Jump to content

sweetlioo

Members
  • Мнения

    3119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sweetlioo

  • Рожден ден 28.11.1987

Друго

  • Kaра
    мееел...

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Благоевград и София
  • Интереси
    Коли

Последни посетители

7300 профилни разглеждания

sweetlioo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

Статус на потребителя

Виж всички статуси на sweetlioo

  1. Здравей колега случайно след търсене за прословутия проблем с горенето(губенето,изчезването) на маслото за ALT двигател попаднах на тема  с твой коментар по въпроса.Та искам да те питам стигнал ли си до някакво заключение с този проблем нещо преправил ли си през тея години откакто я имаш колата или си караш така и доливаш? Защото аз съм със същия двигател и както можеш да се сетиш естествено харесах този модел и двигател като мощност и без да се интересувам я купих миналата година.До сега само клапана на картерната вентилация над капака на клапаните съм сменил с нов стария наистина беше с разпадната мембрана и никакъв ефект.Също като тебе периодично си чистя грешката със индикация на ESP-то и обичайната грешка след закачане на VagComa грешка на катализаторната система...периодично си я трия и газ.Дразни ме и взех да търся нещо по тея вакуми защото наистина входящата тръба до дроселовата клапа се омазнява и самата клапа също,всичко е леш в масла и постоянно едни доливания,..До смяна на сегменти и ремонти на двигателя не мисля да пристъпвам още,ясно е че горят масло в зависимост от начина на каране,но факта че всичко се омазнява от към дросела и тръбата не е ОК.Кой маркучи си затапвал за проба и имало ли е ефект като цяло? Можем да обменим малко опит ако нямаш нищо против.

    1. sweetlioo

      sweetlioo

      http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2002/drive_standart/249/hg_ug/133/subcategory/133020/part_id/274176/lang/e

       

      виж тук, под номер 32, този елемент, е вакуумен път за сервото. Маркучето между 32А и скобата под номер 34, се премахва, като двата края се затапват и разхода пада драстично. След толкова години на ровене и експерименти, това даде най-добър резултат. Тази  тръба отива към елемент номер 11 в тази схема

      http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2002/drive_standart/249/hg_ug/103/subcategory/103070/part_id/280219/lang/e

×
×
  • Create New...