Jump to content

Nikolay Dekov

Members
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    4F Avant Sline

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1163 профилни разглеждания

Nikolay Dekov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здр.

    Случайно да  имаш завиващи фарове за А6 4Ф

  2. Здравейте, може ли някой да ми изкара схема на свързване на Trailer Control Module J345 към Central Convenience J393. Мерси.
  3. Някой случайно ако има за продаване теглич оригинален със всички модули да драсне едно Л.С.
  4. Да не влиза в регенерация на DPF?
  5. Nikolay Dekov

    Хидроблок

    Колега , изпрати блока в MidAvto Варна да ти го изтестват на тестера. Може да има и проблем вътре в някой клапан освен в соленоидите. Ако не ти се изпраща аз имам соленоди , мога да ти ги дам да ги пробваш сменят се за 30 мин.
  6. Може и с LG 6 да се кара, разликата е 20лв на литър. При ремонт после влизат 10-11л в кутията, това са 200лв разлика. В повечето сервизи сипват LG 6 след ремонт. Като изпращаш хидротрансформатора за ремонт е препоръчително да изпратиш и клапанното тяло за тест, защото може проблема да е тръгнал от там.
  7. При по-новата версия на софтуера , докато температурата на маслото в скоростите е под 40 градуса не се подава сигнал към соленоид N6 , който заключва съединителя на хидротрансформатора и като се подаде газ на 3-4-5-6 се вдигат рязко оборотите все едно буксува. Ако го прави при загрято масло , значи няма достатъчно налягане на маслото да се заключи съединителя или е приключил и пързаля. От там ако карате така прегрява маслото и пали фрикционните дискове на пакетите и става все по-весело.
  8. Здравейте , продават се напълно рециклирани оригинални фарове с нови рефлектори ,почистени и полирани стъкла и с поставено защитно фолио 3M. Гарантирано изглеждат и светят като нови. Имат гаранция 1 година , включително и на ледовете. А6 4Ф: Ксенон без завиване налични 5-6 комплекта.Цена за комплект 500лв необорудвани. 900лв. оборудвани с D2S баласти и крушки. Ксенон със завиване. 1 комплект. Цена 600лв. комплект необорудвани. 1200лв. оборудвани с D2S баласти и крушки и модули за завиване. Фейслифт ксенон без завиване налични 3 комплекта 800лв. комплект необорудвани. 1500лв. оборудвани с D3S баласти и крушки. Има опция да се смени корпуса на фара за да може да се монтира D2S ксенон и да се поставят на коли преди фейс цена 950лв комплект. RS6 ксенон със завиване.Цена 1600лв комплект необорудвани. 2300лв. оборудвани с D2S баласти и крушки и модули за завиване. Q7 преди фейслифт: Ксенон без завиване. Налични 3 комплекта. Цена 600лв комплект необорудвани. 1000лв оборудвани с d1s крушки и баласти. А8 Д3 фейслифт: Ксенон със завиване. Продават се само комплект. Цена 1100 необорудвани. 1700 оборудвани с D2S баласти и крушки и модули за завиване. Има налични и други модели за Ауди, БМВ и Мерцедес. За повече информация тел. 0887 557 769 - Николай.
  9. Колега , няма никакъв проблем с ремонта на дневните. Имам един приятел който ги ремонтира , както и завиванията на фаровете и всичко останало. Виж farovete.com , там има номер за контакт. Гарантирам за него. Кажи ,че аз те пращам. Поздрави!
  10. Към 10 литра масло отиват, филтъра и гарнитурата са 100лв. За сваляне и качване в София взимат 2-300лв. Съединителя на хидротрансформатора заключва някъде към 1800 оборота на 3-та ако се кара с малко газ. Тогава претриса ако е тръгнал. След това не тресеше, поне при мен. Зависи доколко е износен.
  11. Това в Латвия не е представителство на ZF , a фирма която рециклира скоростни кутии. ZF германия продават рециклирани хидро трансформатори , хидро блокове и цели кутии. Можеш да си ги поръчаш от всяка фирма , която внася ZF части.Идва хидро трансформатор запечатан в кутия с надписи ZF. Плаща се цената + депозит и като ти сменят хидро трансформатора връщаш стария и си взимаш депозита.Навсякъде казват, че при фабрично рецклирания от ZF, качеството е в пъти по-добро и много по-малка вероятността пак да се счупи.
  12. Хидро трансформатор фабрично рециклиран ZF - 1200-1600лв. Нов 2+. Малко ZF LG 8 (зеленото) 54лв/л. + филтър и гарнитура - 700-800лв Ако се сменят вътре втулки + фрикционни дискове 200-300лв Ако се слага ремонтен комплект на хидро блока + някой клапан още 400-600лв. Работа 600-800лв ако се разглобява кутията , иначе 300 ако само се сменя хидро трансформатора. Смятайте си . Може да се мине и по-тънко с БГ рециклиран хидро трансформатор - 500лв и със LG6+ масло (синьото) 35лв/л.. Коко каза , че слага от синьото масло . Аз лично реших да не ми прави той колата, понеже ми се стори нерентабилен.
  13. Адапрация се прави след ремонт, смяна на масло или ъпдейт на софтуера, за да се адаптира мехатроника към новите условия на работа. Иначе се самоадаптира кутията постоянно. Ако имаш проблеми с превключване на предавките, подритване и т.н. може да се пооправи с адаптацията , но ако проблема е механичен няма да има голяма разлика. По едно време и Стефан правеше адаптации , чуй се с него.
  14. Открих нещо интересно в един документ на ZF за 6HP19A , за маслата които може да се ползват за предния диференциал и за торсена.Може да се ползват като алтернатива на ботилираните в опаковка Ауди . Намират се в бг на по-добра цена. Oil volume: 9 l transmission oil No. S671.090.311 (green) and 1,05 l differential oil No. S671.090.163 and 0,528 l Torsen differential oil No S671 090 163 No. S671.090.163 and 0,022 l Sturaco oil No. S671.090.167
  15. А като няма адаптации , трябва ли да се прави ъпдейт на софтуера като се минава от жълтото масло към синьо или зелено?
×
×
  • Create New...