Jump to content

рад4

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a 3

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Bulgaria

Последни посетители

689 профилни разглеждания

рад4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Няма как да взимаш хляб на никого вижда се по написаното по - горе, но просто беше съвет
  2. Zoo защо искаш да счупиш някоя кола?
  3. ако не се лъжа имаше разлика и в рейла на idle както soi е отново разлипен, и егр не е ли деактивен, освен нещата дето си описал трябва да има разлика и в това по спомен карам Всяка базова система има дефекти, и за това се предлагат ъпгрейди. Това че в Германия са безплатни а в България платени е друга тема на разговор... Но темата е за ваг колите с малолитражни мотори в случая, и за това, че тези младежи искат да се научат за 5 месеца на нещо което на мен ми е коствало много години дълго учене и курсове, еее няма как да стане, няма и как да стане да получат инфо на тепсия поднесено. За жалост форумите дето гледат файловете и четат от тях също повечето постове са направени от хора тепърва учещи се, и хора дето са на тяхното ниво.... Не може всеки да знае всичко и да работи всичко.... в България това е масова практика, слага аларми ма прави и чипове.... смешно направо
  4. Всяка базова система има дефекти, и за това се предлагат ъпгрейди. Това че в Германия са безплатни а в България платени е друга тема на разговор... Но темата е за ваг колите с малолитражни мотори в случая, и за това, че тези младежи искат да се научат за 5 месеца на нещо което на мен ми е коствало много години дълго учене и курсове, еее няма как да стане, няма и как да стане да получат инфо на тепсия поднесено. За жалост форумите дето гледат файловете и четат от тях също повечето постове са направени от хора тепърва учещи се, и хора дето са на тяхното ниво.... Не може всеки да знае всичко и да работи всичко.... в България това е масова практика, слага аларми ма прави и чипове.... смешно направо
  5. нищо не си направил, има още да четеш...
  6. Ами в Германия друго е твърдението за пропуска в софта на ваг, защото той е на автомобилите от 96 до 2006 някъде сега с точност до коя година го има не знам, но при 3.0 няма подобни филми, само при малолитражните двигатели. Но както казах всичко е поправимо и безопастно за автомобила, и е точно решение не замазване или блускане с горива и тем подобни
  7. Обяснявам след износване на двигателя минимално, както на стартера, и акумолатора колата да и нужни да направи 255 оборота на маховика за да впръсне гориво, при загрял двигател, в повечето случай тези обороти се достигат след 4,5 превъртания на стартер, решението е просто и изцяло софтуерно, далеч от замазване на проблем, ако за теб не е проблем да сложиш нов двигател стартер и акумолатор, явно за хората е проблем
  8. Явно още нищо не си разбрал, след като пишеш разбрах как се оправя проблема с топло палене, "набиват ви безумно горивоо" Хал хабер си нямаш от това което се прави и то не е безумно или там както го нсричаш, а файловете дето сам си правиш гледайки от нета могат да повредят до толкова колата ти че след това нямя да искаш да пипаш в нея повече. Успех с изучаването, но не забравяй да смяташ всяка част с определена формула спрямо това което вдигаш...... Иначе ще страдаш
  9. Бате ама хал хабер си нвмаш явно какво е това нешо и от къде идва проблема, това ми става пределно ясно с последния ти пост, кое замазваш бре, при ъпдейта на vw проблема с топло палене веече го няма, явно и те замазват..... Образовай се малко и прочети защо не палят ваг колите топли причината и тогава пиши постове
  10. Коя година е алхабрата а що се отнадя до проблема нищо не замазва, това се прави заедно с него корекция на въпросния проблем наречен hotstart, сега бих обянсил от какво е породен, но реално решението е корекция на софта, като не е задължително да се чипва колата, илк автоджамбадкия начин, който дълбоко не препоръчам защото ина аномалии, прекодиране на автоматична, дано схвана
  11. Е то първо мисля, че трябва да се останови проблема, дали било то дюза, дали било то демофер, или нещо друго, това ми звучи като хората който имат проблеми с демофера и ходят да им сменят кодинга на автомат, понеже държи малко по - високи обороти..... Но това не решава найстина проблема. Иначе може да се вдигнат спокойно оборотите на колкото искаш от към софт, но не мисля че сои ще ти помогне за каквото и да е било в този случай
  12. Първо това не е хич добра идея да слагаш чипове от друга и настройвани за друга кола,второ ако не отг софтуера или не е от едно към едно комп ,няма да е хич добре за колата ,а що се отнася до означението е ,просто ляв и десен ,тоест ако ги размениш просто няма да запали колата нито ще повредиш еку нито нищо
  13. Какво значи какъв чип да сложа,да кажем че колата ти е 98 година ,това значи че трябва да се обработва софта не по обд ,както при колите след 2000 година,ами чрез запояване и разпояване на оригиналните и след обработка на софта се заменят с новите и с вече пренаписания софтуер! Като цена зависи от къде си и къде ще ходиш ,цените варират от 150 лева до 350 лева ,ето ти примерен линк към хора който се занимават с това https://www.facebook.com/RD-Chip-Tuning-Montana-965691986837837/
  14. Пишете пълни глупости,зареждането на автоматична е най - тъпото решение на този проблем,и мисля че хоарат който искат 150 леа не го правят така.Просто свалят софта променят картата за мг гориво и до там,автоматика не е решение а обричане на колата за бавно и сигорно умиране,тя променя всички карти не самл за запалването,а авотмата няма нищо общо с ръчка
  15. Точно,как става един ,как се прсви търсих в уинолс меню,но не намирам как се прави,отварям и зареждам двата файла,лол и хайд,и как ги правя в едно
×
×
  • Create New...