Sign in to follow this  
bojeto

Мнение за една турбина TD05 16G

Recommended Posts

Здравейте колеги

имам офферта за такова турбо от ево дават го до към 300-350 к.с и ми е интересно на АЕБ дали ще ми се получи :hilezh: до няколко дни ще имам точната спецификация

някой има ли някакви наблюдения

Edited by bojeto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги

имам офферта за такова турбо от ево дават го до към 300-350 к.с и ми е интересно на АЕБ дали ще ми се получи :gruebel: до няколко дни ще имам точната спецификация

някой има ли някакви наблюдения

Изключено е да постигнеш повече от 250 коня на АЕБ. И много бавно се развърта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

говориш за конски сили на мотор ? ако е така по добре да си сложа Т3 която ми е налична

Share this post


Link to post
Share on other sites

говориш за конски сили на мотор ? ако е така по добре да си сложа Т3 която ми е налична

Ми кажи я тая Т3 с кви параметри е, няма да гадаем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trim 50, топла A/R 0.48

но главно ме интересувaше TD05 16G

до момента всички казват ,че ще е много лагава и ще имам фул бууст към 4-4500 об което не ми се нрави много много

Edited by bojeto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си мисля, че пък с Мицубишито ще имаш буст на около 4000об/мин и 300-320к.с. са напълно достижими и то при човешко налягане, така че един глас за него, тая Т3-ка дето я имаш не знам от какво е (СААБ/ФИАТ 2.0Турбо), но най-вероятно с нея няма да видиш повече от 250-260к.с.

С две ръце за япончето, на Ево 8/9 няма буст метър, но така на усещане тръгва най-много точно на 4000об/мин, което означава, че прави пълен бууст няколко стотин об/мин надолу.

Кофти, е че за ТД05-цата ще трябва повече преправяне с по-различни фалнци е и няма да ти пасне на колектора болт он (до колкото прочетох имаш колектор на Т3 фланец).

За тръгването Т3ката ще тръгва по-рано, но и ще умира доста по-рано...бог дал бог взел :gruebel: казват хората.

Edited by niikoo_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

нико мерси за отг .. цял ден се ровя по чужди сайтове но пуста му работа няма ваг с такава турбина или поне аз не намерих

се си мисля ,че може и да се получи добре с тази турбина а и най важното цената и е направо смешна

за т3-ката от фиат 2.0 турбо е за нея знам ,че това са и силите ... 250 макс

има преходни фланци в щатско към т3 за по 40 $

Edited by bojeto

Share this post


Link to post
Share on other sites

На коя турбина и е смешна цената на Т3ката или на ТД05-цата, внимавай само да не си вземеш турбина, която е направо за рециклиране, че тогава като теглиш чертата нова излиза по на оферта.

Иначе не си казал какви са целите като коне, колата на предно ли е 4х4 ли е, всеки ден ли ще я караш, дюзи какви си замислил и т.н.

Т3кат от Фиат купе не лош вариант ама колата ще върви малко повече или като ТТ/С3ка с чип, а да сменяваш кулери, колектори, генерация, ремап, дюзи, съединител, блоуофф и т.н. и т.н. за да постигнеш тоя ефект не си е оферта поне според мен, така че направо се мятай на нещо по-голямо, защото ще стане така, че ще направиш колата и ще ти омръзне за една седмица и ще искаш още...

Такава правена кола има смисъл, ако е поне около 280-300к.с.,

Edited by niikoo_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

тд05 16г от ук мога да си докарам на около 400 лв в отлично здраве за тия пари тук мога да си купя некаф бесен китаец ;)

т3-ката попринцип не ми се нрави просто я имам като алтернатива

колата е на предно ще се кара всеки ден

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами мятай се направо на Мицубишито и действай...ако извадиш с него едни 300-320к.с.както си напредно и купето е леко ще точковаш всяка М-ка до 2005-та година без проблем ;)

Edited by niikoo_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе май не е много добре работата с турбото от Мицибуши. Има един юзър elfa, мисля че е с такова и май тръгва късничко. Няма ли някое IHI на оферта..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз мисля че по-добре да не се занимаваш с Т3-та, като ще е гарга, да е рошава....за 250 коня не си струва играчката, слагай голяма турбина.

След като те интересуват такива турбини, виж и тази:

http://jeepers-shop.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=19_26&products_id=59

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе май не е много добре работата с турбото от Мицибуши. Има един юзър elfa, мисля че е с такова и май тръгва късничко. Няма ли някое IHI на оферта..?

Ей уж не чуваш петела пък навсякъде мнения имаш. :unsure:

Още един + и от мен за турбото и за първия пост на niikoo_1 които е най-близо до истината.

Относно турбината аз съм с TD05HR-16G6 и за 1.8Т мисля, че е добра като вариант,възможности и пари!

Турбото е с "twin scroll" и това,че буста му идва на 4000об./мин, не значи че е лагаво при положение че почва да прави налягане от 2000об/мин и колата се усеща жива, а не е да върви като някой 1.4 и в един момент да те ритне-самите турбини са направени за равномерен прилив на буст като на 4000об.се усеща силата вече осезаемо и на горе върви докато пуснеш газта.Отделно има TD05HRA които са с титаниеви перки и там фул буста идва с около 500об.по-рано :hilezh:

Edited by elfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ееее... не ме кефи, значи!

Друго си е да те ритне.. :)

На мен ми се струва че 4 000 оборота си е късничко. Как ти се струва колата между предавките, особено между първа и втора? Там работа е най-зле обикновено :)

Edited by sk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ееее... не ме кефи, значи!

Друго си е да те ритне.. :hilezh:

На мен ми се струва че 4 000 оборота си е късничко. Как ти се струва колата между предавките, особено между първа и втора? Там работа е най-зле обикновено :steinigung:

Я кажи това IHI твоето кога тръгва,кога прави пълно налягане и т.н.? Какво имаш предвид м/у предавките-по принцип няма никъкво забавяне или замисляне?За 1-ва и 2-ра няма какво да говорим, там всичко става толкова бързо, че и да не искам удря прекъсвача няколко пъти преди да сменя. :blink:

Edited by elfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ясно, е че удря прекъсвачи.. въпроса е като удариш от 1-ва на 2-ра, има ли забавяне докато пак тръгне?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ясно, е че удря прекъсвачи.. въпроса е като удариш от 1-ва на 2-ра, има ли забавяне докато пак тръгне?

Няма забавяне никакво-само сменяш.

Edited by elfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Турбината за 1.8 е 2871 или шукаритетна версия на същата с титанови ковани СНС перки керамични лагери и тн...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как 2871 бе?!!?! Че тази турбина е единствената, която не препоръчват за този мотор! :steinigung::) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.