Както е споменал sky по-назад при бензиновия с компресор го няма този раз при рязко даване на газ - върви много, но дизела създава заблуждение за ускорение, което на мен ми допада доста повече. Та, в този ред на мисли, без каране няма да може да се избере между би-турбо дизела и компресорния бензин. П.П. Да не се разводнява темата, но за да отговоря на любопитството на 2-мата колеги по-горе, отнесе ме нещо като приливна вълна от река Врбас на път около Баня Лука в северна Босна.
  3. V8 при А7 няма, само при S и RS.
  4. Ако трябва да избирам отново, 100% ще взема 3.0тди битурбо. Едва ли ще харчи значително по-малко от 3-литровия бензин, но пък създава усещане за по-силно ускорение. При по-ранните версии на MMI не засича всички видове телефони, поне не и Айфоните, на мен ми правиха няколко пъти ъпдейти и накрая проработи. Иначе за краткия живот на мойта 7-ца други проблеми не съм имал.
  5. Тигуана е много тесен, като Голф. На мене ми беше доста кофти като минах от Q7-цата на S7-цата - имаш чувството, че навсякъде ще опре, но най-терсене ми беше качването и слизането. Аз сега имам Октавия, която купих за 40 000 марки(май са 1:1 с лева) нова от магазина. 150к.с. дизел, не върви бързо, ама харчи малко и е широка.
  6. BiH

    S8 2014 проблем с HomeLink

    Малко наводнение й се случи.
  7. BiH

    S8 2014 проблем с HomeLink

    Така и не ми остана време да разбутам и аз MMI. Иначе аз бях очарован от двигателя, не толкова от кутията. Като знам при мен какво беше с тези 420к.с., при теб трябва да върви на гръм.
  8. V12 TDi е с по-здрава версия на ZF 6HP. Май беше 6HP30 или 6HP32.
  9. Аз ли недовиждам, или в клипа от първия пост първият SUV е Lexus RX, а последният SUV е Acura RDX ?
  10. Карам от време на време 4.2 дизел от последното поколение, но не на Ауди. Този двигател е страхотен, но пак да кажа от него в купето на а8 имам само бегли впечатления. За 30к км годишно и бензина, и дизела ще са на кантар по разходи, но си мисля, че дизела ще ти допадне повече. По отношение на комфорта единствено може да ти се стори малко по-кофти ако слизаш от Мерцедес W221, иначе и от към стабилност, и от към комфорт е доста по-добре от Туарег.
  11. Sag, честито за придобивката. На моето Q7 ми се струва, че също му се накланяха подглавниците, но не съм сигурен.
  12. Предполагам общи приказки от рода на "това си е висок клас кола с много скъпа поддръжка", "модела е много нов и с много евентуално предразполагащи проблеми като остарее", ги знаеш и не са ти интересни. Та, от 4.2 дизел имам малко впечатления - тествах такова като си купувах S7-цата - като всеки дизел с много нютони - при ускорение има доста приличен тласък. Изненадан съм от 3.0TFSi - много приятен двигател с дизелов вътящ момент - сигурно е повече от на 4.2 бензин. Може би 290к.с. на 3-литровата версия няма да са ти достатъчни, но пък има доста потенциал.
  13. Видях, че е предложен и моят автомобил, но не би ми било възможно да отделя толкова много време, а и не виждам смисъл да се излагат коли, които могат да се видят почти всеки ден на улицата, или които могат да се видят в шоурума на съответната марка. Аз бих се загледал много повече по някоя Б4-ка тунингована по detailing течението в тунинга, като на Доминатор, или скрита ракета като на Ц Е Ц О. Абсолютно съм убеден, че ако РС2-ката бъде изложена ще събере цялата тълпа. Но пък като собственик, не би ми било приятно разни непознати да ми пипат колата с мазни ръце, или да се качват в нея и да пипат всичко, както се спомена по-назад в темата, че е имало такива случаи.
  14. Задкормилното устройство е голям фактор, а аз никак не се доближавам до икономичния стил на шофиране - използвам спирачката доста. Също да добавя, че при мен 10/100 при 90-130км/ч е относително постоянен разход, засичан по колонка. Тук в почти всяка тема за закупуване на автомобил се пита за разход, а както се и подтвърждава, това е едно много разтегливо понятие с милион влияещи фактори.
  15. Факт е, че 3.0TDi от версиите с 224 и 233к.с. не са икономични мотори. На мен на Кю-то ми даваше 10л/100км извънградско при 90-130км/ч, а при такова каране S7-цата харчи 12-13л/100км.
×
×
  • Create New...